pátek

OUTFIT: Gray mouse

                     shorts- H&M, creepers shoes- RedRaven, coat- H&M, tights- Timea                          
Šedá neznamená, že musíte být nezajímavá jako šedá myš! I když jak se to vezme... V poslední době jsem si zamilovala tlumené barvy...Nevím, jestli je to tím, že v nich vyniknou mé zrzavé vlasy nebo snad proto, že mám chuť být občas neviditelnou.
P.S.:  Jak jsem teď byla na návštěvě u rodiny v Kroměříži, tak se mě moje vlastní babička ptala, zdali nemám přibarvené vlasy, že mi prý tak krásně září :D. Vtipné. Takže dodávám, že tohle je opravdu moje přirozená barva. :D
P.S.1: Zítra se můžete těšit na recenzi na 3KROKY od Clinique :). Jak jsem slíbila, našetřila jsem si a zázračnou řadu si pořídila.
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Pěkná parka a ty šedá myš určitě nejsi! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta bunda ti moc sluší! Jen mě napadá, nosíš někdy i normální džíny třeba? Nebo legíny? :)) Že vždy tu máš outfit, kde máš kraťasy, šaty a silonky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ty barvy taky miluju a nedám na ně dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš super vlasy :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní24/2/12 12:30

    Jsi krásná "šedá myš" :))))

    OdpovědětVymazat
  6. Jako červená Karkulka, teda spíš šedivá :) Mimochodem dobarvuješ nebo zdůrazňuješ barvu vlásků něčím? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super bundička, moc ti to v ní sluší :) A hrozně se mi líbí, když se usmíváš :)

    OdpovědětVymazat
  8. Druhá fotka je super, vypadáš na ní megaroztomile :))

    OdpovědětVymazat
  9. Milujem tvoje vlasy! To spojenie ryšavej a šedej je fantastické! Páči sa mi to! :)

    OdpovědětVymazat
  10. :) Ta bunda se mi moc líbí!! :) taky by se mi taková hodila! :D

    OdpovědětVymazat
  11. souhlasím, že je bunda je super =)
    http://verychatty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. ta poarka je super a se svýma vlasama nikdy šedou myškou společnosti nebudeš ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Ceady, ty nemůžeš být nikdy šedá myš :) tlumené barvy na rozdíl od nás s nudnou hnědou barvou vlasů si můžeš dovolit se stylem, se máš :)

    OdpovědětVymazat
  14. já si naopak zamilovala výrazné barvy v kombinaci s tlumenými :)!
    proto v pondělí jedu pro tyrkysové sako a nadávám si, proč jsem si ho nevzala dřív! ^^
    na Tobě jsou ty vlasy dost výrazné, to je pravda, jsou krásné! ale myslím si, že nějaká barvička by Tě i přesto dost oživila :))

    OdpovědětVymazat
  15. Máš krásné vlasy=o)
    http://verunka-gossipgirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©