neděle

OUTFIT: Geometric Pattern Oversize Top

Dnes mám tady pro Vás ukázku tohoto oversize trička :). Kraťasy mám, ale nejsou na fotce vidět....tak si je prosím domyslete :). Tentokrát jsem zvolila šedé overize tričko s neonově růžovým potiskem, protože budou pro letošní jaro/léto neonové barvičky trendy. Tak uvidíme :D. Jak už jsem psala, libuji si v tlumených tónech, takže už tohle je pro mě velký odvaz :D
                            oversized top- felicee,  tights -Timea ,  watch - Casio         , shorts - Gate                    
SHARE THIS POST

43 komentářů:

  1. Jé :) mám moc ráda oversize věci a tohle je hrozně super a kalhoty mi neschází :D myslím že k tomuhle by se hodily kráátké kratasy (já třeba moc ráda lidi svádím k myšlenkám, že jsem vlastně neoblečená :D hezky vykuleně pak koukají)

    OdpovědětVymazat
  2. Prekrásny top, naozaj ti pristane :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak tohle je pecka, musím sehnat podobné :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš jako moderní Aztéčanka.). Moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  5. je to super triko, žádnej odvaz! ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. krásný svetr,moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. cool!!!!!!!!!!!!!! i adore your top<3


    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. je to moc pěkný ;),.ale možná by to bylo hezký i s nějakým úzkým páskem, ;)

    OdpovědětVymazat
  9. parádní, tahle barva je bezva. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ráda kombinaci šedé a růžové, líbí se mi to :).

    OdpovědětVymazat
  11. mě se tahle kombinace barev nelíbí, nejde mi to k tvým vlasům:) podle mě ti více sluší jiné barvy, ale zase chápu, že neon je prostě neon:)

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. To tričko je super a pěkná změna!

    OdpovědětVymazat
  13. To tricko se mi moc nelíbí, promin :)Chtela jsem se zeptat, ty uz nemas formspring? :))

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to moc pěkně, akorát pozor na angličtinu, je to oversized. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. tričko je dokonalé! a tobě hrozně sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  16. triko vypadá parádně :)

    OdpovědětVymazat
  17. člověče ty si nějak zhubla!! špagetka je z tebe!! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Na jaro mám pár neonovejch kousků a už se těšim až je obleču :D :)

    OdpovědětVymazat
  19. tričko je suprové - moc se mi líbí ty vzory ;)
    -zvu tě na GIVEAWAY
    http://terezapolomikova.blogspot.com/2012/02/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  20. krásné triko. strašně moc ti sluší :).

    OdpovědětVymazat
  21. Je moc pěkný ale fakticky velký:)

    OdpovědětVymazat
  22. je fantastické! krásné oživení :)

    OdpovědětVymazat
  23. je neobvyklé na tobě vidět něco takového :P doufám ale že budeš pokračovat :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. jeej take chcem aj jaaa:D

    OdpovědětVymazat
  25. To triko je fakt hodně dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  26. Líbí se mi to k tvým vlasům!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Hello! Nice tee

    Ps : I'm finalist at the Nelly contest please vote for LAURALEXO http://blog.fashiolista.com/artikel/contest-nelly-finalists-2/ Need your help ! PLEASE, It'd mean a lot to me!

    Xoxo <3

    OdpovědětVymazat
  28. Aha, to je zajímavý, moc to totiž nedává smysl :D

    OdpovědětVymazat
  29. Nádherný top!!!! :)

    juilletstoryoflife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  30. Vypadá to moc dobře a na té první fotce jsi nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  31. my kind of things!! love the patterns :)

    OdpovědětVymazat
  32. to je krásný tričko a na tobě vypadá hodně dobře .. :)

    OdpovědětVymazat
  33. barvy fajn. Ale střih a vzory a vůbec... Nelíbí se mi promin...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©