sobota

OUTFIT: New life, New clothes

                   shorts- DIY,   creepers- NewRock,  t-shirt- Whole-dress.net,   tights- Timea                  
Slibovaný outfit je na světě :).
Proč jsem zvolila vůbec takový název článku? Vždy mám pocit, že se změnou v životě obměňuji i část svého šatníku. Zní to zvláštně...Ale mně to pomáhá. Musím říct, že během posledního měsíce se toho v mém životě událo a změnilo opravdu hodně. Ne na všechno jsem pyšná, ale všechno mělo svůj důvod...Což mi připomenulo větu, kterou pronesl Arnošt Lustig v jednom dokumentu:"Útěk je naděje na lepší řešení." 
SHARE THIS POST

55 komentářů:

  1. Anonymní11/2/12 16:06

    Ta věta je ale myslím z dokumentu o jeho pobytu v koncentráku, že? Tudíž ta citace je nad rámec našich normálních problémů a pro dnešní život pasuje spíš jen do extrémních situací, co myslíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci působit zle, ale víš k čemu se používají citáty? Lidé "utíkají" neustále ze situací do kterých se dostali právě proto, že doufají v lepší východisko.
      Nevím, proč bych tuto větu nemohla použít. Ale třeba vidíš do mé hlavy a víš, co se mi stalo...co myslíš?

      Vymazat
    2. Nikdy jsem se nevyjadřovala k tvým reakcím na komentáře jiných, ale dnes mi to nedá. Zastávat stanovisko, že nejlepší obrana je útok, není dle mého to pravé. Troška respektu vůči názoru jiných člověka posouvá dál ;) Ať se ti daří

      Vymazat
    3. Až bude mít někdo respekt k mému názoru, budu mít i k jeho. Já jí názor neberu. Ale slečna asi nepochopila, co tím chci říct.

      Vymazat
    4. Ja tam teda žiadny útok nevidím. Asi som slepá. Len hlupák bez sebaúcty by mlčal, hm :)

      Vymazat
    5. Souhlasím s holkami. Komentáře máme na blogu od toho aby se lidi vyjádřili i když třeba negativně. :)

      Vymazat
    6. Anonymní12/2/12 03:12

      Není co dodat, holky pověděly všechno za mě ;-) Maximálně můžu zdůraznit, že skutečně nevím, co jsi chtěla citátem říci. Jak bych taky mohla, když jsi nám okolnosti neobjasnila, viď? ;-) Takže do hlavy ti opravdu nevidím, jenom říkám, co si o "citátu" myslím já.

      Vymazat
    7. Ceady sice už tu bylo všechno řečeno, ale nemělo by tě spíš těšit, že se někdo zamýšlí nad tím, co napíšeš?
      All the Best;)

      Vymazat
    8. ale jo... jen jsem netušila, proč bych zrovna tuhle větu nemohla použít. Bylo to psané pro jednu blízkou osobu, takže mi bylo jasné, že to zrovna ostatní nepochopí.

      Vymazat
    9. Tak to jo. Jenom mi přišlo, že jsi na toho anonyma byla zbytečně útočná. Já vím, anonymové jsou naprd, často tě tu uráží a tak, ale tohle myslím bylo z tvé strany přehnané.
      Měj se hezky, ať se ti daří a není třeba psát takové smutné citáty;-)

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    11. zpětně jsem to po sobě četla a jelikož jsem neměla náladu, tak jsem reagovala vážně přehnaně...Ale ten den jsem dostala mimo to samé hnusné narážky(které jsem tu neuveřejnila), takže i proto.

      Přeju Ti hezký Valentýn :)

      Vymazat
    12. To znám, každý máme někdy Bad day. Omlouvám se za ty 2 komenty, to byla chyba mého PC.
      Já Valentýna neslavím, sice mám s kým, ale nějak mám raději První Máj a vždycky hledáme rozkvetlou třešeň :-)
      A hlavu vzhůru, bude líp ;-)

      Vymazat
  2. Veľmi ti to pristane! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To tričko je zajímavý:) A ty botyyyyyyyyy :O <33

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé triko ;) Ale ty boty se mi vážně nelíbí...:/ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kočka jedna hubená! A děkuju moc za fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. Těm botám nějak nemůžu přijít na chuť. Ale koukala jsem na blog slečny, která tě k nim inspirovala. Pravda měla to dobře zkombinované s ostatním oblečením a tak nějak mi to k ní prostě pasovalo. Takže říkám ,že určité slečny s určitým stylem ano :) Já nee

    http://newlifeaccepted.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Celý outfit je krásny :) a ty tiež :)

    pozývam ťa ku mne na giveaway
    http://dajdala.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší, vážně moc :-)

    OdpovědětVymazat
  9. krasne boty och!!! ako si bola spokojna s whole-dress.net ?? chcela som si odtial nieco objednat ale odraza ma to ze nikto nemal dobre skusenosti :/ objednavala si si iba tricko? je aspon trochu kvalitne?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky nejsem s kvalitou oblečení moc spokojená. Tílka vypadají tak nějak stejně jako fotografiích, ale třeba košile, kterou měla slečna do půlky stehen mi je krátká a to jsem prcek, takže žádná sláva

      Vymazat
  10. Fuuuha, ja som vedela, že s tými novými botičkami vyčaruješ niečo fakt dobré, ale toto predbehlo moje očakávania! Vyzerá to skvelo, si vážne sexi (a to nie je nikdy na škodu)!!! Páči sa mi celá kombinácia, zaujal najmä neobyčajný výstrih na tričku. Jaj, radšej sa prestanem pozerať, lebo vo mne ešte vyvoláš nejaké lesbické sklony a za to by ma môj priateľ asi nepochválil :D Rozdhodne ale vyzeráš perfektne! Fakt sexi!

    OdpovědětVymazat
  11. ty creepers ti sednou !! ♥♥

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, mám na tebe dotaz, který se netýká tohoto článku, doufám že ti to nebude vadit :)
    Zakládám si nový blog a nemám tušení jak dám obrázek do záhlaví, mohla bys mi poradit? :) Budu ti vděčná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. blogger.com -> Design (je to v liště jako Příspěvky, Komentáře, Nastavení,...)-> zobrazí se Ti struktura vzhledu stránky...tak klikneš u záhlaví na Upravit a nahraješ obrázek

      Vymazat
  13. Ceady ešte by som sa chcela opýtať na ten eshop,z ktorého máš tričko. Je tam plno úžasných vecí a rozmýšľam,že si niečo aj objednám..koľko si platila za poštovné? Je to bez problémov?

    OdpovědětVymazat
  14. ty creepers se mi původně nelíbily, ale tobě sluší ;)!

    OdpovědětVymazat
  15. Taky bych chtěla creepers...

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní11/2/12 18:05

    Promiň, ale tohle je fakt strašný :(

    OdpovědětVymazat
  17. brutálne, má to taký zahraničný indie nádych!

    OdpovědětVymazat
  18. creepers sa mi vôbec nepáčia, ale hodia sa ti :)

    OdpovědětVymazat
  19. no vidíš ako supiš :)

    hardrockrepublica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Kéž už by se takhle dalo chodit ven :-)
    Myslím, že útěk (vlastní zkušenost tohoto týdne) se jako řešení používá i dnes. Pravda, že u nás už snad nejsou tak extrémní společenské situace jako měl p. Lustig.

    OdpovědětVymazat
  21. Mně se strašně líbí to triko :)

    OdpovědětVymazat
  22. neskutočne ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní11/2/12 20:12

    a co se v tvem zivote udalo? vypada to, ze nic moc dobryho.: /

    OdpovědětVymazat
  24. promiň, ale ty boty mi přijdou vyložené ošklivé :X (ale když se Ti líbí) proč nee :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní11/2/12 20:42

    blee,jaka tlusta

    OdpovědětVymazat
  26. Tady máš krásně krásný vlasy. Na první fotce jdou tak krásně okolo obličeje.

    OdpovědětVymazat
  27. Moc ti to sluší :-) Botičky se mi, popravdě, nelíbí, nicméně obléct si je na sebe já, asi by mě museli odchytit a někam zavřít, asi do cirkusu :-) Ty v nich vypadáš docela roztomile, ale bude těžké je vhodně zkombinovat. Nákup nového oblečení v souvislosti s novou etapou v životě mi je také povědomý, myslím, že by se lidé měli obklopovat tím, co je jim momentálně příjemné...často se probírám skříní a některý starý kousky ve mně vzbuzují vyloženou melancholii, vybavím si situaci, kdy jsem je měla naposled na sobě...hodně kousků jsem si kvůli tomu buď nechala, nebo je vyhodila.

    OdpovědětVymazat
  28. your shoes dear oh my... love it so much!<3333



    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní12/2/12 09:53

    Podle mě ti ty boty deformují postavu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní12/2/12 15:44

      Ja myslim, ze postavu deformuje hlavne to, ze si v posledni dobe stoupa jako postizena na nohy...

      Vymazat
  30. toto je ti nehorázne sekne!!! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Vyzeráš riadne punkovo ..teda už ti chýba len výraznejšie líčenie a nejaké ti piercingy alebo tak ...nepochop ma zle mne osobne sa punk páči ...pár našich najlepších priateľov s Johnnym ...sú punkery ...takže popravde tebe by ten štýl životný išiel ...úplne ťa v ňom vidím

    OdpovědětVymazat
  32. Ahojky, ty boty se mi moc nelíbí .. to jsem si říkala u minulého článku. S touto kombinací mi hodně sedí a vlastně dodávají tvému outfitu jistý šmrc :-)Takže jestli bych tě měla hodnotit tvými malinkatými ceadkamii, tak ti dávám 10 :D

    OdpovědětVymazat
  33. Já spíš s novou etapou stříhám vlasy :) Botky mi taky moc nesednou, ale když se líbí tobě tak proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  34. super outfit :) Koukni i na můj blog :)

    OdpovědětVymazat
  35. i like your embellished top!

    xx

    OdpovědětVymazat
  36. Naprosto souhlasím, jsou slecny ke kterym to proste pasuje, a slecny ke kterym ne. A bez urazky, tebe mam jako blogerku rada ale tyhle boty k tobe nejdou. Ale pokud se v nich citis tak je to samozdrejme dobre:)

    OdpovědětVymazat
  37. Hmmm, creepers jsem si k tobě kdovíproč nedokázala představit, ale k těm riflovým kraťasům mi to pasuje. :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Mě se moc líbí to tričko, fakt bomba, ale dívala jsem se na ty stránky, odkud ho máš, a poštovné do ČR přes spol. FedEx bylo kolem 40 dolarů, to je nějak hafo moc, nevím, jestli jsem neudělala nějakou chybu při výpočtu, ale zadala jsem že jsem z ČR, město, a vyhodilo mi to takovou cenu...
    Jinak ty boty bych si asi na sebe nevzala, ale Tobě sluší a na Tobě se mi líbí ! ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©