sobota

OUTFIT: Ball Dress

                          Dress- H&M, shoes- Cosmopolitus, necklace- Vintage, tights- Timea                            
Mám za sebou další ples... Tentokrát jsem si na něj pořídila nové šaty z H&M :)... Byly hned první, na  které jsem narazila a cenově jsem nakonec byla taky spokojená! Možná bych je ještě zkrátila na poloviční délku, abych ukázala své "ŠTÍHLÉ" nohy. :D Příjde mi, že mě jinak zbytečně zkracují.:) 
Tak co na ně říkáte? :) Budete si je ode mě chtít po této sezóně koupit ve zkrácené verzi? :DPlus přikládám foto vzorků, které jsem si přinesla z Clinique při poslední návštěvě (VIZ. ČLÁNEK). Už mě napadlo, že bych tam mohla chodit neustále na vzorky a nemusela si pak nic pořizovat :D... Jsou totiž dostatečně veliké a tak vydrží i dva týdny :D.... Jo tak takhle myslí určitě bezdomovci :D. Ale ne.... Nejsem "socka" :D... Už mám něco našetřeno, takže si snad brzy něco pořídím! :)
SHARE THIS POST

40 komentářů:

  1. líbí se mi tvoje šaty moc ti sluší http://for-my-style.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky, když vybírám nějaké šaty v HaM, nemůžu se rozhodnout pro které :D. Ale moc ti to sluší :).

    OdpovědětVymazat
  3. majú krásnu farbu,takú neopisatelnú....piesková? hnedá?šedohnedá? :)

    PREBIEHA GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Mají skvělý střih:-))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. jé, ty šaty mám taky :))) kupovala jsem je v Brně před Vánocemi :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty šaty jsou krásné, o hodně hezčí než ty co sis nechavala šít na maturiťák :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou moc hezké jen jsi v nich taková nevýrazná, škoda :/

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou nádherné a moc Ti sluší, ale to už jsem Ti říkala :)

    OdpovědětVymazat
  9. tyhle šaty jsem si také zkoušela, když jsem sháněla na ples. ale nakonec jsem si koupila jiné, Tobě sluší mnohem víc :))

    OdpovědětVymazat
  10. šaty ti naozaj sadli a ich farba sa mi veľmi páči :) tie vzorky vyzerajú zaujímavo a naozaj sú dosť veľké :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou pěkné, ale víc by se mi líbíly kdyby byly nad kolena:)) zvolila bych nějaké doplňky, které by to rozsvítily :) .. a nejdou mi k tomu ani silonky, nějak mi splývají s šaty :)
    Ale hořejšek šatů je strašně pěkný a sluší ti :))

    OdpovědětVymazat
  12. dala bych ti výraznější barvu, takhle mi připadáš taková moc nevýrazná, ale sluší ti to :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  13. sú krásne,ale farba by mohla byť nejaká iná :)

    OdpovědětVymazat
  14. podla mna su skvele, aj ta farba je dobra, aspon vyniknu tvoje (uzasne) vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  15. šaty sú fakt krásne. ale keď mám byť úprimná, dosť mi to všetko splýva. Určite by som si nedala sivé silonky... a šaty... keby boli tak o dva odtiene výraznejšie. ale napriek všetkému vyzeráš fakt veľmi pekne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem k tomu ještě černé psaníčko ...tak jsem to brala jako dost výrazný prvek s těmi botami :)

      Vymazat
  16. moc ti to sluší, ceady :) prosím prosím, usmívej se na nás, na těch fotkách, vždyť máš krásný oblečení a spoustu čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem se fotila s přítelem a jednou (dalo mi to práci) jsem se na fotce usmála :D:)...tak snad to oceníte :)

      Vymazat
  17. Mě se moc nelíbí ta barva, ale střih mají moc pěkný... :)

    OdpovědětVymazat
  18. jé ty šaty jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  19. šaty su naozaj nádherné aj doplnky ... len neviem tuto dlzku som nikdy nemusela deformuje to celkový vzhľad ... len teraz neviem či je to pančuchami alebo dlzkou ... inak krasne :)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc hezká zajímavá barva a řešení "hořejšku". Bohužel mi přijde, že ti přidávají kila na bocích, takže bych je být tebou aspon zkrátila, aby vyniklo, že ve skutečnosti jsi hubená. Doufám že se nezlobíš za kritiku...

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkné a ty silonky k tomu vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  22. máš pravdu, kdyby byli nad kolena tak by ti sedli víc, celkově délka pod kolena se mi nikdy moc nezamlouvala. Ale krásná je horní část, ti bych ti mohla chválit do nekonečna!))

    OdpovědětVymazat
  23. Mě se líbí ty BOTY! :D Jsou krásný! ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkné, sluší ti..ale přidávám se k ostatním - taky bych je zkrátila!

    OdpovědětVymazat
  25. lovely dress dear, love it<3



    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. Prosím, prosím, prosím! Šedé punčochy ne! Je tolik jiných barev, které nedělají z nohou odumřelé kusy masa...
    :-)

    OdpovědětVymazat
  27. to jsou ale vážně docela velké vzorky :D myslim že originální vrýobky se ani moc veliksotí neliší :D

    OdpovědětVymazat
  28. Zkrácené by určitě byly takové rošťáčtější, délka pod kolena je taková.. nelichotivá. Do toho! :)

    OdpovědětVymazat
  29. jsou krásné,zkoušela jsem je ale a z mojí kostřičky udělaly tučka :D ale tobě padnou. šedé punčochy miluju, ale k tomuhle teda fakt nee a ne.

    OdpovědětVymazat
  30. určité zkrátit! a já teda šedou v lásce moc nemam :) snad jediné oblečení kde mi nevadí jsou svetry

    OdpovědětVymazat
  31. Krásné šaty. Moc ti sluší, ale taky jsem pro zkrácení. :-)

    OdpovědětVymazat
  32. taky jsem si ty šaty zkoušela ... ale přišli mi opravdu moc dlouhé :D a měla jsem v nich velkej zadek je jsou nařasený v pase, ale tobě sluší ... nepřemýšlela jsi ještě o té svítivě růžové verzi?? :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  33. šaty jsou krásné, zkrácená délka bude super!

    OdpovědětVymazat
  34. řekla bych že ti moc nejde taková barva ke kůži(mám stejný problém:-/:-D)Chtělo by to nějkou barevnější:-) Ale jsou pěkné,možná trošku kratší by jsi je mohla udělat:-)

    OdpovědětVymazat
  35. Určitě zkrátit:) Tohle je ta "debolní" délka:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©