čtvrtek

New Sunglasses

:D madman with sunglasses Corona
Asi si právě někteří pokládáte otázku, proč si ta slečna pořizuje sluneční brýle v lednu.(ŠÍLENEC) Ale jelikož ještě před čtrnácti dny nesněžilo a bylo čím dál větší světlo, v záchvatu jarní nálady mě chytlo hledání těch ideálních brýlí, které bych letos využila. Samozřejmě jsem přitom myslela na to, že co nevidět bude 20stupňů a já si budu vykračovat v creepers s koženou bundičkou a přitom mi kolem hlavy budou poletovat malinkatí modří ptáčci :D. Je strašné jak mě pohádky ovlivnily natolik, že mám nakonec v 19ti problém lusknout si před očima, vzpamatovat se a začít dělat něco jiného než jen vybírat dárečky pro sebe samotnou hlava nehlava. Tato obsese se u mě objevila už v dětství. Maminka mi ještě dnes vypráví, jak musela v krámě projíždět uprostřed uličky, abych na nic nedosáhla, protože jsem byla schopna naházet do košíku vše, na co jsem dosáhla. Bohužel se to rok od roku zhoršovalo a dopadla jsem až tak, že si v lednu pořizuji slunečný brýle.  Jenže když jsem tento tvar hledala už od loňského jara! A to nemluvím o 50%slevě :D. Na druhou stranu... i v zimě svítí sluníčko, tak proč se řídit tím, že bych měla nosit sluneční brýle jen při vysokých teplotách, když ty můj zrak neovlivňují :D.
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. tak ty jsou výborný :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti sluší !!! :-) Měla bych na tebe takový dotaz. všimla jsem si, že si kupuješ hodně věcí ze zahraničních e-shopů. Já to nikdy nedělala, ale chci si pořídit toto http://pinupcosmetics.flyingcart.com/index.php?p=detail&pid=121&cat_id= Bohužel nemám zkušenosti z PayPal. Mohla by jsi mi říct jak to funguje jestli to znáš? A ještě bych se tě chtěla zeptat, jestli je možno to zaplatit na dobírku. Nikde to tam není napsaný, tak předpokládám, že ne.

    OdpovědětVymazat
  3. Brýle nejsou jen proto, aby ti nepálilo slunce do očí (výhledu), ale taky tvé oči chrání a šetří:)
    Ale já tě obdivuji, mě totiž málokteré brýle sednou, nemohla bych si je pořídit přes internet bez zkoušení.

    OdpovědětVymazat
  4. sluší ti moc :)
    já si taky musím nějaké pořídit, protože to sluníčko začíná docela pěkně svítit :) teda dneska zrovna ne, ale jindy ... :) už aby to jaro bylo, bych se nezlobila!

    OdpovědětVymazat
  5. Supeer..idú ti! Úplne som si spomenula na jeden z oblúbených filmov..Piaty element :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ty ti tak slušej! :) Já na sebe nikdy nemůžu žádný sehnat, mám s tím problém :( :D

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za nabídku, s designem si nějak hlavu nelámu, neřeším ho moc. Jinak článek, ke kterému jsi mi napsala komentář, je z 6.ledna... Já už mám maturiťák za sebou ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne :) Nechápem ako môžeš byť taká krásna :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. brýle Ti moc sluší, já bych ale měla strach objednat si pro sebe nějaké přes internet. nejvíc mi stejně seděly brýle po babičce. :D bohužel jsem je rozbila.

    OdpovědětVymazat
  10. tak ty jsou hvězdné ! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. To je naprosto v pořádku, užij si ples:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo tak se přiznám, že se mi nelíbí, ani v krabičce ani na tobě... Představovala bych si spíš takový ty velký kulatý co vypadají jako spojený ouška Mickey Mouse :o) Ty by mi na tebe seděli víc... Ale pokud se nemýlím, tak je budeš potřebovat na motorku?? Prostě ta horní linka... Nemám slov :D :D Ale víš - jak proti gustu.....

    OdpovědětVymazat
  13. celkem ti závidim, já v takovejch vypadam tak strašně že bych nejraději před tim zrdcadlem vždycky utekly, ale na tobě vypadaj skvěle, sice je to uplně jinej styl než většinou nosíš (podle mě) ale je to senzační změna:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©