pátek

REVIEW: the best Eyeshadow by Korres

                                           STÍNY VEČER PŘI ŽÁROVKOVÉM SVĚTLE                                           
Nikdy jsem se neuměla líčit a mohu říct, že dnes jsem na tom stejně bídně jako před 12ti lety, kdy jsem se líčila všemožnými stíny, které samozřejmě patřily mamince. Byla jsem totiž malá parádnice, která měla rtěnku vždy po celém obličeji :D. Raději nebudu vzpomínat na období, kdy mi bylo 13. Dostala jsem svou první řasenku a tak jsem se rázem začala malovat. Jenže háček byl v tom, že řasenka byla supr jupr zeleno-modrá avon vodě odolná :D. Malovala jsem se takhle rok, dokud nepřišly další narozeniny a já nedostala od babičky klasickou černou řasenku. Nebýt jí, byla bych poznamenána na celý život :D Modrá mě naštěstí vždy iritovala, ale i  s tou zelenou jsem tedy měla ránu :D...
Nyní mám období, kdy jsem si zamilovala snadné líčení, při kterém si vystačím jen s málem. A tak mám tady pro Vás tip na tyto Korres stíny, které si jednoduše nemohu vynachválit. Snadno se nanáší, absolutně nepráší (vždy si totiž u kterýchkoliv stínů musím čistit oblast spodního víčka vatovými tampónky) a to hlavní.... vydrží opravdu po celý den :)...
A tak není důvod litovat investovaných 199korun :).                                           STÍNY NA DENNÍM SVĚTLE                                      
Přikládám info, které jsem nalezla u stínům (nejedná se o mé hodnocení!):

Oční stíny Korres obsahují organický olej z pupalky, který oční okolí hydratuje a pomáhá mikrocirkulacikrve. Organický slunečnicový olej má hydratační a zjemňující účinky. Ořechovýolej tvoří v oblasti očního okolí ochrannou vrstvu a pomáhá zadržovat vlhkost. Přírodní složení a speciální textura stínů umožní jejich snadnou aplikaci, která zajistí optimální vzhled.

10/10 (deset bodů z deseti možných)
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. vypadají pěkně, ale stojí docela dost, na to, že je to jen jeden stín ..

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají fakt dobře, mám tyhle hnědé odstíny taky ráda. Jenom trošku škoda, žes smazala ten post o plesových šatech, docela jsem na ně byla zvědavá... :/

    OdpovědětVymazat
  3. týýjo vypadají hodně dobře a Tobě vážně moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají super, díky za tip. Ta řasenka mě pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  5. Koress má v nabídce i stíny jo???! to jsem vůbec netušila :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. vypadají hezky! Miluju hnědý a bronzový stíny :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají úžasně a přitom nejsou nějak moc výrazné! Díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  8. já oční stíny nepoužívám, ale korres je skvělá značka ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. asi jsou super, ale já už nedám dopustit na svoje od Oriflame a jiné nepoužívám:)
    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Nevypadají vůbec špatně.Píšeš užasné recenze,jen tak dál:)

    OdpovědětVymazat
  11. wow, vypadají skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně takovéhle barvy stínů mám ráda, vypadají fakt dobře. .)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©