pátek

In Prague with Klára

Minulý čtvrtek jsem byla v Praze :)...Sice jen na skok, ale to mi nezabránilo v tom, abych se viděla s Klárkou a abych s ní promeškala nákupy v obchodním centru na (v) Andělu, kde jsem v rychlosti sehnala šatičky na ples (vzala jsem hned ty první) a nějaké nové jeany, které mám na fotce, protože mi ty měsíc staré začaly být volné :D. No a nakonec jsme s holkami skončily v McDonaldu :D... Ať žije obžerství s "zdravá strava"! :D
P.S.: Omluvte můj úšklebek :D... O víkendu začnu trénovat usmívání :D, slibuji!
                jeans- H&M, shoes- NewRock, coat- H&M, t-shirt- Hippsy, bag- H&M                     
A opovažte se mi ty boty hanit :D... Připadám si v nich jako dost velkej šílenec :D... A za nic na světě bych si je nesundala :D... A to i přesto, že mám kotníky rozedřené do krve :D. 
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. To musel být fajn den, taky bych měla tak někam vyrazit ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou já měla jogurt a ten zdravý je :D

    OdpovědětVymazat
  3. To obchodní centrum (myslím) že znám. :D A co trénovat prosím tě? Jsi krásná, taková jaká jsi. Ještě aby jsi se měnila ;) :p

    www.Mrs-Vendulkaaa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. tie creepers sa mi začínaju páčiť :D haha

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to střídmě! :) A hezky! .) Jinak ti určitě tento menší úsměv nehorázně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. když jsem viděla ty boty v new in postu, tak mi přišly naprosto šílený, ale takhle na noze vypadaji hezky. takový zajímavý zpestření :)

    OdpovědětVymazat
  7. K těm botům bych možná zvolila jiné kalhoty a tvůj "úšklebek" se mi náhodou líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Náhodou na fotkách vypadáš roztomile! :).

    OdpovědětVymazat
  9. tyjo!" ty si naka safra krasna a hubena! jakto!?:DD(recnicka otazka-nechť ti lichotí:D)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásna, najkrajšia a moja najobľúbenejšia bloggerka

    OdpovědětVymazat
  11. mně se ty boty líbí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná jsi, nádherné boty. :)

    OdpovědětVymazat
  13. musim říct, že se mi creepers vůbec nelíbily, ale tyhle jsou naprosto perfektní a seděj ti. možná začnu uvažovat, že si jedny taky pořídím.

    OdpovědětVymazat
  14. hey ty boty si kupovala přes internet nebo existuje i kamenej obchod?

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©