úterý

in the Prague: Clinique and my story :)

Včera jsem zavítala na popud kamarádky do Clinique, která si potřebovala nutně pořídit nějaké serepetičky na obličej. Osobně s tímto obchodem nemám moc zkušeností, protože se mi zdají výrobky celkem drahé. Což pro mě sice znamená kvalitu...ale také prázdnou peněženku.
Obchod na první pohled působí chladně...trochu jako lékárna, ale o to více je tu přátelský personál. Musím říct, že jsem byla mile překvapena, když se mě jedna z dam ihned ujala a podle základního testu, zjistila, že má pleť není mastná, jak jsem si vždy myslela, ale že je výrazně vysušená. Což pro mě byla novinka a taky šok :D. A tak jsem se dozvěděla, že se nemám divit, že už se mi v 19ti letech vytváří vrásky. Na poslední fotografii si můžete povšimnout všech výrobků, které během jedné minuty paní vyskládala jako nutnost pro mou pleť....Já sama používám každé ráno maximálně tři produkty:D...A tak když jsem si počítala na kolik by mě tyhle zázraky vyšly...Usoudila jsem, že si zatím z obchodu odnesu jen pár vzorků a jakmile mi 15. dorazí peníze na účet, tak si snad některé z těchto výrobků zakoupím :).
Mimo to, že jsem byla obeznámena o nové informace o své pleti, jsem byla namalovaná...a tak jsem měla ze sebe hned lepší pocit :):D...když už jsem taková sušenka!
A tak máte-li chuť nechat o sebe pečovat a nechat se zadarmo namalovat, doporučuji zavítat do Clinique :).
P.S.: Jste si jisti, že znáte svůj typ pleti? Nebo nejste taková trdla, jako jsem já :D?
P.S.1: GIVEAWAY očekávejte během dne :). 
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Já jednou byla taky tak "příjemně" překvapena, ale u testu pleti s Niveou - od té doby taky vím že nemám mastnou pleť ale smíšenou a neměla bych používat čistící péči ale hydratační ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si myslela,že mám mastnou pleť. Jenže pak mi naše mistrová na praxi řekla,že mám krásnou normální pleť o.O

    OdpovědětVymazat
  3. Občas mám pleť normální, pak mastnou, pak suchou:) Takže vlastně vůbec nevím jakou ji mám:)

    OdpovědětVymazat
  4. to muselo být fajn :-) a moje pleť? je občas suchá a občas normální. netuším :D

    OdpovědětVymazat
  5. ono je to tak. v 12tich rokoch ked zaciname pouzivat kozmetiku zistime, ze ju mame mastnu. a tak zacneme pouzivat vyrobky urcene na mastnu plet. vtedy je to zvycajne ok, ale bohuzial vela ludi si neuvedomi, ze ta plet sa im casom zmeni. a preto potom stretavam 20-tnicky, ktore stale na seba patlaju matujuce kremy, aj ked maju suchu plet - cize si tym len a len skodia. taktiez clovek ktory ma akne, ci cierne bodky NEMA automaticky mastnu plet. nedokonalosti sa mozu robit na hocijakom type pleti. a dalsia vec je, ze cloveku sa moze menit typ pleti zo dna na den- teda jeden den sucha, druhy den mastna, treti den zase sucha. a preto je dobre mat doma vyrobky urcene na rozne typy pleti a pouzivat ich podla potreby

    OdpovědětVymazat
  6. S+Clinique%2C+taky+nem%C3%A1m+v%C5%AFbec+%C5%BE%C3%A1dn%C3%A9+zku%C5%A1enosti%2C+jen+kdysi+jsme+pou%C5%BEila+n%C4%9Bjak%C3%BD+vzore%C4%8Dek+make-upu+a+ten+m%@4%9B+docela+sed%C4%9Bl+%3A%29+Jinak+taky+si+cel%C3%BD+%C5%BEivot+mysl%C3%ADm+%C5%BEe+m%C3%A1m+mastnou+plet%2C+ale+u%C5%BE+s+mi+za%C4%8D%C3%ADnaj%C3%AD+tvo%C5%99it+vr%C3%A1sky%2C+hlavn%C4%9B+pod+o%C4%8Dima%2C+to+abych+nem%C4%9Bla+stejn%C3%BD+probl%C3%A9m+jako+ty+%3AD

    OdpovědětVymazat
  7. myslím že aj avon lady či ako sa to volá zo sebou nosia také testery a povedia vám akú máte pleť...inak nie je to úplne iné keď sú predavačky milé a príjemné hneď sa lepšie nakupuje, prečo to ešte stále veľa z nich nechápe:-)

    OdpovědětVymazat
  8. taky si myslím že jsem trdlo :D ale peníze na clinique prostě nemám :-/

    OdpovědětVymazat
  9. páni, teď jsi mě uplně zaskočila. asi bych si někdy měla nechat pokožku prohlídnout od odborníka, aby mi řekl, co a jak. člověk tím nezkazí vůbec nic. mám brouka v hlavě teď! :D každopádně do kosmetiky investuju ráda :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní14/2/12 20:27

    Jee, proc neukazes, jak te namalovaly? Nepovedlo se jim to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem netušila jak sebe samotnou vyfotit :D

      Vymazat
  11. já mam Clinique nejradši, taky mi dělali diagnostiku pleti, ale řekli mi, že mam takovou pleť jakou jsem si celou dobu myslela že mam, takže žádný překvapení jako u tebe :) a za sebe můžu Clinique produkty jedině doporučit, vyplatí se do nich investovat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem si do tedka myslela že mám mastnou plet'. Clinique je super, nemám s ním moc zkušeností ale jednou jsem od něj mohla vyzkošet jeden produkt a jen doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
  13. Clinique jsem používala celkem dlouho a byla jsem spokojená. Teď jsem krémy na obličej a peeling vyměnila za Sephoru a zatím jsem spokojená. :) Ale přemýšlím, že si nechám znovu udělat diagnostiku pleti, jestli používám správnou řadu. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Přesně ta samá zkušenost,myslela jsem ,že mám mastnou pleť a zjistila jsem ,že ji mám vysušenou...jinak produkty clinique mi opravdu sedí,zbožňuju jejich 3 step system a make up even better.Ještě jedna malá rada,kosmetiku clinique si kupuju na letišti,tam jsou produkty až o 200kč levnější než v běžných obchodech!

    OdpovědětVymazat
  15. Ceady, asi jsem na tom stejně jako Ty a svůj typ pleti neznám. :(

    Až budu mít nějaké ty penízky navíc, asi je investuji do Clinique.:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©