sobota

REVIEW: Korres Mascara

Představuji Vám svou první hnědou řasenku... Kupovala jsem si ji ještě před Vánoci kvůli nahému líčení, ke kterému se jednoduše černá řasenka nehodí. A tak jsem dala na doporučení kamarádky, která si nemůže korres řasenky vynachválit a pořídila jsem si ji také.
                                                         SAMOTNÉ HODNOCENÍ:                                                         
Jedná se o nevšední typ řasenky. (tedy alespoň pro mě)
Kartáček má neuvěřitelně krátké štětinky a tak jsem si zpočátku myslela, že nanášení bude nepraktické a výsledný efekt slepených řas mě nemine... Ale opak byl pravdou. Řasenka díky obsahujícím bambusovým vláknům moc hezky prodlouží řasy přitom vám je za žádnou cenu neslepí. Takže mohu dát jedině 10bodů.
Myslím, že více se rozepisovat o řasence asi nemá smysl :)). Stačí jen říct, že je bezkonkurenční... Takže Vám ji všem ráda doporučím...
Chcete-li si přečíst složení (jaké vitaminy obsahuje atd.), odkážu Vás na internetové stránky korres.cz. Osobně mi na vitaminech a provitaminech, co se týče řasenek, nezáleží :D... Ale abych se přiznala, nikdy jsem ani netušila, že by vůbec mohla barva nějaké výživné složky obsahovat :D. Neustále se učím.
VOLUME MASCARA korres - 381Kč
10/10 (deset bodů z deseti možných)


MŮJ E-SHOP
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. presne tak, vypada to skvele!.)

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá perfektne, už musim vyskušať niečo z korres. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem hlavně překvapená z toho, že Korres má v nabídce i dekorativní kosmetiku :) takže určitě při příští návštěvě Prahy musím omrknout :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Na tobě vypadá fakt dobře, ale mě by asi nesedla, protože mám od přírody černý řasy..

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá dobre :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec tuhle značku neznám a vypadá opravdu úžasně!

    OdpovědětVymazat
  7. doteď sem žila v domění že kores je jen lepidlo :D tak mě trochu šokoval název ale jinak vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©