středa

Do you want be sexy? Go to Marionnaud

Sice jsem tyhle fotky chtěla nastrkat k vyprávění o mé Prague story, ale nakonec jsem si to rozmyslela a rozhodla se uveřejnit jen tyto 3 fotky z parfumerie Marrionaud místo původních padesáti. Tuto parfumerii navštěvuji poměrně často... Kdo ji neznáte, koukněte se k nim na facebook stránku, určitě se dočtete o ní něco více. A tak by byla škoda, kdybych vám neukázala tyto fotky z líčení, když už vám tady toho ze svého života uveřejňuji celkem dost.
 Tentokrát nebudu vyprávět o tom, jak je zde nepřekonatelný personál, který mi vždy poradí, protože jinak bych sem asi nechodila...Ale chtěla jsem se zmínit o tom, jak jsem se se Zuzkou vsadila, zdali si nechám vytvořit kouřové líčení á la emo girl už ve pět odpoledne :). A to bych nebyla já, kdybych do toho ihned nešla a nenechala se namalovat :D. Sice na mě paní vizážistka zprvu nevěřícně koukala, protože byla pro jemné líčení, ale pochopila, že šílence jako mě jen tak na jemné stíny nenaláka. A tak jsem dopadla tak jak jsem dopadla :).  Ani se tu nebudu rozepisovat o tom, jak jsme si to večer v baru užily a že jsem měla nějaký ten drink zdarma...Ale musím říct, že ta sázka za to stálo! 
SHARE THIS POST

48 komentářů:

  1. Tohle líčení ti vážně moc sluší! Mám poukaz do Douglasu, ale strašně se tam stydím jít.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. mně ae tot líčení na tobě moc libí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na té poslední fotce jsi vážně kočka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wau vypadáš skvěle, tohle líčení ti strašně sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, moc ti to sluší, slečna se s make-upem trefila ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, ale nejdřív bych řekla že ti kouřové oči z černé a šedé nebudou slušet, ale koukala jsem, že jsem se sakra pletla! :)Hrozně ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslim, že je to super, tmavé oči ti podle mě sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na té poslední fotce ti to ohromně sluší. Já bych asi neměla odvahu :D

    OdpovědětVymazat
  9. Téda,černé stíny ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow! S těmi zrzavými vlasy to vypadá skvěle!! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím, že ti to strašně sluší! Vypadáš jinak, trochu nezvykle, ale krásně:)

    OdpovědětVymazat
  12. Bůh žehnej za tvou nespoutanost a odvahu se do všeho pustit naplno! :D Vážně, děláš mi svými články hroznou radost, vždy se těším, co vymyslíš příště :) A ta namalovaná očka ti ohromně slušela, nedivím se, že se mohli chlapi přetrhnout, aby ti koupili pití ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Wow, na tej tretej fotka si uplne mega kocka!!!
    Pristane Ti to velmi, a pery by si mala takto nalicit kazdy den! :)

    OdpovědětVymazat
  14. tak tomu říkám kočičí oči :-) ani se nedivím že jsi měla nějaký ten drink gratis :-)

    OdpovědětVymazat
  15. U look so gorgeous here! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Náhodou.. Tohle ti dost sluší=)

    http://catherine-s-world.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. na tej spodnej fotke vyzeras vazne dobre:)

    OdpovědětVymazat
  18. vůbec to není špatné ani šílené!! Do školy bych s tím asi nešla, ale na večer SUPER! HLAVNĚ ti to moc sluší :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Sluší ti to.Připomínáš mi trochu batmana:)

    OdpovědětVymazat
  20. sluší ti to! :D docela tě za tu sázku obdivuju, ale určitě to za to stálo ;) :D

    OdpovědětVymazat
  21. Super sázka, ale ty oči jsou až moc tvrdé podle mého.

    OdpovědětVymazat
  22. mne to až také bláznivé nepríde, pekné to je:)
    pařit by som veru aj ja hned išla!

    OdpovědětVymazat
  23. to je skvelé,na motorke ti to sekne:)
    ale nepovedala by som to na teba!

    OdpovědětVymazat
  24. jéé,tohle líčení ti moc sluší,nádherná jsi :)

    OdpovědětVymazat
  25. vypadáš skvěle! :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Promiň, ale podle mě je to líčení na tebe moc křiklavé. Skoro se mi chce říct prvoplánované a účelné. Pokud to tak bylo myšleno, nechat se nalíčit tímto způsobem proto, aby tě potom chlapi zvali na drink či ještě něco víc, potom to chápu. V opačném případě ale ne.
    Jo a je to jen můj názor, neber si ho nijak moc osobně, nade mnou je spousta děvčat, které ti líčení chválí.

    OdpovědětVymazat
  27. Abych pravdu řekla, tohle líčení se mi na tobě opravdu líbí. Zkus to někdy sama:P:-))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Já si z tebe rozhodně srandu nedělám, neboj:D Neřekla bych, že vypadáš jak kurva:-) Líbí se mi kombinace toho líčení a tvých vlasů.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. To líčení Ti strašně moc sluší!! Určitě bych se na tvém místě nebála ho nosit.. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Vyzeráš trošku staršie..ale sexy ;-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní29/2/12 20:30

    Skoda ze se z zadne fotky neda poradne posoudit, jak to opravdu vypadalo. Chtelo by to i fotku zepredu, kde nemas v obliceji stin a nikdo te necloni.

    OdpovědětVymazat
  32. Mazeeec :) Já moc v Marionnaud nemám důvěru, protože tady v Brně moc vstřícné prodavačky nemáme :/

    OdpovědětVymazat
  33. To líčení vypadá sice skvěle, ale barva tvých vlasů je prostě nejlepší a všechno ostatní už je pro mě tak nějak vedlejší! :))

    OdpovědětVymazat
  34. tak tady si fakt kočka!

    OdpovědětVymazat
  35. Moc krásné líčení Evi, zbožňuju tvé vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  36. Sluší ti to dokonale! K tvým vlasům se tmavé líčení očí hodí skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  37. taky jsem se tam jednou nechala nalíčit. Nevím, jestli se paní blbě vyspala, nebo se chtěla někomu pomstít, ale vypadala jsem jak zmalovaná kurva co si ani neumí vybrat odstín makeupu...

    OdpovědětVymazat
  38. šedá k tobě moc pěkně jde, nebála bych se takhle nalíčit na večer :) jen by se mi to asi takhle pěkně nepovedlo :D :(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©