čtvrtek

REVIEW: essence matt top coat / Matný lak

Máte rádi matné laky? Ano? Nejste si jisti?
Mám tady ideální tip na matující lak, který promění jakékoli leské laky na matné :). Je to jednoduché a tak nemusíte kupovat hned dva odstíny od jedné barvy, protože záleží jen na vás, máte-li dnes chuť na lesk a nebo ne.  A tak díky této essence vychytávce ušetříte nějakou tu korunu :).
P.S.: Už brzy budu mít foťák, tak doplním o foto na nehtech! Nebojte :) Nechtěla jsem dělat poloviční článek, ale nápady bez fotoaparátu jsou nulové!
BEFORE and AFTER
s leskem versus po nanesení matující laku
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Ja doteraz nerozumiem, aka reakcia presne vznika, ale tento lak uz nejaky ten cas mam doma a pouzivam ho :) Nie je ale vhodny na kazdu farbu, sice urobi matny efekt, ale nechty vyzeraju, ako keby som ich namalovala fixkou... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také ho mám doma, je skvělý, matuje moc hezky. Jediné co mi vadí, že do druhého dne už se mi lesknou špičky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. A funguje ten matný lak? Já na něj zrovna včera koukala :) I na ten praskací :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ho mám, ale moc často ho nepoužívám, na většině mých laků nevypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. dúfam, že ho nájdem aj v našej dm-drogérii :)

    OdpovědětVymazat
  6. ukazala bys jak ty rozdily vypadaji prosim? :)

    OdpovědětVymazat
  7. děkuju za tip :) koupím si ho :)

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem teda ještě žádnej nezkušela, doufám že nám někdy ukážeš jak to vypadá ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten matující lak mám taky... je super! :)

    http://clamorousdreams.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. o tomhle laku jsem už četla všude, ale u ns v ROsmannu ho nemají :/

    OdpovědětVymazat
  11. už dlho si ho plánujem kúpiť:)

    OdpovědětVymazat
  12. ja som si dnes kupila čisto biely som zvedavá či to bude taký punk ako to mám v predstave :D

    OdpovědětVymazat
  13. mám ho a som spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  14. Laky od essence mám ráda, ale raději volím jasné barvičky než ty matné :).

    OdpovědětVymazat
  15. CEADYYYYYYYY TYYYYY SIIIIII NEEEELEEEEEEPČÍÍÍÍÍÍÍ <333

    OdpovědětVymazat
  16. skvělé barvy :))

    http://xoxoveronika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. mmm škoda len že našu drogériu to obišlo..už by som ten lak mala doma :-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoooj, ten lak určitě vyzkouším :-D
    No a kdy provedeme konečně ten shopping?? :-DD

    OdpovědětVymazat
  19. ten také hrozně ráda používám:)třeba u stříbrného laku se mi to hrozně líbí matné:)

    OdpovědětVymazat
  20. Super! Většinou se mi líbí matné nehty víc, než lesklé. Takže to určitě vyzkoším (jestli seženu :D:) ) Díky za tip.
    dzeinblackbird.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. já se normálně zblázním! už jsem byla ve 3 Rossmanech, 2 DM a nikde ho nemají! Jenom ten šmejdskej, kterej nevydrží matnej!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©