středa

OUTFIT: Peter Pan Collar Dress

                      dress - in love with fashion, shoes - H&M, belt- Gate , glasses- H&M, jumper- C&A , tights- Timea                
Toužili jste po outfitu v mých nových modrých šatičkách. .. Doposud jsem ještě nesehnala koženou bundu a tak je tohle provizorní zimní outfit :). Taky jsem se podle toho tak nějak divně tvářila...Klárka byla pro, abych si zakostičkovala obličej, protože byste můj výraz pravděpodobně neunesli :D A nával anonymních čtenářů by mě zajisté ubil...Ale tak myslím, že tohle Vás snad nedožene ke sebevraždě. (Doufejme) :DTaké bych zase ráda začala více fotit osobní fotky. Myslím, že přidáváním outfitů  a kosmetiky Vás pomalu začínám nudit :D.. a tak proč si nedopřát fotografie mého obžerství a fotky z cest do města a z města :D. 
P.S.: Normálně nejím na zemi :D...Jen když jsem u pc, tak mívám jídlo na klíně :D.
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. Nedělej ze mě semetriku :D Ty ses ptala na přefocení a ne na zakostičkování! Pro to bych nebyla!!!

    OdpovědětVymazat
  2. krásná modrá
    Mňam Mňam !
    http://verychatty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší, modrá ti jde skvěle k vlasům a vůbec ;)

    OdpovědětVymazat
  4. sice mě tyhle články nenudí, ale rozdhodnějsem pro další články ! :D

    OdpovědětVymazat
  5. God, this dress is amazing ! And I love your hair colour ! kiss x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá trošku nevyspale, řekněme:D Krom pohledu "zabiju" tě je jinak ale vše perfektní. A co to máš na oběd? Špagety a jaká omáčka?

    OdpovědětVymazat
  7. Šaty mají nádhernou barvu ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím ta barva je kouzelná:)
    Co to máš dobrého,vypadá to krásně.
    Ty jsi zrušila formspring,proč?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Formspring jsem zrušila jen z toho důvodu, že více jak 50% všech dotazů byly jen pouhé urážky

      Vymazat
  9. ty šaty jsou suprové, vlasy parádně upravené!!
    všechno k sobě perfektně jde :))

    OdpovědětVymazat
  10. i love your dress- really pretty xx
    http://elliesfavouritethings.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. modrá na tobě hezky vyniká!:) a to jídlo vypadá hodně dobře!

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní15/2/12 12:46

    nevím,ale myslím si,že s tvýma nohama (křivé,tlusté) bych se tak moc nefotila.ještě,jak dáváš špičky do sebe..otřes.a kde bereš tolik peněz?pořád samý drahý hadry,kosmetika..ani to beztak nevypotřebuješ :) chudáci rodiče.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahooj, prosim tě potřebuju pomoct, asi jsem už vážně vyflusaná, že vůbec nevim proč a nemůžu na to přijít. Vždycky když přidám příspěvek, tak v seznamu mých sledovaných blogů se objeví. U všech je tam vidět i první fotka a jen u mě ne. Nevíš kde se to nastavuje?? Jsem dneska fakt blond. :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Náhodou ti to v šatech moc sluší! :).

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tenhle outfit se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  16. I love your dress colour! so nice:D



    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ti to sluší a ty špagety bych si dala! :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní15/2/12 17:16

    anonymní: drahý hadry?? drahý hadry jsou hadry od Versace a ne z háemka, kde si posledních pár měsíců spíš příjdu jak na tržišti pro bezdomovce co se kvality a střihů týče.

    OdpovědětVymazat
  19. Šaty máš krásne, ale nemohla by si sa raz za čas na fotkách aj usmievať??? 8D
    Len pre zmenu, lebo máš taký sklúčený výraz, že zabijem každého 8D
    Inak super ham jedlo 8P

    http://violetwitch-eve.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Máš docela killer výraz :D
    Šaty jsou moc pěkné a modrá ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  21. Ceady, úsměv! :D a už mi nedělej chutě :))

    OdpovědětVymazat
  22. Jde z tebe trochu strach :D ale šaty jsou krásné.
    Pro anonymní : Spíš jsi chudinka ty, asi musíš hodně závidět viď? :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tie šaty sa mi skutočne páčia, pristanú ti. :)

    OdpovědětVymazat
  24. ceady,
    snad se neurazis ale po dlouhe dobe"outfit"fotka neceho co Ti konecne podle me slusi i lichoti postave

    OdpovědětVymazat
  25. Ty šaty jsou skvělé!!! Snad Tvůj nejlepší outfit. :)

    A na to jídlo mám chuť. ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Prošla jsem tu všechny outfity a tenhle se mi líbí nejvíce :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©