úterý

My New Denim Shirt

Když tak koukám na tuto fotografie, ani se nedivím, že mi řada lidí tipuje pouhých 14let (a ne 19).:D Naposledy mě uzemnil profesor dějepisu, kterého jsem šla pozvat na náš maturitní ples. Asi minutu na mě tak nevěřícně koukal, proč ho zvu. Následně z něj vypadlo, že si myslel, že chodím do kvarty. :D Ale třeba si nemyslel, že bych byla stále 14tiletá, ale že jsem výjimečně blbá... :D Dějepisář asi nějak zaspal dobu :D.Ale zpět k této nové košili. Ohlížela jsem se po takové už pěkně dlouhou dobu, ale cena vždy převyšovala 500 a tak jsem si nakonec koupi rozmyslela. Osud mi po Vánocích přál, protože jsem díky slevám narazila na tuto Lee Cooper na monkeysports... Miluju ty rukávy a límeček :) a ještě více zbožňuji korkové knoflíky :D... Uvidíme, jak dlouho na košili vydrží :D
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. já jsem našla takovou v secondhandu , jak jinak a je skvělá!
    tak mě zase nepřijde , že vypadáš na stejné roky jako mám já :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je v pohodě mě bude 22, a v hospodě mi nikdy nechtěj nalejt pivo.
    Košile moc hezká!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná je. A moc ti to sluší. :)
    Jinak já bych typla tak 17, buď ráda, mě zase lidé tipují víc.

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezká košile 8)
    upřimne já jsem se taky nemohla vynadívat na tvé fotky a na tvých údajných 19 let 8D myslím, že vypadáš moc mlade, ale určite ne detsky 8P já taky nevypadám na svuj věk a to je mi přesne dneska 20 let 8D

    http://violetwitch-eve.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Mně taky každý dodneška tipuje míň než mi je, ale ono to není zase tak špatné, aspoň pak později budeme vypadat mladší ;) A co si kdo myslí, to já neřeším :)

    OdpovědětVymazat
  6. denimové košile jsou nejlepší :) hodí se ke kalhotům i k sukni a i třeba jde přes šaty :) líbí se mi ty knoflíky!!

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá vážně moc dobře! Už dlouho se taky po nějaké ohlížím a pořád nic.. :(

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní1/2/12 11:13

    Ty kytičkové rukávy jsou kouzelné...!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. ten kvetinový vzor je na nej najlepší :) a ja keby som nevedela koľko máš rokov by som ti tipovala asi 17 :D

    OdpovědětVymazat
  10. Košile ti hrozně sluší, krásně ti jde k vlasům :))

    OdpovědětVymazat
  11. já bych ti tipla zhruba tvůj věk :) a ty rukávy jsou opravdu kouzelné!

    Queen of second hand

    OdpovědětVymazat
  12. Buď v klidu Ceady, přítelovi je 20 let a na akcích mu dávají na ruku razítko ''Mládež'' a nechtějí mu nalít alkohol :D a když přinese občanku tak jen divně koukají a nechce se jim věřit :D. Dokonce mu tykají i na úřadech a tak :D

    OdpovědětVymazat
  13. a já zas mam ráda lee cooper=)...a vlastně i ty džínový košile

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  14. ta je moc pěkná :) a je lepší vypadat mladší než starší :)

    OdpovědětVymazat
  15. ja som minule bola v bare. na oslave. bola som tam najstaršia. a iba odomňa si vypýtali občiansky. FAIL.
    ale vlastne mi vyhovuje, že vyzerám ako vyzerám.
    košela je krásna, aj ty:)

    OdpovědětVymazat
  16. ať už vypadáš na 14 nebo 19 ta košile ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já takovouhle taky sháním a takovou (bohužel...) tmavší jsem viděla v Terranově za 300,-, ale tak je taky pěkná ;) Jinak tahle je bomba!

    OdpovědětVymazat
  18. že vypadáš mladší se ti bude v budoucnu hodit ! ta košile je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  19. Riflové košele moc nemusím, ale táto má úžasnú farbu :) Mne tiež niektorí ľudia tipujú menej rokov :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©