čtvrtek

Do You want to Meet ?

Co říkáte na to, že bychom uspořádaly (počítám jen s holkami) SRAZ BLOGEREK?  Měly byste chuť sejít se ve větším množství? Tedy skupinka 10lidí by určitě stačila :D...30by bylo asi přespříliš :D.
P.S.: Poznáte mě podle bot :)....Tedy pokud se nesejdu v Praze sama se sebou :D...
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. jéžiš já bych se s tebou ráda sešla :). jenže bydlíš moc daleko :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. No, tak to jedině až nějaký letní sraz :)!

      Vymazat
  3. Nejsem blogerka:/ A mám to přes půl republiky:) Leda že by jsi ho dělala v Kroměříži:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Kroměříži jsem byla minulý týden. Škoda :)

      Vymazat
  4. Skvělý nápad se srazem. Navíc ty tvé boty jsou parádní a nepřéhlednutelné :-)

    OdpovědětVymazat
  5. aj ja by som sa stretla, a ako rada, ale je to trochu od ruky, ale slubujem ze ak a dostanem do Prahy tak Vas vsetky zburcujem, sice by som bola medzi Vami ako vasa babicka, ale aspon ma omladíte :D

    OdpovědětVymazat
  6. fajn nápad, škoda že se za bloggerku nepovažuji

    OdpovědětVymazat
  7. môže to byť super taký zraz :) držím palce aby to vyšlo

    OdpovědětVymazat
  8. Tak teraz naozaj ľutujem, že som Slovenka :-/

    OdpovědětVymazat
  9. To by bylo skvělý, ještě aby mi pak dobře vyšel i termín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli půjdeš Káč, tak jdu taky!:D:*

      Vymazat
  10. tak keby som bližšie, určite som tým nápadom nadšená! teda som ním nadšená i tak, len škoda, že v mojom okolí blogerky nie sú :/ ale na ten zraz by som sa rada pozrela :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sraz by byl super, ale bydlím od Prahy cca 150km :( Kdyby to bylo poblíž HK, tak se stavím ;D

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. To ještě tak úplně přesně nevím, ale zase si říkám, že všechny mé jmenovkyně musí být stejně tak "hodně moc normální" jako jsem já, takže vůbec :D

      Vymazat
  13. Veľmi dobrý nápad..aj keď ja to mám ďaleko..ale možno by sa to postupne rozšírilo aj do iných miest :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. ráda bych viděla některé holky, které přes blog znám dlouho, a ty mezi ně patříš. ale kdybych tam zas znala jen tebe a nikoho jiného už ne, tak bych z toho měla trochu klaustrofobii, protože já jak se ocitnu ve skupině lidí které neznám, tak se mnou nic neni, nedokážu ani mluvit, jen ty ostatní pozoruju :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ano! Ráda tebe i ostatní potkám:)) jen by chtělo vědět kdo všechno tam bude..

    OdpovědětVymazat
  16. Sice to mám přes celou republiku, ale nápad je to dobrý. Jen kdyby to bylo aspoň až v červnu=)

    OdpovědětVymazat
  17. A nebyla bych divná, kdybych za tebou chodila a maniakálně ti osahávala vlasy?

    ...prostě jsem šáhlá. Líbí se mi zrzky :D

    OdpovědětVymazat
  18. teda taky bych tě ráda potkala osobně, ale bohužel nejsem blogerka :( jsem jenom z prahy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ále.... jsi blogerka :-)
      A to že jsi z Prahy je vélikánské plus :-)

      Vymazat
  19. jeeeej proč jste z prahy všichni..proč nikdo není třeba ze Zlína? :D:D

    OdpovědětVymazat
  20. Sice to je trošku z ruky, ale ráda bych se s Váma sešla, a přesně souhlasim až někdy v letních temrínech :)

    OdpovědětVymazat
  21. To je fajn, škoda že bych nemohla přijet mám to docela daleko :) Možná v létě! Není to snad posledni sraz ne? :D

    OdpovědětVymazat
  22. Tak si to užijte, holky :) Pro mě je Praha bohužel dost z ruky..

    OdpovědětVymazat
  23. v lete mi prijde strasne pozde, rada bych se sesla, ale muselo by mi to vyjit casove

    OdpovědětVymazat
  24. Jaký talent si tam objevila? :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©