středa

CLINIQUE magazine spring-summer 2012



KONEČNĚ JE TADY JARO!!! :)
Listuji magazínem a kdyby nebyl jen internetový, ale klasický "papírový" (nevím, jak jinak to nazvat), určitě bych měla zakroužkováno docela dost výrobků, které bych si určitě měla v plánu pořídit :).  Ale takhle mi nezbývá nic jiného, než si vše hezky zapsat do diáře a doufat, že při své skleróze na něco z toho nezapomenu! :)
P.S.: Jaké máte zkušenosti s dekorativní kosmetikou od Clinique Vy ? :) Ráda bych vyzkoušela stíny a rtěnky...ty mě lákají asi ze všeho nejvíce...Ale nejdříve si ráda nechám poradit.
P.S.: Všimněte si AKCE, kdy jsou 3kroky za pouhých 700korun. 
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. úžasný blog :) Prosím navštív ma a keď chceš môžeš mi dať aj followera :) Vopred ti veľmi veľmi pekne ďakujem :)))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. s touto značkou bohužel zkušenosti nemám, takže ti moc neporadím :/

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní29/2/12 18:39

    Barvící balzám Chubby Stick je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Celkovo som s Clinique veľmi spokojná, najmä s ich riasenkami, makeupmi..v najbližších dňoch sa chystám urobiť recenziu na chubby stick :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. akorát že za těch 700 Kč to máš množství na měsíc.. to tvé vydrží delší dobu, ne?

    OdpovědětVymazat
  6. To by mě možná trochu mrzelo zjistit, že se Tři kroky prodávají jen za 700. Ale co se dá dělat viď. Ale možná že si díky tobě udělám radost já :)

    OdpovědětVymazat
  7. wow za 700,- sakra já si to budu muset snaď znova koupit, když je to tak výhodné :D neee já šetřím na tři vybrané produkty MAC :) takže bych se měla teď krotit! :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. vidím že nejen já mám na tyhle slevy takové štěstí. stává se mi to prakticky pořád :/

    OdpovědětVymazat
  9. od clinique nemám vůbec, ale vůbec nic. mám se stydět? tak jsem radši nic neřekla :D

    OdpovědětVymazat
  10. Clinique je skvělá značka! Já jí vřele doporučuji! :)

    OdpovědětVymazat
  11. mám ráda jejich tvářenky i oční stíny, ale Chubby stick nedoporučuju, je trochu zbytečný a výsledný efekt nic moc :)

    OdpovědětVymazat
  12. Clinique je nejlepší! Mám ráda jejich stíny, lesky a řasenky. Opravdu doporučuji. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©