sobota

NEW IN: Dress

V pátek mi dorazily mé snové modré šatičky na letošní jaro/léto z InLoveWithFashion. Pro někoho trochu zvláštní zásobovat se takhle brzy, pro mě ale ne. Vždy se vybavuji sezónním oblečením několik měsíců dopředu :D. Alespoň mám pocit, že co nevidět bude hezky. 
Více o plese u mě na facebooku :).
P.S.: Vyhlášení giveaway očekávejte v průběhu dne :).
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. Tak ty vypadají hodně dobře :)) Ukaž se nám v nich :))

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné šaty,těším se na outfit v nich :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc pekne, som zvedavá ako budu vyzerať na tebe.

    OdpovědětVymazat
  4. jsou nádherné!
    ten límeček je geniální!

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsou skvělé, musí Ti jít hezky k vlasům. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. jsem zvědavá jak budou vypadat na tobě :) fotooo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou hezký! Mám ráda šaty s upnutým pasem, protože prodlužujou nohy :) a moc hezká barva!

    OdpovědětVymazat
  8. jé, ty jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  9. páni na tý stránce jsou vážně všechny šaty tak hrozně moc krásný ! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mají strašně krásnou barvu, taky mám objednaný overalek, ale jen proto, že se začaly úžit zásoby mé velikosti. Když si objednám něco talhe dopředu tak mívám depku, že to nemůžu nosit hned :/

    OdpovědětVymazat
  11. Šaty z In Love si objednávám už asi rok, ale nemám na to, bojím se, že mi nebudou :D

    OdpovědětVymazat
  12. z inlovewithfashion mám už troje šaty a všechny jsou úžasné.. a nejsi sama :D já jsem si koupila už dvoje! šaty, které mám v plánu nosit v létě :D.. a další mám v plánu si objednat.

    OdpovědětVymazat
  13. úplne si viem predstaviť túto farbu k tvojim vlasom
    <3

    OdpovědětVymazat
  14. Řekni mi prosím, jak dlouho trvalo než ti přišly. :) Se sestrou tam chceme taky nějaké objednávat a ty sis vybrala skvěle, miluju modrou barvu. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tie šaty sú naozaj prekrásne! : )

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní4/2/12 13:46

    Napises o tech satech neco vic? Vyfotis se? Jak sedi - odpovida velikost, jak jsou dlouhe, kolik staly? Postovne?

    OdpovědětVymazat
  17. ta barva bude k tvým vlasům úplně bombastická! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Doufám, že se nám v nich co nejdříve vyfotíš! :)

    OdpovědětVymazat
  19. krásný =) a ta BARVA! =)

    OdpovědětVymazat
  20. Love the colour:)



    http://arinanahya.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. Za seba musím povedať, že vyzerajú dobre.. Ešte ich chcem vidieť na tebe, takže leto by sa mohlo poponáhľať :)

    OdpovědětVymazat
  22. ty jsou překrásné :)

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadají fakt krásně! :).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©