pátek

ROME WAS NOT BUILT IN A DAY.

Moje první fotka při běhu na autobus :D

Dnes jsem byla zase v Praze... Čekala mě zkouška plesových šatů (tentokrát už předposlední) a to nejdůležitější...Konečně jsem si byla vyzvednout fotoaparát na nikonu :). Jen je vtipné, že jsem za ten měsíc stihla v tom svém nepořádku ztratit nabíječku na akumulátor :D. Takže jdu hledat a vy doufejte, že brzy přidám článek  s novými fotkami:).
Ale teď se Vám pochlubím s mými novými hodinkami :). Nějak jste mne všechny nalákaly na značku casio. A přesto, že se mi u Vás, holky, líbila zlatá barva, nakonec jsem pro sebe zvolila stříbrnou. A abych stále neměla stejné hodinky jako vy, pořídila jsem si hodinky pro pány :D:). Jsou jednoznačně kouzelné. Mají budík, stopky, můžu s nimi na "kryťák" a to nejdůležitější... ukazují kolikátého je a jaký je den v týdnu :D.... Asi už mám Alzheimerova chorobu, protože se několikrát do měsíce ptám, jaký je den v týdnu :D. Ale teď už budu zase za chytráka :D Tedy až změním rok 2011 na 2012.
Pro ty, kteří snad casio shání, koupila jsem je TADY. Musím říct, že jsem byla neuvěřitelně mile překvapena, protože mi byly hodinky doručeny hned do druhého dne! Jednoduše bomba!
Zatímco když jsem si začátkem prosince objednávala učebnice na maturitu, dorazily mi přesně po měsíci :D.  Asi mi chtěl osud (nebo snad internetové knihkupectví) naznačit, že se nemám učit nebo co :)).
PLUS UKÁZKA MAC STÍNŮ 
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. jéé, konečně máš foták:D .) a hodinky jsou krásný;)

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Konečně už máš foťák ! :)
    Dřív se mi hodinky tohole typu vůbec,ale vůbec nelíbili,teď jim začínám přicházet na chuť :D

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na várku fotek a ty hodinky jsou skvělý :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Hodinky jsou super, mě je nakonec spravili v Bijou Brigitte, jinak bych si objednala přesně tyhle zlaté. Už jsem to měla v plánu! :D
    Je super, že máš foťák!!!!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééj,teším sa s tebou! A hodinky sú skvelé,pánske :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super, že už máš foťák! a ty hodinky jsou moc hezký!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ikdyž jsou pánské tak jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  8. Konečně budou fotky. :)))
    Hodinky jsou bomba.

    OdpovědětVymazat
  9. Takové hodinky bych si na sebe nevzala, vypadaly by na mě hrozně obrovsky! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jsou zajímavý, ale já bych brala zlatý..Přijdou mi, že se mi prostě víc líbí.:D hah :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já mám zlaté dámské (dáreček od ježíška) a pochybovala jsem, jestli je unosím, když nosím jinak jen stříbro. No a teď jsou moje nejoblíbenější. Tyhle mi přijdou moc hromské na tebe a je z nich poznat, že jsou pánské. Nevím, jestli půjdou k tvému stylu, ale třeba ano.

    OdpovědětVymazat
  12. na fotky sa už veľmi teším a tie hodinky, krásne ♥

    OdpovědětVymazat
  13. hodinky su pekne, ale ja mám radšej farebnejšie :D

    OdpovědětVymazat
  14. Pekné hodinky :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. vcelku pěkné, ale asi bych je pořídila raději přítelovi než sobě. já mám raději jemnější. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©