sobota

Why am i so indecisive all the time?

Slevy stále přetrvávají. A tak když jsem byla na Václaváku, nedalo mi to, abych navštívila obchody. Ale znáte to... Když se necítíte ve své kůži a máte pocit, že jste za poslední tři dny museli sníst vagón obilnin, nakonec si nic nepořídíte a odcházíte s přesvědčením, že si určitě příště, až budete vypadat lépe, dané věci koupíte :D.
Ale ty pohádkové ceny! :D Jsem si jista, že kdybych měla na účtě alespoň 10tisíc, nebudu váhat a koupím si vše, co se mi líbilo :D.
Takže nejenom, že mě odrazuje od nákupů moje idiotské myšlení o tloušťce, ale také to, že jsem neuvěřitelný škrt a dokud nebudu mít na účtě tu desítku, tak se nerozšoupnu :D.
A co vy? Utrácíte ve slevách veškeré své úspory nebo raději šetříte na něco pro vás mnohem důležitějšího?
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Zara je Na Příkopech ne na Václaváku ;)
    Já teda rozhodně ne, nemůžu si to dovolit (a ani nechci- šetřím i na jiné věci než na hadry) a asi ani bych si tolik věcí neuměla vybrat - zatím jsem koupila ve slevách jen to, co jsem celkem potřebovala - a to černý boyfriend blazer a zebří gumáky (na léto na festivaly)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já to nemyslela jako číslo popisné :D. Ale měla jsem cestu přes Václavák, tak jsem musela obejít všechny obchody, které byly poblíž :D
      Jen si nemysli, jsem na tom podobně. Kupuji jen po čem nějakou dobu toužím, než že bych koupila 5svetrů jen proto, že jsou za 399korun :D.
      Já si zase šetřím na cestu do zahraničí.

      Vymazat
    2. Já jsem na tom dost bídně :D. Vadí mi utrácet mé peníze, protože mi to přijde líto, když jsem tak dlouho šetřila :D! Ale nechci ani utrácet peníze jiných, což se nelíbí babičce, která je ze mě vždy zoufalá :D! Vezme mě do obchodu, já nic nechci a ona si pak mamce stěžuje ;D

      Vymazat
  2. takové černé tričko bych chtěla taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten stříbrný svetr ti závidím! pokud jsi si ho teda koupila:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych chtěla vyrazit za slevama..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja utracim všechno za přežitky tudíž nejvíce za oblečení (je mi smutno ze v ostrave neni Zara), za dobré jídlo a pak za nějaké ty výlety,výstavy,koncerty..a když se nad tím zamyslím Tak za měsíc utratim šílené částky..takže se raději nezamyslet...

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem ve slevách ani nebyla..Nebyl vůbec čas :/ :) A jsem s penězma na tom stejně nechce se mi utrácet za oblečení..Chybí mi ta 10 ....:)

    OdpovědětVymazat
  7. Vůbec nejsem člověka, co dokáže šetřit... a když se mi něco líbí, prostě si to musím koupit.... :D tenhle týden jsem si 2x přitáhla ze svých nákupních maratonů několik tašek... padá mi to ze skříně, ale já nikdy nedokážu odolat :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jojo.. s takovým pocitem odcházím z obchodů neustále :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to nejsi sama :D:) Většinou z obchodů neodcházím kvůli tomu, že by se mi nic nelíbilo, ale kvůli tomu, že mi nic neni :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem v téhle Zaře byla ve středu a nic moc, bylo tam hodně lidí a malo věcí, nebo mi to možná jen přišlo. Zjistila jsem, že na Václaváku a kolem jsou moje oblíbené obchody (HM, NY, Gate, CA, Zara atd.) vždycky hrozně vybraný. Proto radši jezdím do obchodních center kolem, nejlépe dál od centra...:)

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som bola len v jednom obchode zo zľavami a to som si kúpila len košelu :) Ale teraz musím šetriť a nemôžem už nič kupovať :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. nice, super fotak!
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Och ani mi to neukazuj, ja momentálne šetrím a preto som si zo zliav kúpila len 2 veci!! :( Tak záívidím každému, čo píše že výhodne nakúpil :D

    OdpovědětVymazat
  14. taky jsem taková, že než si něco koupím občas mě to stojí i hodně výčitek :D ale zastávám názor, že pokud se mi něco už opravdu líbí, tak na cenu nekoukám. ale ty šatičky (jsou to šaty?) na fotce se mi moc líbí, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tyjo, ale ten šedej svetřík na druhé fotce je krásnej, nebo v něm si tam už přišla?:D:))

    OdpovědětVymazat
  16. Určitě bych si nekoupila obyčejný tričko za 999 ani kdyby bylo zlevněný z milionu ;) Nakupuju ráda ve slevách i věci, které nepotřebuji, ale řeknu si za tu cenu no nekup to :D ale to jsou normální cenu do 200 tomu říkám slevy..

    OdpovědětVymazat
  17. Oh, me bonito tu blog! me gusta :)

    vintangel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ale ty šaty ti slušely :-)

    OdpovědětVymazat
  19. To mi nedělej tohle se Zarou, já tam chci a brala bych i těch 10tisíc :D k tomu !

    OdpovědětVymazat
  20. přesně takhle uvažuju. Někdy bych si koupila tolik věcí, ale když se pak vidím v kabince, nechám je tam... Nejvíc mám tenhle pocit v Bershce. Asi ty světla...

    OdpovědětVymazat
  21. The cardigan is very cute!

    OdpovědětVymazat
  22. míř 10 tisíc tak si vyskakuju :D nejlepší jsou takový ty největší slevy, kdy je všechno okolo stovky (nemyslim zrovna v Zaře) :)

    Queen of second hand

    OdpovědětVymazat
  23. :D ten Nikon to je dělo ! :D já zbožnuju slevy !!

    OdpovědětVymazat
  24. Abych řekla pravdu, tak v poslední době mě ani slevy nějak neberou, naposledy jsem si z nutnosti koupila oblečení před Vánocemi, protože taťka trval na tom, že si musím pod stromeček něco koupit a nějaké lednové slevy? Tak to nevím... od posledního Vánočního nákupu jsem nebyla ani v jednom obchodě s oblečením... Ale musím vyrazit, musím si koupit šaty, docela se na ten nákup těším, ale rozhodně pro mě nebude hrát roli to, jestli budou ve slevě nebo ne... chci si koupit pěkné, pohodlé šaty... Asi je pro mě důležitější si šetřit na nějakou důležitější věc než kupovat každou druhou věc, která se mi líbí... Navíc v poslední době dávám své finance do důležitější věci, takže když si něco chci koupit, musím si to řádně promyslet. :)

    OdpovědětVymazat
  25. hej ja somdnes bola s rodkáčmi u Baťu a mali zlavu že kupiš tri páry tak ten tretí najlacnejší máš zadara.tak som si vybrala čižmy na jar :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jo já jsem ten typ co slevama naprosto žije! :D vlastně když se tak zamýšlím na nad tím co jsem si naposledy koupila v obchodě bez slevy??!! musím hodně přemýšlet :) tak ono v obchodech jsou poslední dobou slevy už celoročně takže v tom problém není :) tyhle svoje nákupy omlouvám, ale tím, že si fakt nějaký drahý věci nekupuji trička např. max. do 150,- ...
    Je to hlavně tím, že já si obchody procházím každý den po škole (jelikož mám hoďku čas než mi jede vlak a co bych jinýho dělala, že?:D) takže jsem stále v obrazu co kde mají a hlídám si ty slevy :D ... ale jinak jsem úplně normální, fakt!! :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Poslední dobou utrácím daleko víc než dřív.. :D ale nějakou finanční zásobu si nechávám.. co kdyby přišlo něco, co bych opravdu, ale opravdu MUSELA mít.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  28. jistě že utratím (teda ne všechny :) výdycky mám 200 jako rezervu na cokoli)! slevy jsou naprosto super :)

    OdpovědětVymazat
  29. ten šedý svetr je krásný, a zaru mám strašně ráda:)

    OdpovědětVymazat
  30. Nemáš nějakou novou fotečku ze zkoušky šatů?:-) a kdy ples máš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro šaty si jedu už ve čtvrtek, takže jsem je nefotila a vyfotím se s nimi až doma :). Bylo by tu zbytečně moc článků o šatech během několika dní :).
      A ples mám 3.2. :)

      Vymazat
  31. Letošní slevy se mě nijak zvlášť nedotkly. Nic mě nijak zvlášť nezaujalo :), což je moc divný.

    OdpovědětVymazat
  32. tak já sice na účtu mam mnohem víc než desítku, ale to neznamená, že přijdu do zary a celou ji tam utratim:D (i když mě to často láká, to jo:D)

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©