pátek

OUTFIT: I love black, I love pleat skirt

                  skirt- Vintage Junkie, glasses- H&M, shoes- cosmopolitus, t-shirt - Hippsy, watch- Casio                         
Odpůrci mého stylu právě začali výskat u svých monitorů, protože vypadám jako jejich babička :D... Ale neměly naše babičky náhodou něco do sebe? :) Já myslím, že ano. Nevím, proč všichni odsuzují důchodce, když řada z nich má dobrý vkus. Tedy moje babičky vždycky měly, obě dvě. Jedna upřednostňovala ženskost, zatímco ta druhá by bez kalhot nedala ránu. A přesto mohu říct, že obě měly svůj osobitý styl, který by jim kdejaké 16ky mohly závidět. /Tedy podle toho, co vidím kolem sebe/
Jak jsem psala, sukni hodlám zkracovat. Ale chtěla jsem Vám ještě před tím ukázat, jak na mně vypadá v delším provedení. A jakmile zhubnu nějaké to kilo, tak se pustím do rapidního zkracování. :)
P.S.: zítra bude ukončena předvalentýnská GIVEAWAY
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Je to moc hezký,ty brýle ti neskutečně sluší.:))

    OdpovědětVymazat
  2. nezkracovala bych, vypadá to dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné šaty,moc ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  4. na mě je to takové až příliš "pohřební", nicméně sluší ti to;)
    a nejlepší jsou ty boty!

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá to skvelo!! čierna ti úplne sekne ;)

    OdpovědětVymazat
  6. tohle ti vážně sekne!

    OdpovědětVymazat
  7. vyzerááš super ! :) a čierna je naj naj naj naj !!!

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se sukně líbí taky v téhle délce, mám podobnou ;)

    OdpovědětVymazat
  9. já bych ji možná zkrátila , nebo by stračilo asi triko jiné barvy vyvolává mi to moc pohřební look , možná ej to brýlema , každopádně líbí se mi to i ty brýle :)

    OdpovědětVymazat
  10. Osobně si myslím, že ta sukně bude vypadat opravdu líp zkrácená. A co se týče "štylových babiček" tak vždycky taju závistí, když vidím nějakou postarší ženu v nákupním centru v krásném oblečení a říkám si "Taková babička jednou budy taky!" ;D

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to náhodou skvěle! :) Mamka mi taky nadává,že s cardniganama se blížím k babičkám,ale mě se to páčí tak si už nech ty poznámky ohledně odpůrců...Jsi to ty kdo se takhle obléká ne oni ... takže jen hezky v tom pokračuj když tě to vyjadřuje. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sukýnka moc hezká,ale celkově pro mě outfit působí příliš mdle.
    Rozbila bych to výraznými doplňky, nebo úplně změnila svršek:-)
    jednotlivé kousky jsou parádní;)

    OdpovědětVymazat
  13. Žiadna babička!
    Je krásna, mám takmer istú..a Pepo povedal, že som ako z talianskej mafie ;-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. až tu sukni zkrátíš, tak bude bezvadná! ;) taky už jednu na zkrácení mám.. ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych také nezkracovala :) Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  16. hahaha zhubnout a kde? leda tak na mozku :P já bych jí zkrátila ale ne o moc :)

    OdpovědětVymazat
  17. přesně! několik babiččiných kousků jí opravdu závidím ! :)

    OdpovědětVymazat
  18. pěkná :) a je vidět že bude jako zkrácená hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  19. mne sa v tejto dĺžke na tebe nepáči, je pekná, ale kratšia bude lepšia:)
    a tie okuliare ti brutalne svedčia, ňuňu<3

    OdpovědětVymazat
  20. Těším se až nám ji ukážeš zkrácenou:)

    OdpovědětVymazat
  21. wow! na druhe fotce jsi naadherna!)))

    OdpovědětVymazat
  22. ty brejle!! ti desne fakt strasne slusii:D štylo:D

    OdpovědětVymazat
  23. Tohle se mi líbí, já bych skratila i kdys na tobe vypada super takhle. Ja osobne nesnasim na sobe dlouhe sukne citim se divne.

    OdpovědětVymazat
  24. škoda, že je outfit celý laděný do černa :) líbilo by se mi, kdybys to rozbila něčím barevným, jinak super! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ty tvoje vlasy jsou prostě úžasné... Nikdy, nikdy, nikdy se nenech natlačit (ať už od lidí nebo od svého vnitřního hlasu) do barevné změny. Já jsem upřímně měla do doby, než jsem tě poznala, určitou "averzi" k zrzkám a zrzkům, ale vůbec nevím proč! Jsem divná... Od té doby, co tě "znám", jsou mi moc sympatičtí a to díky tobě, už se na ně nedívám jinak a už se mi jejich vzhled a barva vlasů (+ pihy a podobné rysy) líbí. Tobě to neuvěřitelně sluší. Jako by každá část tvého těla byla pečlivě vybíraná, aby se hodila k další, i když na první pohled by to tak nemuselo být. A rozhodně si nemyslím, že bys potřebovala hubnout.
    Nakonec mého dlouhého nudného infantilní proslovu: oblečení je moc hezké, s těmi brýlemi vypadáš jako pravá Italka!:)

    OdpovědětVymazat
  26. Lovely post!

    Shall we follow each other? I'm following.

    WWW.FASHIONWHIT.COM

    OdpovědětVymazat
  27. moc ti to sekne :) akurát na mňa je to všetko moč čierne.

    OdpovědětVymazat
  28. taky si myslím, že ne všechny důchodkyně mají hnusný styl.. dneska jsem zrovna jednu viděla a záviděla jsem jí boty :)

    OdpovědětVymazat
  29. Já mám moc ráda plisované sukně, mám jich několik v délce pod kolena. Někdo říká, že je ta délka nešťastná, ale já jsem vysoká a myslím, že na vysokých holkách vypadá fajn. :) Tobě to sluší, líbí se mi, že jsi originální a ne jako každá v džínech a tričku.

    OdpovědětVymazat
  30. Máš krásný vlasy=o))
    http://verunka-gossipgirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  31. náhodou mě se to líbí! :)

    http://newlifeaccepted.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©