pondělí

NEW IN: I like shopping

Jeden svetřík z Gatu už jsem Vám ukázala, tak tady mám ještě ten druhý, který jsem si pořídila při poslední návštěvě Prahy... Ukecala jsem maminku v sobotu, abychom se po mysliveckém plese vrhly na nákupy :D. Potřebovala jsem si totiž zlepšit náladu potom, co jsem celý večer zírala na pověšenou mrtvou zvěř, ze které celý večer kapala krev. Dokonce jsem z toho měla onu noc noční můry o tom, že pašuji vlakem ve vlastním kufru mrtvé tělo člověka zabalené do papíru :D. Možná ten děsivý sen měl za následek to, že jsem si ani nevšimla, že mi paní na benzínce vrátila jen pět set něco...zatímco mi měla vrátit o čtyři tisíce více, protože jsem platila pětitisícovkou. :D Nebýt tohohle zjištění v Praze při placení, tak by to byl príma den :D. Naštěstí mamka zavolala známému, který zjistil, že se paní překoukla a následně na mě mávala od kasy, když už jsem seděla v autě :D. Paní byla asi inteligentní :D, protože bych ji neviděla ani se sebelepšími brýlemi. Takže peníze už mám, svetr jsem zaplatila kreditkou a kámen ze srdce mi taky spadl :D.
   Další novinkou tohoto týdne jsou tyto tři výrobky...Ráda nakupuji, ať už se jedná o velké nákupy nebo jen téměř každodenní obdarovávání se maličkostmi... Kosmetiky mám neuvěřitelně mnoho, ale když jsem uviděla tohle celkem malinkaté balení KOSMÍNu, neodolala jsem a musela jsem si pořídit hned tři balení...První na akné, které se mi na obličeji čas od času objeví...no řekněme jednou za měsíc, díky menstruačnímu cyklu a výkyvům hladiny hormonů...Asi není třeba rozebírat do detailu.. Poté mi nesměl chybět balzám na rty, který jen tak někdo nemá... a nakonec nějaká pomoc na kruhy pod očima :)....taky můj ustavičný problém, který vždy minimalizuji, ale ne a ne se ho zbavit!
Edit: Recenze Vás určitě neminou! :-) A kupovala jsem je TADY za opravdu slušnou cenu.
 A když už jsem tak upovídaná, že bych Vás málem uspala.... je na čase zavřít pusu a jít si raději číst časopis :D.... a příště Vám napíšu recenzi na krém na ruce :D
SHARE THIS POST

39 komentářů:

  1. vypadá to, že si ten časopis koupim, kvůly tomu krému :D

    OdpovědětVymazat
  2. to mlieko v marianne vyzerá úžasne :) a to s tými peniazmi muselo byť hrozné,ale fajn že sa to vyriešilo

    OdpovědětVymazat
  3. ten Kosmín na kruhy pod očami je dobrý? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teprve mi dorazil, takže hodnocení teprve bude :)

      Vymazat
  4. jsem ráda, že ty peníze dopadly dobře.. a na tu zvěř bych se fakt dívat nemohla:D :X a napiš i recenci an ty tři výrobky, jestli se ti bude chtít;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty brďo, tak tos měla neuvěřitelný štígro s těma penězma! Já tohle zažít, tak upadnu do šoku a už se nikdy nevzpamatuju :D Mimochodem ty kosmíny (zdá se jenom mně to slovo tak strašně zvláštní?) se dají sehnat kde? Docela bych uvítala nějaký přípravek na okolí očí, vždy natrefím jen na výrobky určené pro dámy nad čtyřicet.

    OdpovědětVymazat
  6. Fůůůj, nemám rada Pražská metra! :D Mám ten kosmín na rty, je úžasný ikdyž nevoní, ale hodně hydratuje a léčí popraskané rty :) zajímají mě ty dva další, doufám že bude recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní27/2/12 20:44

      V Praze je metro jenom jedno.

      Vymazat
  7. ty 3 krémy vypadají skvěle neudělala by si na ně recenzi? :)

    OdpovědětVymazat
  8. som zvedavý na recenzie kosmínu... lebo balzam na pery od nich som mal, no používal som ho, len keď som šiel spať, tak nadmerne sa leskol a vzbudzoval dojem "pozerajte sa všetci sem", že inokedy bol pre mňa nepoužiteľný... no výrobok na akné a kruhy pod očami som neskúšal, tak som naozaj zvedavý ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Já ty schody nenávidím :D To by byly opravdu rychle prodělané peníze, máš štěstí :))

    OdpovědětVymazat
  10. Super sveter :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Ten kosmín balzám na rty jsem jednou dostala jako vzoreček. A musím říct, že mi hodně vyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
  12. štěstí v neštěstí!:D svetřík je moc pěkný a na to hodnocení kosmínu se těším, celkem by mě zajímal ten na kruhy:)

    OdpovědětVymazat
  13. mám doma Kosmín na rty už dlooouho a jsem z něj nadšená. tak snad budeš i ty :-)

    OdpovědětVymazat
  14. kosmín mám ráda, mám ten regenerační na rty a je super :) pomohlo mě to.. :)

    OdpovědětVymazat
  15. ten krém od Dermacolu nejlíp voní! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Kosmín mám moc ráda :) ale věděla jsem jen o tom na rty. Mě léčí úspěšně opary a když se povede tak třeba roztržený ret či koutek.

    OdpovědětVymazat
  17. přesně tenhle čokoládovo-pomerančový mám sprcháč, a je nejvíc nejlepší! :)) ta vůně<3

    OdpovědětVymazat
  18. Aha, to je škoda, chtěla jsem se na něco zeptat :-) Ale to je už jedno ;) Jinak ten svetr je dost dobrej a XS? jeste lepsí :D to bych na sebe neoblikla :) necaht tam jen tak 4 tácy, to by mě kleplo, mas stesti :)

    OdpovědětVymazat
  19. Kosmín je super, měla jsem ten na rty a byl parádní. O ostatních jsem nevěděla, takže si určitě alespoň jeden pořídím.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ten svetr je krásnej... :)
    a teda máš sakra štěstí, že se ti ty peníze vrátily, když žijeme v tomhle šílenym státě...

    OdpovědětVymazat
  21. Hei! I just found your blog and it is amazing!

    I am following your blog and I hope you will follow mine too!

    xoxo,
    Ana V

    OdpovědětVymazat
  22. Balzám na rty Kosmín není nic spešl, co by nikdo neměl mít. Dá se koupit prakticky v každé lékárně. Mám ho taky, ale nepoužívám ho často, vadí mi v něm ta vůně kafru.

    OdpovědětVymazat
  23. Ten svetřík je sladký! :) Uff tak to sem ráda,že penízky máš u sebe! :D Vzorek od Kosmíku sem dostala v lékárně a je vážně super! :)

    OdpovědětVymazat
  24. ten svetr je úžasný! :) a těším se na recenzi od Kosmínu! :)

    OdpovědětVymazat
  25. pěkné fotky, naštěsí vše dopadlo dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Svetřík se mi moc líbí! Má suprový vzor :)

    OdpovědětVymazat
  27. jee ten dárek krém na ruce :D sakra musím ten časopis jít sehnat! :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. To ti bude ladit k botám celkem :))

    OdpovědětVymazat
  29. těším se na hodnocení! :)

    http://mylife-mystyle-sisi.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  30. prosím o recenzi na KOSMÍN regenerace na rty :) mám s tím velký problém :( :(
    hlavně teď v zimě mi praskají do krve

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní2/3/12 17:46

    Jsi opravdu dobrá, jedeš s mámou a na benzínce platíš pětitisícovkou. Super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty když si natankuješ benzín, tak odjíždíš bez placení?

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©