úterý

NEW IN: shoes

Tentokrát mám tady ukázku nových bot docela odlišného stylu nežli v předchozím článku :). Opravdu jsem váhala, kterou barvu zvolit, protože bych si nejraději pořídila troje tyto boty, ale nakonec před zelenou vyhrála neutrální černá. :)
A nechybělo ani vybírání semišových botiček ze stránky Andypola.cz
Cenově bych řekla, že to byl výhodný kup, protože mě boty vyšly v monkeysports na 885korun.
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Krása :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. ach umřela jsem! přemejšlely jsme s mamkou že je taky koupíme, ale bojíme se, že se budou olupovat, tak jsme je nakonec neobjednaly. Tak dej vědět zdali se to neolupuje :D, že bych to doma ještě prokonzultovala.jsou fakt perfektní.!

    OdpovědětVymazat
  3. To je super cena:) Moje staré KMM už jsou na vyhození:) ale nemůžu se jich vzdát..

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá, s čím je zkombinuješ :))

    OdpovědětVymazat
  5. no tie sú riadne :) takéto by som brala aj ja

    OdpovědětVymazat
  6. úúúúúúžasné! :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  7. páni tak ty jsou super !!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. No ty jsou!! Ty ti budu pěkně závidět :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní7/2/12 19:45

    A já už si myslela že máš Martensky! :D

    OdpovědětVymazat
  10. I když to není můj styl, jsou super :-)

    OdpovědětVymazat
  11. děláš si srandu? ty jsou naprosto úžasný!! <3 :)

    OdpovědětVymazat
  12. Martensky strašně ráda na lidech vidím...sou úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  13. krásne sú vyzerajú ozaj ako dr.martens :)

    OdpovědětVymazat
  14. hej ani to nemůžu komentovat zavístí

    OdpovědětVymazat
  15. Ty ti opravdu závidím!!!!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Ach! jsou nádherný...:)

    OdpovědětVymazat
  17. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  18. Prosím, přidáš další fotku těhle bot potom, tak po třech měsících nošení? Ráda bych si pořídila podobné jenom nevím, kolik toho vydrží. Jsem náročný nositel.
    Díky moc :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty boty jsou naprosto dokonalý!!!!!!!!! Koukla jsem na ty stránky a brala bych většinu z botiček co tam mají :)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné!..toto je na mňa ;-) akurát moje srdce zostane verné navždy dr.martens <3

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. SKORO ako martensyy!
    <3 ňuňumňam.

    OdpovědětVymazat
  22. Sú krásne :) Ja by som chcela také v bledofialovej farbe.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©