pátek

NEW IN: clothes from Felicee

Zase nějaké novinky :). Tentokrát šatičky, oversize triko a košile bez rukávu z felicee a černé triko vpravo nahoře z othermix :)....
Brzy Vám určitě ukážu oblečení na sobě :)... Teď se můžete kochat jak skvěle vypadá na mém kdysi bílém koberci z Ikey :D...A nakonec foto nových hodinek z Lucerny :). Nejsem zastánce šílených barvených hodinek, ale na sport /do posilky/ jsou jednoduše nepřekonatelné, protože jsou malé, lehké a nijak neškrtí, protože jsou gumové. A abych nezapomněla... jsou neuvěřitelně levné :)....a mám je ve více barvách, abych mi ladily s teplákovkou :D
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Krásný koberec =D
    A ještě krásnější oblečení =)

    OdpovědětVymazat
  2. oblečení závidím (samozřejmě přejícně)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné věci! neuděláš recenzi na ten othermix? nebo aspoň zhruba jak se tam objednává, ztrácím se v tom. díky :*

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné a ty hodinky vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. To triko vypadá skvěle :)
    ty hodinky jsem měla už tak před 3 roky, když je ještě neměl nikdo jiný :D teď už se mi moc nelíbí :D
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta košile bez rukávů bude na léto úžasná :))

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne veci a hodinky tiež. Nedávno som si tiež kúpila jedny gumové, ale namiesto digitálnych som zvolila analógové, ktoré mám radšej. A cena? Šialene nízka - len 2€!! No nekúp to! Škoda, že tie moje neboli vo viacerých farbách, hneď by som si ich kúpila všetky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné veci :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten šedorůžový topík(?) je skvělý!:)

    OdpovědětVymazat
  10. to s růžovým potiskem je skvělé :). a tyhle hodinky vlastním taky a pak ještě jedny, které ve tmě svítí :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám ty hodinky ráda :) mamka si koupila kdysi bílé, jenže si koupila asi fakt ty nejlevnější a tak do dvou měsíců už nešly protože se tam něco zarazilo nebo tak...
    A moc se mi líbí to druhé triko?svetr? nevim ale vypadá to zajímavě, elegantně i sportovně takže líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  12. to triko s růžovým vzorem je super :) a ladit s teplákama je nejdůležitější :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ta bílá halenka je super!

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle hodinky jsou super a hlavně za tu cenu :) To šedo růžové tričko je parádní!

    OdpovědětVymazat
  15. Ceady chtěla jsem se zeptat, jak je na tom othermix s kvalitou ?

    OdpovědětVymazat
  16. :D Hah na hodinky a ta bezrukávová košile je super :)!

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní24/2/12 20:44

    kdypak pojedeš zase do Kroměříže?:)

    OdpovědětVymazat
  18. Ten první top vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  19. ta košile je úžasná a dá se kombinovat snad se vším, super KUP!!

    OdpovědětVymazat
  20. jsem zvědavá na ty černé šatičky a těžce ti závidím tu bílou košili, ty vždy tak skvěle nakoupíš! :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©