neděle

OUTFIT: nature girl = monster

Má pravá tvář je odhalena :D:)... Utíkejte rychle pryč od monitorů! :D
Ale pokud jste tyto fotografie přežili, tak už není co řešit :)... Ale abych se přiznala, tak nenamalovaná bych z domu asi nevyšla :D... Takže si važte toho, že vám tady ukazuji svou pravou (ošklivou) tvář :D.
 Vínový svetr jsem Vám v předešlém outfitu moc neukázala... a tak doufám, že jsem to dnešním článkem napravila :). Je super, že do něj můžu mít jak padesát, tak sto kilo :D... No není to fajn vědět, že se nemusíte bát přibrat? :D
Taky jsem se konečně odhodlala zkrátit plisovanou sukni, kterou jsem Vám ukázala v delším provedení v TOMTO outfitu :).
            t-shirt- NewYorker, watch- Casio, shoes- H&M, skirt- Vintage Junkie, jumper- Vintage Junkie, tigts- Timea                  
SHARE THIS POST

48 komentářů:

  1. Cute shoes! love your cardigan:)



    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle je ta sukně hezčí, sluší ti :) Přijde mi, že vypadáš nenamalovaná úplně stejně jako namalovaná, takže don´t worry nebo se maluj víc ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Zkrácená Ti sluší mnohem víc a to dost ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta sukně teda vypadá skvěle a moc ti sluší :))

    OdpovědětVymazat
  5. wow, skrácená sukně vypadá perfekně!!

    OdpovědětVymazat
  6. svetr je krásný.. a jestli tě to potěší, tak nenamalovaná vypadám stejně, né li hůř, jenže takhle vypadá opravdu každý, a pokud ne, tak to má vážně štěstí :) nemáš se za co stydět, furt se za něco ponižuješ, ale absolutně nemáš důvod :) sluší ti to :))

    OdpovědětVymazat
  7. Podľa mňa si krásna...sú omnoho horšie prípady čo ani okolo pleťového krému nikdy neprešli:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mne sa páčiš a páči sa mi aj to, ako sa obliekaš! A tá plisovaná sukňa je skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  9. tá sukňa je teraz úplne super! a ty tiež,veď si tu pekná ako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta sukně je krásná :) Ale dost tmavej outfit :/ :P :D

    OdpovědětVymazat
  11. Náhodou :) Však vypadáš dobře i takhle ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzeráš veľmi dobre aj nenalíčená! : ) Ja sa napr. vôbec nelíčim, lebo to proste neviem a príde mi to nepohodlné :D

    OdpovědětVymazat
  13. Co já bych dala za to, kdybych odmalovaná vypadala jako ty! :) A závidím ti ty tvoje vlasy.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. zkrácená vypadá líp ;)
    svetr má hezkou barvičku

    OdpovědětVymazat
  15. Tahle kombinace ti sluší :) jsi moc hezká i bez makeupu, jen se usměj!

    OdpovědětVymazat
  16. I nenamalované ti to moc sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. vypadáíš suprově i nenamalovaá:))

    OdpovědětVymazat
  18. Ta sukně je takhle skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  19. pekné (: momentálne som sa zaľúbila do hentakej vínovej farby a tá sukňa je krásná! chcela by som si takú "pořídit", ale koženú.

    OdpovědětVymazat
  20. moc ti to sluší a ty boty jsou super!:)

    OdpovědětVymazat
  21. ved je to fajn čo trepeš :) ja vyzerám bez špirály ako slepá :D

    hardrockrepublica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Super sukně, vypadá to jako šaty, takže ještě lepší :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadáš nádherně bez make-upu, fakt že jo.

    OdpovědětVymazat
  24. wau,tak ta sukně pekelně prokoukla a takhle ti strááášně sluší. Vlastně s tím tričkem vypadá jako komplet šaty :).

    OdpovědětVymazat
  25. Love the jumper... The photo with your fist is cool :)

    http://www.ladyonaroof.com/

    OdpovědětVymazat
  26. Sluší ti to i nenalíčené :) Ta sukně se ti vážně povedla a máš v ní pěkné nožky :)

    OdpovědětVymazat
  27. Na té druhé fotce mi trošku připomínáš roztomilá Royal Dandies :-) Ta nenalíčená, blízko u sebe postavená očka a nosík trošku nahoru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi znělo jak popis mutanta :D:)

      Vymazat
  28. pozyvam ťa ku mne na giveaway :)) <3

    OdpovědětVymazat
  29. http://bloomingflowers-ika.blogspot.com/ - pozyvam ťa na giveaway :))

    OdpovědětVymazat
  30. vždyť jsi krásná, kecko <3

    OdpovědětVymazat
  31. ta sukně je úžasná, je dobře že sis jí zkrátila :)

    OdpovědětVymazat
  32. já prostě zbožňuju tvoje vlasy ... nemůžu si pomoct :D ta sukně vypadá parádně!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  33. Jé, máš moc hezké vlasy! Ta barva, aach, taky bych chtěla..
    A ty pihy, roztomilý a dětský obličejík - jsi moc hezká i nenamalovaná, a to jsem tu poprvé! Moc povedený blog, putuje do oblíbených :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Ceady co blázniš vypadáš skvěle

    OdpovědětVymazat
  35. Vypadáš náhodou dobře i bez make upu a ta délka sukně se ti povedla :)

    OdpovědětVymazat
  36. Nádherný outfit! Jinak - obdivuju tvoje vlasy, jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
  37. jsi právě moc hezká! krásný vlasy, oči . . . co víc si přát ;)

    OdpovědětVymazat
  38. Náhodou,máš štěstí! Přirozená jsi nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  39. tva prava tvar je uzasna !! :) liibii :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©