úterý

NEW IN: jumper, cosmetics and tights

Po nějaké době pro změnu NEW IN...Ale nebojte...Co nevidět (možná už dnes) uveřejním další outfit :). Teď mám ale pro Vás ukázku mých úlovku...A tím prvním je tento svetřík z Gatu :)... Sice už dlouho poslouchám, že hořčičná není zrovna tou pravou barvou k mé pleti, ale za 148korun se ke mně najednou hodí cokoli :D.
Body Lotion (jestli se nepletu tak 250 ml) za 249 Kč
A když už jsem byla poblíž Douglas...Koupila jsem opožděný valentýnský dárek pro přítele...Ne, že by byl metrosexuál, ale romantické masáže a krémíčkování :D....to je jeho :D...nebo spíše naše...Já se nechám ráda opečovávat...Takže ať "nekecám"....je to zase dárek pro mě no... :)  A jelikož jsem taky do jisté míry šetřílek jako přítel, tak jsem těm cenám neodolala...Navíc zbožňuji tahle jednoduchá balení. Jak se říká:"V jednoduchosti je síla."... Myslím, že recenzi ani psát nemusím, protože na tyhle výrobky už nějaký ten pátek nedám dopustit! P.S.: Vyrážka ani zarudnutí se při používání neobjevilo :D.
10/10 (plný počet)
A jako poslední zastávka byla pro silonky z timea.cz.... :) Při pondělku jsem nemohla odolat dalším nákupům :). Jak jsem řekla, nakupování se stává mou obsesí :).
Jednoduše jakmile si během týdne nekoupím něco nového....chytá mě takový divný stav... deprese? :D to snad ne....
A co vy a nakupování?
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Krásne úlovky a balenia kozmetiky sú také... rozkošné ? :))

    OdpovědětVymazat
  2. ten svetrík by som brala aj ja,je pekný :)

    OdpovědětVymazat
  3. já to mám s nakupováním stejné, když dlouho nikde nejsem, začínají se mi zdát dokonce i sny o tom, že sem v obchodech... :-D jinak pěkné věci

    OdpovědětVymazat
  4. krémíček a olejíček bych nejradši vyzkoušela! a s nakupováním jsem na tom podobně, začínám se bát, že se budu muset jít nechat léčit, pomalu nevydržím týden bez nové věci! :/

    OdpovědětVymazat
  5. ten svetr je krásný :))

    OdpovědětVymazat
  6. já bych řekla že to deprese je! začínám být nakupováním přímo posedlá :D i přítel mi to vyčítá :( ale jakmmile si za týden nekoupím nějakou kosmetiku nebo něco na sebe ... mám sny jak nakupuji :D a vždycky v HM :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. jé :) o takovém svetru přemýslím už dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné veci:)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. jo mám to taky tak :D poslední dobou, ale spíš jakmile mi nepřijde nějaký balíček :D protože furt něco objednávám na netu :D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se deprese nechytá, ale ráda si dělám radosti. :) Momentálně se snažím šetřit, protože minulý měsíc se mi rozkutálelo dost peněz, takže jsem začala dávat peníze stranou a šetřím. :)
    Každopádně punčochy vypadají úžasně a těším se na outfity v nich! Navíc stále obdivuji tvoji krásnou zrz, já to mám tmavší, ale barvit se nechci.

    OdpovědětVymazat
  11. mám ten stejný pocit co ty,týden bez koupení aspon něčeho nikdy nevydržím! :D krásné věci,ten svetřík z Gate je naprosto parádní a těším se na outfit :)

    OdpovědětVymazat
  12. tie prvé silonky budú vyzerať zrejme naozaj dobre, majú pekný vzor :) a presne po takomto jumper svetríku som sa obzerala v rovnakom butiku, škoda, že mali iba väčšie čísla, je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  13. jo, taky znám tyhle stavy, když jsem už dlouho nenakupovala :D zrovna ho zažívám :D ještě jsou všude slevy? že bych šla trochu potrápit konto :)

    OdpovědětVymazat
  14. Uchh!! Nákupy!! :P musím říct, že pořád myslim na tvoje creepers :D hah nejsem úchyl, ale asi si je pořídím nebo nvm :D ach jooo:( dilema..nvm jestli bych je nosila, ale zase se mi fakt líbí..Porad?? :D taky jsem ted nějak naběhla na nákupy...:D

    OdpovědětVymazat
  15. I do love your mustard sweater, the color is looks so much fun:)



    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Ses zase plácla přes kapsu :D Já mám momentálně nakupovací útlum a spíš nakupuje Evča :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ten svetr je krásný. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Docela dlouho jsem nebyla nakupovat, možná bych měla zavítat do nějakého obchodu a nakoupit takové pěkné věcičky, jako Ty. Moc se mi líbí ta sada, kde jsi jí koupila?

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj ty jsi zrušila Formspring?
    Náhodou hořticová barva je super:)a ta cena♥

    OdpovědětVymazat
  20. svetr je skvělý, miluju hořticovou!

    carrotsinajar.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Jj v GATE jsou strašný slevy taky jsem si tam takhle koupila svetr :))

    OdpovědětVymazat
  22. slevy jsou momentálěn vážně občas do šílený :D no každopádně ty silonky vypadají strašně krásně ! :)

    OdpovědětVymazat
  23. ten svetrík som pozerala aj ja ale nakoniec som usudila ze "nič nepotrebujem" :)

    OdpovědětVymazat
  24. No má dvě trička, pásek, náramek a prstýnky a ještě půjdem nakupovat ;) :D

    OdpovědětVymazat
  25. Musím se jít díky tobě nutně podívat do Gatu! :D :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©