neděle

REVIEW: Eyeshadow base by Essence

Dnes mám tady pro Vás tip na bázi pod oční stíny, kterou jsem používala již v tomto videu. Nanáším ji vždy jak na dolní, tak horní víčko kvůli sjednocení barvy pleti. Navíc je díky konzistenci použitelná jako klasický korektor a tak ji používám denně už jen proto, abych skryla kruhy pod očima (řekla bych, že mi vyhovuje právě díky žlutému podtónu).
Dalším plusem je to, že se za celý den nerozmaže a ani okolo očí nevytvoří po celém dni vrásky. Takže i kdybych bázi používala jen jako klasický korektor, tak by ode mě mohla dostat všech deset bodů. Ale o korektor nejde a tak přejdu k tomu, jak Vám poslouží jako klasická báze pod oční stíny.
 Osobně bázi používám jen na noční líčení. Denní líčení by jednoduše 12hodin nevydrželo, ale na noc je ideální, protože po celých, řekněme pět hodin, zůstanou stíny netknuté. Musím říct, že ta koupě za to stála, protože mi na očích vydrží i ty méně kvalitní stíny (které by mi bez báze vydržely maximálně hodinu), právě díky tomu, že má báze mastnější základ. :)  Eyeshadow base cca 60Kč
Ale málem bych se zapomněla zmínit o barvě, která zpočátku vypadala dost tmavě. Avšak po nanesení působí velice jemně a přirozeně i na mé světlé pleti. Navíc zakryje veškeré nedokonalosti jako jsou žilky nebo tmavší koutky očí (Já vím, zní to zvláštně...Ale padá mi vždy stín na vnější koutky očí, které díky této bázi snadno zamaskuji. :))

Takže jak zní můj verdikt? Určitě koupit :)

9/10 (devět bodů z deseti možných) jako za korektor... jako bázi  7/10

Máte s touto bází zkušenosti? Nebo máte jinou oblíbenou?
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Nice to know your blog:)


    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jo,jo tenhle korektor je dobrej!! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě vždycky dostane jak máš krásnou tvář ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá dobre :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Mne nevydržala ako báza pod tiene ani hodinku :-)) potvora, ale potom som ju tiež začala používať pod oči ako korektor..a to teda palec hore, úplná spokojnosť. Mám rada najmä tú textúru..a za tu cenu? Paráda :-)

    Inak chcela som sa spýtať, ako vychádza poštovné z tohto obchodu http://www.find-me-a-gift.co.uk/ ..
    Ďakujem :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. platila jsem za poštovné £6

      Vymazat
  6. akurát si plánujem pokúpiť pár takýchto vecí, takže díky za typ, zaobstarám si ju!

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem o něm přemýšlala a asi zítra hned koupím :)

    OdpovědětVymazat
  8. přemýšlím nad ní už dlouho, asi do toho půjdu! ;D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©