středa

OUTFIT: No smiling please

                shorts- H&M, creepers- NewRock , t-shirt- Hipssy, Scarf- H&M, tights- Timea               
Konečně mám vysvětlení, proč tady přidávám fotky, kde se šklebím :D... Protože kdybych se tady stále jen usmívala, určitě byste mě pak v metru nepoznali :D.
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. perfektná kombinácia farieb!a tá horčicová žltá ti veľmi pristane :)

    OdpovědětVymazat
  2. dobré vysvětlení :D moje mamka mi taky pořád říká, ať se tak nešklebím :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. kombinace svetru a šály se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné super šál :)

    http://lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Já ti tak záááávidim ty creepers!:D

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo, mohla bych prosím dostat tvoje vlasy, tričko a šálu? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. hahaha:D super!

    http://mylife-mystyle-sisi.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. tie creepersy sú úžasné

    OdpovědětVymazat
  9. Ta šála je moc pěkná :) Sluší ti to !

    OdpovědětVymazat
  10. jééé, úsměv :)) líbí se mi kombinace té modré a hořčicové, moc pěkný Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja si myslím že úsmev ti pristane omnoho viac:)))

    OdpovědětVymazat
  12. přitom ti ten úsměv tak sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  13. no a jak ti to sluší když se usměješ ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  14. Modrá ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta oranžová s modrou a k tomu ty vlasy.. Moc pěknéé :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©