neděle

OUTFIT: Give me your drink

Včerejší drink-outfit :). Není nad to působit lacině a přitom alespoň trochu sofistikovaně, a to díky blazeru :D. (Plácám nesmysly...Ale mám na to po včerejšku nárok)
Více fotek snad někdy příště...Ale teď k outfitu... Ještě před půl rokem byste u mě v šatníku narazili na hnědou a krémovou barvu. Avšak v poslední době na outfitových fotkách pozoruji, že mému šatníku začíná vévodit černá a modrá, které se asi jen tak nezbavím. Přestože mi je stále od všech podsouvána a vnucována zelená. Příjde mi, že pak vypadám tak trochu, že se brzy pozvracím :D. A řekla bych, že to nebude jen můj pocit, protože se mě kamarádky ptávají, jestli mi je dobře, mám-li na sobě zelený svetr. :D
A jaké barvy jsou vaše oblíbené?
                            skirt- Orsay, tigts- Timea, shoes- H&M, blazer- H&M, shirt - H&M                                
P.S.: random.org (výstřižek tady) vylosoval výherce valentýnského srdíčka a to andrea.novakova@seznam.cz. Slečně gratuluji a Vy ostatní nezoufejte, brzy pro Vás budu mít další dáreček.
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Já miluji růžovou barvu, ale na oblečení to nerada dávám vidět. Takže šatník mám plný černé, šedivé a bílé barvy. Pak se najde ještě nějakých pár jiných kousků. Pěkný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělá sukně,takovou chci taky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluju ty tvoje výrazy:P:-)
    Jinak myslím, že černá je prostě fajn. Můj šatník neobsahuje několik let skoro nic jinýho a prostě hodí se ke všemu a všude:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. hnědá, černá a béžová:D

    OdpovědětVymazat
  5. hezká fotka! dlouho mi trvalo, než jsem poznala, kde to je:) a večerní outfit je moc hezký!

    OdpovědětVymazat
  6. Väčšinou ľudia spájajú ryšulky so zelenou farbou, ja som bola jeden čas asi taká ryšavka ako si ty a tiež že zelené sa mi hodi a bla bla..:D ale blbosť daj si to co sa ti paci...inak moja obľúbena farba je jednoznačne čierna...dá sa s ňou robiť všetko ! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. sluší ti to:)) ..má oblíbená barva je jednoznačně černá a červená:)

    OdpovědětVymazat
  8. Hahha :D To sake je super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ceady ale si pekne schudla! kočka :)
    moje oblúbené farby sú......čierna :D

    OdpovědětVymazat
  10. U mě modrá a poslední dobou i hodně bílá, ale snažím se barvičky střídat ;)

    OdpovědětVymazat
  11. sluší ti to :) nejoblíbenější barvy oblečení jsou ty klasické: černá, bílá, šedivá :D

    OdpovědětVymazat
  12. já mám poslední dobou stále raději odstíny hnědé a béžové. ;) jinak mám ráda tyrkysovou a fialovou. zelená se mi taky líbí a připadá mi, že Tobě musí moc slušet. v kontrastu s vlasy.. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Musíš vybírat tmavě zelenou... Světle zelená se ti bude dycky v obličeji odrážet v obličeji... :o)Já to znám - prostě jsem si zvykla že mi víc ladí syté barvy a nikdo mi už zelenou nejvnucuje... :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Páči sa mi kontrast čiernej a tvojich vlasov, vyzerá to fakt dobre. :) Ja najčastejšie nosím modrú farbu, hoci aj môj šatník okupuje čierna. V poslednom čase čierne veci však nosím málokedy, snáď len moju obľúbenú čisto-čiernu mikinu. Tú milujem :)

    OdpovědětVymazat
  15. ta sukně je skvělá ! :)

    OdpovědětVymazat
  16. krásný, takovou nějakou sukni hledám:) a ty boty jsou úžasný:)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní5/2/12 11:57

    Nebyla ti zima??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem ještě kabát. :) Zima mi byla, ale dalo se to přežít :).
      Ceady

      Vymazat
    2. Anonymní5/2/12 13:08

      A tos mela i tyhle letni boty?

      Vymazat
  18. Já mám nejraději tmavě modrou, černou, hnědou a chci do šatníku přidat hooodně nude kousků. :)
    Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  19. čierna, biela, modrá, červená/bordová, šedá a niektoré pastelové farby.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásný, sluší ti to. Já mám nejradši fialovou a černou :)

    OdpovědětVymazat
  21. krásna sukňa.. a ja v poslednej dobe milujem telovú a modru :)

    OdpovědětVymazat
  22. U mě taky převládá černá, ale myslím, že je to barva, která jde se vším kombinovat a vždycky vypadá dobře.

    Jinak na blogu právě provádím čistku škříně, možná vám něco padne do oka :)

    http://newlifeaccepted.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. I love your hair colour!!!!!!!! I want ginger hair!!! xxxxxxxxxxx


    http://bellepearlxx.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. Proč se furt tváříš stejně? Usměj se občas trochu, tohle úplně kazí celý dojem.. Celkově máš pořád stejně fotky, stejnou polohu hlavy, stejný výraz, stejné vlasy a všechno.. Odvaž se trochu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona si to môže dovoliť.

      Vymazat
    2. asi můj blog moc nesleduješ viď? Někdy se usměji, někdy ne.
      ale třeba až si sčešu vlasy do obličeje, sklidím obdiv za odvázanost :D.

      Vymazat
    3. Sleduju ho pravidelně.. vlastně, dokud jsem si nepřečetla tuhle tvojí odpověď, jsem tě měla i ráda. Nemusíš hned být nepříčetná, nemyslela jsem to nijak zle. Na většině fotek se tváříš tak, jak se tváříš na těchto. Sčesávat si vlasy do obličeje nemusíš, už tak je máš do obličeje dost a myslím si, že by neuškodilo, kdyby sis je občas upravila jinak. Jenom jsem chtěla poradit, ne být nepříjemná, špatně sis to vyložila. - tuhle odpověď jsem psala mile a ne ve špatném, tak si jí tak i prosím přečti

      Vymazat
    4. Nijak jsem být zlá nechtěla, ale když se podívám zpětně na články, tak mám pokaždé jiné výrazy. A jednoduše nosím vlasy jen rozpuštěné. Culíky nenosím, protože mi nesluší. A nic lepšího s vlasy nevytvořím. Tak proto taková odpověď.
      A abych neměla podobný výraz jako na jiné fotce, když přidávám převážně fotografie obličejů. Ale pokud mi doporučíš i jiné výrazy než bez úsměvu a s úsměvem, sem s nimi. :)

      Vymazat
  25. Tak zrovna khaki barvu bych na sebe (jako tričko - kalhoty mi přijdou ok) nevzala ani zadarmo - možná tak jedině na doma... já myslím zelenou jakože tu barvu tmavé pastelky... :D :D

    Tak já cvičím od malinka - jsem zvyklá a když cvičit nemůžu, tak jsem z toho pěkně protivná a mrzutá... Prostě špatný :D :D

    OdpovědětVymazat
  26. Tvoj výraz je úplne božský! :-))
    ..mám rada prevažne tmavé farby..čierne, hnedé..ale prd. Ono sa to stále nejak mení - ročným obdobím, náladou..všetkým :)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Máš dokonalý vlasy!!!!!

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. Boty vypadají krásně...takove já miluju

    http://javurkova-karolina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  29. Hnedú a krémovú farbu neznášam :D Moje obľúbené farby sú fialová, čierna a cyklamenová.
    Inak, tmavomodrá ti pristane :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©