čtvrtek

OUTFIT: she will be sexy, maybe

                 dress-  Oasap , shoes- H&M, bag- H&M, jacket, sheinside                  

Minulý týden
SHARE THIS POST

44 komentářů:

  1. skvelé šaty :) ja som si s tvojimi viečkami nič nevšimla ;)

    OdpovědětVymazat
  2. S deseti kily dole se nám ztratíš z očí! Víc než šest Ti nedovolim :D A teda ta víčka...já to na té fotce prostě nevidim, tak neblbni s operacema ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní9/2/12 07:53

    S víčkama nic nemáš prosím tě.. Buď ráda za to, jak vypadáš, já je mám stokrát horší a žít se s tím dá. Jestli nechceš, aby se ti obtiskávaly linky, kup si dobrou podkladovou bázi ;)

    OdpovědětVymazat
  4. hm kdybys o tom tady nemluvila, tak si toho ani nevšimnu :-) ale chápu, že člověk musí sám se sebou být spokojený a sám k sobě je někdy hodně kritický.

    http://newlifeaccepted.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Víčka? Tak je to drobný zákrok, nijak nebezpečný a jestli se nesmíříš s tím co máš, klidně do toho běž. Ale je to hlavně o sebedůvěře a přijmutí se. Zase jestli přes ně nevidíš...haha. Nicméně, nechceš nám popsat JAK hubneš? To téma mě nikdy neomrzí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš úplně v pohodě víčka,stejně jako postavu,hubnout nepotřebuješ..;))

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky nevím proč bys měla hubnout... Takhle ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  8. strašně ti to sluší a hubnout opravdu nepotřebuješ :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní9/2/12 09:55

    promiň, ale tohle opravdu NENÍ sexy, neměla bys nohy tak odhalovat...po těch deseti kilech dole možná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty teda rozhoduješ o tom, co je sexy? :-) Mně to sexy přijde!

      Vymazat
    2. Anonymní9/2/12 12:54

      HaHa, anonymní rozhodovatel o tom co je sexy? Mám pro Tebe malou radu, když se Ti ten obsah tady nelíbí, proč neklikneš na ten malý červený křížek v rohu obrazovky a nejdeš si po svém? A nebo proč prostě svůj názor nespolkneš a nejdeš dál? Já mám pocit, že dnešní generace nemá nejmenší ponětí o tom co je to úcta, slušné vychování, empatie a diplomatické jednání. S pozdravem Barbora

      Vymazat
  10. Vůbec nemáš problém s víčky :-) Není to vidět. Já bych s tím počkala, až budeš starší a opravdu přibydou nějaké vrásky - uvidíš, jak to bude vypadat třeba za 20 let. Teď bych do sebe nenechala řezat, tato operace sice není nijak náročná a doktor by musel být opravdu "talent", aby to nějak zvoral, ale nikdy nevíš, jak to dopadne, jak moc se ti změní výraz - to je možné. Shazovat taktéž nemusíš, spíš jen pro vlastní dobrý pocit, jinak né :-)

    OdpovědětVymazat
  11. ty brýle jsou ale labůžo :D moc krásný !! :))

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Rob ako cítiš..určite to chce najmä poradu s lekárom, ktorý ti povie ako to bude vyzerať za niekoľko rokov, či je to vlastne dobrá voľba.. Ja by som sa teda strašne bála, ale zase ja sa bojím aj odberu krvi, čo ti poviem... :-)
    Hlavne si to dobre premysli..

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tak samozřejmě, pokud si myslíš, že operace pomůže, rozhodně bych do toho šla:-))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní9/2/12 12:32

    Ceady nemohla jsem si nepovšimnout, že jsi krásně zhubla. Můžu se zeptat kolik kg a za jak dlouho jsi dala dolů?
    Ty boty se mi ale na tvých nohách nelíbí. Nepotřebuješ už zhazovat, myslím si ale, že by slušely spíš nějaké hodně hubené slečně. Tvé nohy mi v tom přijdou krapánek nacpané. Jen můj názor, nic si z toho nedělej ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Neblázni, mínus 10 kilo? Kde bys je vzala?
    Jinak šaty jsou moc prima, ale nevím, na tobě mi to s těma botama moc nesedí, asi jsi moc velká bledule.. ale to je jen můj pohled. Doufám, že se nezlobíš. Ahooj.

    OdpovědětVymazat
  16. Na té druhé fotce jsi nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  17. tyhle boty ti zkracujou nohy. boty na podpatku by ti udělaly hezčí nohy. každopádně si myslím, že hubnout nepotřebuješ a šaty jsou pěkné:-)

    OdpovědětVymazat
  18. nádherné šaty, a boty jsem už chválila :D mě připadá že máš víčka úplně normální, podle mě je operace zbytečná :)

    OdpovědětVymazat
  19. Podle mě je operace víček blbost! :D Ale je to tvoje věc ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Podle me je ta operace blbost. Mam to same myslim ze o neco horsi a nejak mi to nevadi . A za druhe Ta druha fotka v te prvni je uzasna

    OdpovědětVymazat
  21. Operácia je blbosť :)Pekné :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. Víčka mám stejný a je to naprd!! :/

    OdpovědětVymazat
  23. myslím že zkusit se má všechno, ale těch víček bych si nevšimla kdyby jsi to neřekla .. mamka tomu řiká mimonkovská víčka a mně to přijde děsně roztomilý ! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní9/2/12 15:52

    Vím, že to je mimo téma, ale můžu se tě zeptat za jak dlouho ti dorazilo zboží ze stránek rings and tings? Díky Z.

    OdpovědětVymazat
  25. Mamka byla na víčkách a říkala, že to je strašná úleva. Pokud tě to štve, tak jdi do toho, neni to nějaký obrovský, život ohrožující zákrok. A lepší je mít oči "dokořan" :)) Takže já tě podporuji, hlavní je se cítit dobře a žijeme jen jednou ;)

    OdpovědětVymazat
  26. pokud je to to, co chceš a víš to stoprocentne jistě, tak ok..ale já jsem toho názoru, že operaca v tomhle věku není to pravé..ani v jiném.. všichni jsme takoví, jací jsme, každý má nějakou vadu na kráse.. podle mě jsi krásná holka sama o sobě a na dokonalosti ti to nejspíš nepřidá, spíš ubere, protože je to tvoje a patří ti to a podle mě je blbost se toho zbavovat..já bych z toho zkusila udělat přednost, ale víš co- je to nej můj názor, tak snad mě za to neodsoudíš:))

    OdpovědětVymazat
  27. Vypadáš jako panenka :)

    OdpovědětVymazat
  28. páni, Ceady! uplně jsi mi vyrazila dech, ty šaty Ti moc sluší a linky vypadají také skvěle :)) už teď jsi dokonalá, nemyslím si, že s tvými víčky je něco v nepořádku :)

    OdpovědětVymazat
  29. Nice dress :)

    If you like French fashion, you should like my blog, check it out if you like and maybe follow if you like it and wanna ve the first to know when I post ;)



    xx




    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    OdpovědětVymazat
  30. Mne sa práve tvoja postava páči. Taká akurát a hlavne ženská.
    A k tým očiam. Myslíš, že je to skutočne kvôli viečkam? Ja mám podobné oči ako ty, ale nemám pocit, že by som mala problém s viečkami. Proste mám divne stavané oči :D

    OdpovědětVymazat
  31. Hrozně se mí líbí ta fotka vpravo!

    OdpovědětVymazat
  32. Já třeba nevidím žádný problém s těmi víčky.. ;)

    Jinak skvělé šaty! ;)

    OdpovědětVymazat
  33. Ceady jsi krásná :) A miluju tvůj blog! a pořádám svou první giveaway a kdybys chtěla tak se zapoj udělala bys mi radost :) http://czechmadegirl.blogspot.com/2012/02/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  34. ále, víčka máš normální a zhubnout nepotřebuješ ;)
    Krásný šaty =)
    http://verychatty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  35. hudená jsi dost, jinak bys ani nemohla nosit takové aty:)

    OdpovědětVymazat
  36. vždyť si krásná, vůbec mi nepřijde, že by s víčky bylo něco v nepořádku:)

    OdpovědětVymazat
  37. a ještě k tomu hubnutí - víc kil dolů určitě nepotřebuješ. co bych za tvou postavu dala já, místo té anorektické, kterou mám :/

    OdpovědětVymazat
  38. woow your haircolor is
    amazing..
    love delasheela.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  39. Myslím, že je to jen na tobě, a jsme dvě...taky nad operací přemýšlím... vlastně jsem už asi rozhodnutá, mě osobně teda na mě nejvíc štve, že mam jedno víčko o dost nižší, tudíš na jedno oko vidím míň a vypadá to blbě, ale ty máš víčka náhodou krásný :))
    Nikdy bych člověka neodrazovala od operace(teda od té, která nevede ke zrůdnosti :D), prtože každý chce být sám pro sebe nějak "dokonalý" a není to nic zlého :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©