středa

REVIEW: essence fix&matte powder


Dnes pro Vás mám recenzi na tuto essence vychytávku, která se nanáší na makeup :). Jedná se o fixátor, který je podle popisu průhledný a tak prý nenaruší barevnost vaší "právě naneseného" odstínu makeupu :)). Což zase až tak není úplně pravdou, protože Vám tak jako tak trochu zesvětlí pleť. Ale hlavní důvod, proč si fixátor pořídit je to, aby se Vám neleskl obličej, což naprosto splňuje.
Určitě bych neřekla, že Vám na obličeji vydrží 24hodin, ale i tak si nemohu stěžovat, protože jsem ho koupila ve slevě. Na druhou stranu je stále hezké slyšet:"Jdu se na toaletu přepudrovat." :). 
A tak bych nakonec zmínila plus tohoto pudru, a to že není důvod k obavám, že byste díky několika otvorům pudr z krabičky nedostali, naopak se vám může stát, že se Vám rozpráší po celé kabelce :D.
P.S.: měli jste ho možnost používat při mém halloweenském makeup tutorialu TADY
VIDEO jsem točila jen proto, abyste viděli, jak snadno se pudr z krabičky "rozsype" (což se vám stane velice snadno, jste-li nešikové stejně tak jako já) a jak lehce se nanáší na pokožku (na videu jen na ruku)  a jak vlastně vypadá...
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Tuto recenzi jsem přesně potřebovala :)) děkuju

    OdpovědětVymazat
  2. mám podobný transparentní pudr z MAC a ten vydrží fakt celej den..:)

    OdpovědětVymazat
  3. mám ho taky a jsem maximálně spokojená.
    jen mám občas problém,že se z krabičky sype až moc... a tam, kam nemá :D

    OdpovědětVymazat
  4. no tak začínam vážne uvažovať :) mám tmavšiu pleť a dosť sa bojím :/ preto som uvažovala o fixačnom púdri od Dermacolu,lebo tam sú aj odtiene na výber,ale toto je jednak aj lacnejšia možnosť a ak je taký fajn .. O:)

    OdpovědětVymazat
  5. je vážně fajn :)
    akorát mě štve, že ho nemůžu nosit v kabelce, protože se strašně sype. :/

    OdpovědětVymazat
  6. jé, díky za tip. kosmetika od essence je dobrá, mám ráda veškeré výrobky od nich. :)

    OdpovědětVymazat
  7. týjo perfektní tip, to by mi bodlo:) můžu se zeptat, kde jsi ho sehnala?:)

    OdpovědětVymazat
  8. Už dlhšie po ňom pozerám len som sa obávala bieleho efektu- teda že by som mala ešte bledšiu pleť než mám... ale to zmatnenie pleti je pre mňa určite dôležitejšie keď píšeš že sa po ňom naozaj neleskne a aj na tom video nemám pocit, že by ti tá ruka príliš zbledla :)

    OdpovědětVymazat
  9. mám ho taky, je super, důležité je ale dávat ho jenom MALINKO :)

    OdpovědětVymazat
  10. hmm, je super, ale nikde ho teď u Essence nemůžu sehnat...

    OdpovědětVymazat
  11. vypadá suprově :) já měla takový tvar krabičky pudru od Avonu a hodně mi vyhovoval :) ale tento vypadá vážně skvěle, navíc je dobře, že zmatní pleť ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Hezká recenze, taky o něm uvažuju a chci si ho koupit, ale až doplácám svůj současný pudr :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©