sobota

Three tips for your sexy body! / Tipy na hubnutí

Asi nejsem zrovna tou pravou osobou, která by měla dávat tipy na sexy postavu. Jak mi předminulý týden někdo napsal na formspringu:"Jsi hrozně tlustá". A tak berte tyto rady s nadhledem :). 1) ZAČNĚTE CVIČIT A KONTROLUJTE SE V TOM, CO JÍTE
Mimo dárky, které jsem Vám ukázala, jsem dostala dárek od tatínka, který už se nemohl dívat na mou vyžranost. A to předplatné bodyip.cz programu. Myšlenka pochází z Německa a nedávno přišla i k nám do Čech. Ti, kteří více sledujete reklamy, tak už jste mohli zaregistrovat reklamu bodyip. A jak vlastně začít? Stačí se jen zaregistroval, vyplnit potřebné údaje a program Vám na základě nich vytvoří individuální plán...jak cvičební, tak stravovací :).
Jakmile se zorientuju, určitě Vám k tomu napíšu více, teprve včera jsem se pustila do vyplňování údajů. Mám  z tohoto dárku neuvěřitelnou radost! Obzvláště proto, že je po svátcích a já si připadám zase jakou koule. 
2) NEVĚŘÍTE SI? POŘIĎTE SI POMOCNÍKA ZA PÁR KORUN
Pokud chcete hubnutí podpořit tím, že omezíte své chutě a přitom neztratite energii, doporučuji tento dost levný "lék", který vychvaluje velká řada lidí. Více se o něm dočtete TADY(složení i diskuzi lidí, kteří s ním mají zkušenost). Určitě bych to považovala spíše za berličku a ne, že se budu denně ládovat dvěma prášky a přitom budu doufat, že při 24hodinovém ležení u televize něco zhubnu! Tak to samozřejmě nefunguje.3) MĚJTE SE RÁDI A PEČUJTE O SVÉ TĚLO
A v neposlední řadě si pořiďte peeling, který Vás zbaví celulitidy. Věřte nebo ne, ale celulitidu mají u hubeňouři... Naopak mám kamarádku, která kila neřeší a celulitida ji nikdy netrápila :).
A i kdyby peeling přímo nezabíral, alespoň Vám péče o sebe samotné prospěje na duchu :). Věřte tomu nebo ne, při hubnutí je důležité mít se rádi! Alespoň se na sebe jednou denně usmějte a pochvalte se :). Protože se sebenenávistí se nikam nepohnete.
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. No a teď všichni vydíme, že anonym je asi slepý, protože na té fotce jsi krásně hubená a vůbec...vim ne? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ten prvý bod sa snažím dodržiavať, ibaže vôbec necvičím, čiže možno to ostáva iba na kontrole toto čo jem, ale sú to všetko dobré tipy! :) a netuším kto to napísal, ale asi ešte nevidel mňa :D

    OdpovědětVymazat
  3. hrozné tučna ??? O.o veď máš normálnu postavu !!! to že nevyzeráš ako anorektička hneď neznamená, že si tučná ! neznášam takéto reči !!! nech sa pozrie na seba ten dotyčný .....

    OdpovědětVymazat
  4. Klára: Joo, to bývá většina anonymů :D...Ceady, máš krásnou postavu :)... Já si teda jídlo nehlídám a s tím cvičením to taky nebude tak horké, jsem hrozná, já vím, ale třeba se jednou vzpamatuju :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nemyslím si že bys byla tlustá připadáš mi taková normální zdravá a moc děkuji za článek :)

    OdpovědětVymazat
  6. tlustá tedy nejsi, postavu máš podle mě úplně normální, sice ne nijak hubenou, ale tak akorát. :)

    já jsem třeba vcelku štíhlá, mám při svých 173 cm asi 56 kg, ale našla jsem si dva ďolíčky celulitidy a mám strie. :(

    ať se Ti v novém roce daří! :)

    OdpovědětVymazat
  7. no jsi hrooozně tlustá Ceady :D :D který pitomec to napsal? :D pošlu mu svoje brýle, nejspíš je potřebuje víc než já :D

    skvělý rady ;) a máš pravdu, celulitidu mají i hubený lidi až jsem se divila :D

    OdpovědětVymazat
  8. 3. bod je najlepsi :P to zabera najlepsie :) Stastny novy rok :) Xx

    OdpovědětVymazat
  9. Hezky jsi zhubla, máš pěknou normální postavu. Jak psala slečna L, ne sice nijak hubenou, ale prostě normální. Tlustá nejsi.

    OdpovědětVymazat
  10. Nechápu lidi, co píšou ošklivé komentáře nebo zprávy. Kritizovat umí každý, zvlášť když je to anonymní většinou. Každopádně se nenech odradit. Vím, jak vypadá tlustý člověk a to ty rozhodně neejsi ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Nenávidím lidi, kteří řeknou o holce s úplně super postavou, že je tlustá... Nevypadáš jako anorektička a to je snad dobře, ne?? Naopak, vychrtlých holek jsou miliony... Ale málokterá z nich má fakt pěknou postavu...
    Jsi normální, štíhlá a sympatická holka a je škoda, že tě neznám osobně, protože ani blbá určitě nejsi (soudím podle super vkusu a článků na blogu :D)
    Z takových lidí si nic nedělej, je to závist ;))

    OdpovědětVymazat
  12. Mazat člověku med kolem pusy a vychvalovat jeho postavu, i když by ji sám nikdy nechtěl mít bych nedělala - nejsem pokrytec a nemám ráda neupřímnost. Nepřipadáš mi tlustá, ale ani nějak hubená :) prostě normální holka.

    OdpovědětVymazat
  13. všechny rady sesbírány, uloženy... tisíceré díky za rady. :)

    OdpovědětVymazat
  14. tohle bys měla zas ty brát s nadhledem :) jsi krásná a hlavně nikoho nenech aby ti nadával za to, jak vypadáš...třeba to byla nějaká obézní holka a závidí ti tak tě chce shodit :) jinak díky za tipy.

    OdpovědětVymazat
  15. Vždyť máš skvělou postavu, anonym jen musí rýpat! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Máš normálnu, zdravú postavu a jednoducho si pekná.

    Ono mne sa raz stalo, že sa mi jedno dievčatko pokúšalo anonymne zdeliť, aká som plochá a ako nemám prsia. Po úspešnom uzretí jej blogu som zistila, že má 13-14 rokov a prská jej ešte ani nezačali rásť. FAIL.

    A inak patrím k tým šťastným, pretože môžem jesť čo chcem a moje telo je stále rovnaké. Takže necvičím ani nič. Ale je pravda, že preferujem šaláty a nejem mäso ani mastné...

    OdpovědětVymazat
  17. Happy New Year! And you've got a lovely blog.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Happy New Year! And you've got a lovely blog.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ceady, prosím prosím, že až vyzkoušíš ten Fat burner, napíšeš recenzi? Jestli vidíš nějaký účinky a podobně. Celkem mě to zajímá a chtěla bych taky něco takovýho právě zkusit, protože u lidí s normální váhou je těžký dát dolů třeba 3,4 kila k té vysněné váze.

    BTW: Postavu máš pěknou! Tlustý lidi vypadají rozhodně jinak!!! A taky lepší, než být chrastítko bez zadku s nohama tlustýma jak mají normální lidi třeba ruce, hehe:))

    OdpovědětVymazat
  20. Máš normální postavu a v žádném případě nejsi hrozně tlustá...;]
    Taky se sebou chci začít něco dělat, ale cvičení a všeobecně sport mě vůbec nebaví. Jediné, co mám ráda jsou míčové hry a to si asi těžko budu hrát sama doma :D, takže se omezím v jídle. Jo, vidíš to! Peeling si chci koupit už dlouho, ale vždycky, když jsem v drogerce, tak na něho zapomenu. Díky za připomenutí! :]

    OdpovědětVymazat
  21. ja si myslím, že si úplne normálna! :) A nie si tučná ako sa formspringáč vyjadril :) A tú stránku idem pozrieť!

    OdpovědětVymazat
  22. Ceady a ty este cvicis? Si predtym myslim celkom makala a teraz si nie som ista ci este stale.. Ale vyzeras tak =) Inak tu je jeden skvely a inspirativny blog ak chcete byt krasne, zdrave a mat sa rady http://matchstickmolly.com

    OdpovědětVymazat
  23. Očekávám hlubší recenze na první dva tipy a těším se na ně :P a nikdo není tlustý, jsou jen lidé zdraví a nemocní a hodní a zlí, a ty jsi hodná a doufám, že i zdravá. Tak. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Problémy s váhou mi nikdy problém nedělaly, ale samozřejmě... každý se sebou musí být někdy nespokojený :D takže se taky snažím trochu hídat v jezení, protože když vidim, co všechno sláduju...:D jenže to se říká lehčeji, než provádí. Podle mě je tenhle program fakt dobrý, pro ty, co jsou rozhodnutí doopravdy shodit. Ale ještě lepší mi přijde přesně naplánovaný jídelníček, co ti dováží domů. To by mi vyhovovalo :D:) A peeling zkusím - jak říkáš, i hubení mají občas poblémy s cellitidou. Já nejsem zrovna tyčka, ale přece jen... když se nepohybuju, tak se taky něco málo objeví :/:D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©