úterý

OUTFIT: Black Cat

                    t-shirt - othermix, shorts- H&M, tights- Timea, shoes- H&M                       
Miluju černou, protože vím, že právě v této kombinaci vyniknou moje vlasy :). Takže se mi během posledních měsíců nečekaně vyrojilo mnoho nových kousků v této barvě... :), stejně tak jako tohle nové tričko :).
A konečně přišlo jaro :). Je teplo, všude jsou motorkáři a tak už pomalu obměňuji obuv, samozřejmě také šatník a v neposlední řadě na mě padá jarní únava :D...
 Už abych měla opravenou motorku, protože se nemohu dočkat, až se na té své modré krásce zase projedu :).
SHARE THIS POST

39 komentářů:

  1. Otepluje se a motorkáři se budí ze zimního spánku :D
    moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky jsem chtěla být zrzka! :D Závidim ti je.. !!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Jů,to je boží! :) Na druhé fotce jsi krásná!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím, tahle kombinace je perfektní, vlasy úžasně vynikají :))
    Punčochy jsou super!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé ty jezdíš na motorce jo? ;)
    Moc pěkný!;) :D

    OdpovědětVymazat
  6. Provedeno. :)
    A koukám, že jseš pořád krásnější a krásnější. :)

    OdpovědětVymazat
  7. ten outfit ti veľmi sedí, tie pančuchy sú krásne ♥ a presne takáto jednoduchosť sa mi u teba tak páči :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám převážnou část šatníku v černé barvě, ale bohužel nemám tak skvělé vlasy jako ty. I když o zrz už dlouho přemýšlím, pořád jsem se k tomu neodhodlala.
    Tričko je moc hezké, mám ráda jednoduché věci ozvláštněné nějakým pěkným malým detailem :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, tady máš skvělý nohy! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takhle ti to opravdu moc slusi :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sekne ti to ! Zbožňujem tvoju farbu vlasov ale ja by som na to nemala odvahu, takže obdivujem aspoň teba :)) A akože... To s tou prvou fotkou si fakt nemusela :D ♥

    OdpovědětVymazat
  12. ooh to tricko je krasne,tie gombicky,mnam mnam:)

    OdpovědětVymazat
  13. black is my password :P..
    lovely outfit.. i like the tights ans shoes :)

    OdpovědětVymazat
  14. Proč proboha pořád stojíš patama od sebe?

    OdpovědětVymazat
  15. kolik že je to tričko xxxxxxs? :D:)) ne dělam si srandu, moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  16. moc se mi líbí ty silonky :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  17. Néé! :D:D Ježiši to bych si nedovolila :D Teď nevim jak si to pochopila, ale já chtěla říct že jsi v tom hubená, protota velikost xxx... :D chápeš? :D;)

    OdpovědětVymazat
  18. černá ti sluší:)
    ty jsi zrušila formspring?

    OdpovědětVymazat
  19. Zrovna jsem chtěla napsat, jak ti černá sluší! Včera u nás bylo krásně, ale dneska už zase prší ://

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní28/2/12 16:25

    i ty hubeňoure!!
    tohle ti vážně sluší, moc se mi líbí to triko:)

    OdpovědětVymazat
  21. Dobre! Fesanda si tu, a v takych priliehavejsich satach dobre vidiet, ze si dost schudla.

    OdpovědětVymazat
  22. černá je vážně tvoje barva! :) a u nás není ani trochu krásně, furt jenom prší.

    OdpovědětVymazat
  23. achjo, já chci Tvůj obličej a vlasy, jsi nádherná.

    OdpovědětVymazat
  24. Strašně Ti sluší ta pěšinka na stranu! Jsi vážně krásná a čím dál tím lepší!!!

    OdpovědětVymazat
  25. oo krásný outfit :)♥ a já nevím, poslední dobou mi přijde že je docela zima, ale asi jsem nějaká divná :D

    OdpovědětVymazat
  26. s tou černou barvou máš pravdu ;-) krásně ti vyniknou vlasy ;) to tričko je boží! taky se těším na jaro! už aby tu bylo :D

    OdpovědětVymazat
  27. Teda, máš motorku? Tak to je super :)

    OdpovědětVymazat
  28. Moc ti to sluší. Zhubla jsi :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ty aplikace na ramenech jsou boží! Jo, ty vlasy v kontrastu s tou černou ti opravdu září :). Moc ti to sluší. Sleduju tvůj blog už hodně dlouho a musím říct, že mi přijde, že poslední dobou ti to sluší mnohem víc. Hrozně jsi zhubla, změnila jsi styl oblékání a přijdeš mi šťastná :). Moc ti to přeju a jsem ti věrná dál.

    OdpovědětVymazat
  30. překrásné punčochy !!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  31. Draha Ceady!
    Chcela som ti to napisat na formspring ale neda sa tak-
    Som tvoj velky fan,mas krasne vlasy a si velmi inspirujuca :)
    Mafin

    OdpovědětVymazat
  32. Anonymní1/3/12 11:23

    Otázky a odpovědi už nefungují?Ani obchod?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obchod stále funguje, na ten je přeci odkaz nahoře v liště :-)
      A Formspring jsem zrušila, protože sloužil jen na výlevy anonymním čtenářů, kteří měli potřebu mě urážet. :/ Takže proto už nefunguje.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©