úterý

OUTFIT: Red Riding Hood

                           coat- Kangol Duffle, shoes- Cosmopolitus, shorts- Vintage, belt- Gate                               
Dlouho jsem váhala nad červeným kabátem. Červenou mám ráda, ale vždy se bojím, zdali se nebude tlouct s mými zrzavými vlasy. A tak mé rozhodnutí ovlivnily nastalé mrazy, díky kterým jsem si kabát ihned pořídila... A nakonec si myslím, že to vůbec není špatná kombinace... Co říkáte?
P.S.:Nemyslete si, že bych v těchto mrazech vylezla ven bez punčocháčů! Dnes mám totiž na sobě kalhoty se silonkami... a to nemluvím o termoprádle :).
SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. Myslím, že se nemusíš bát, do očí to netluče. Naopak! Mě se to na tobě moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. náhodou je fajn a vůbec se to nebije :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si dycky představovala Karkulku se zrzavejma vlasama :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný kabát, opravdu!Aspoň to trochu rozbije zminí šeď :)

    OdpovědětVymazat
  5. Červená se zrzavymi vlasy se ni moc líbí a tobě hrozne sluší :) noo, trosku jsem se divila tem nohám no :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný kabátek!!! No já bych si taky potřebovala pořídit termoprádlo...doslova mi poslední dny mrzne "zadek" :-DD

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá perfektrně. Já si taky jeden k Vánocům pořídila a nemůžu si ho vynachválit:-))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. I like you Outfit and Look ;)
    And your Blog ;)

    http://licasfashionworld.blogspot.com/

    Love&Hugs <3

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, taky jsem si vždycky myslela, že mi červená nemůže slušet, ale už pár let vím, že je to právě naopak a tobě to taky moc sluší ;) Mimochodem uvažuju o uspořádání první giveaway, tak pokud bys chtěla stav se u mě na blogu a zahlasuj :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten kabát je krásnej, akorad bych k tvym vlaskum opravdu zvolila jinou barvicku .

    OdpovědětVymazat
  11. vyzeras velmi slusivo v cervenej!

    OdpovědětVymazat
  12. Vůbec ses nemusela bát, červená ti vážně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  13. a kam jsi v těch lodičkách s holýma nohama šla? :D

    OdpovědětVymazat
  14. Úžasný kabát, moc ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mne sa kombinácia tvojich vlasov a červeného kabátu páči! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Kabátek je krásný ;) Viděla jsem ho na facebooku. Jinak já už o termoprádle začínám přemýšlet. Je to strašný zima!

    OdpovědětVymazat
  17. Není to špatná kombinace, právě naopak, jde ti k vlasům skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vůbec to není špatné, sluší ti to jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  19. To je pěkná kombinace :).

    OdpovědětVymazat
  20. to je jak z červené karkulky !!!! :)♥

    OdpovědětVymazat
  21. You look great! I love your beautiful red coat!

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    OdpovědětVymazat
  22. já mám ráda zrzky se zelenou barvou, ale každopádně červená ti taky moc sluší!!:)

    OdpovědětVymazat
  23. taky mám červený kabátek a občas na mě docela lidi v mhd koukají, protože září mezi těmi černými a šedivými :-D

    OdpovědětVymazat
  24. Mně se to k těm zrz vlaům moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  25. tak o takomto kabate snivam uz dlho:)

    OdpovědětVymazat
  26. červená ti opravdu hooodně sluší ... já prostě miluju tvoji barvu vlasů'' ♥


    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. Vlasy a kabát OK. Akorát si nejsem jistá, že máš nohy na ty krátké kraťásky nebo sukně... Nezkoušela jsi délku po kolena?

    http://www.anns-fashion-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. Často vídam ryšavky v červenom kabáte. Myslím, že to vyzerá dobre :) Pokiaľ sa to nekombinuje s ďalšími výraznými farbami...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©