čtvrtek

Preparation for the Prom

Dnešní dopoledne jsem namísto zkoušení angličtiny dala přednost zkoušce líčení na zítřejší večer a usoudila jsem, že kouřové líčení nemá chybu a že vlasy á la neučesanost se mi líbí nejvíce. :) A opovažte se mi vymlouvat rozpuštěné vlasy na můj maturitní ples! :D
A tak bych Vám chtěla dodatečně poděkovat za všechny reakce u mě na facebooku. :) Děkuji!
P.S.: Zítra se můžete těšit na outfit v nových botách :)
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. Páni, moc ti to na fotkách sluší! :) líčení je super! Ples si moc užij! A já se budu těšit na fotky z plesu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ještě před chvílí ta fotka byla trošku barevná! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou ti to moc sluší,krásné fotky.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné :) A jen si rozpuštěné vlasy nech. Nejenom, že je to přitozené a sluší ti to, ale aspoň nebudeš muset celý večer nervit, jak se ti rozpadá pečlivě dělaný účes ;)

    OdpovědětVymazat
  5. JuPÍÍÍ! těším se na outfit!! A hlavně na fotky z plesu!

    OdpovědětVymazat
  6. to líčení je krásné , já nevím jak je to s vlasy , ale asi by se mi an tobě stáhlé nelíbily , takže takhle je to fajn :)

    OdpovědětVymazat
  7. óóóó hnědá by ti slušela, ale nebarvi se! :)
    UŽIJ SI TO!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já měla na svém plese také rozpuštěné vlasy :)))) (protože mi stažené nesluší/necítím se v nich) :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní2/2/12 19:17

    nádherné vlasy hněhá barva by ti slušela!!

    OdpovědětVymazat
  10. Tý jo :) Krása! ;) Seš fakt nádherná a máš (i na mě jako holku) neodolatelně velký oči! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní2/2/12 19:22

    rozpuštěný vlasy na plese = zpocené rozcuchané háro. promiň že ti beru iluze. podle mě není nad drdol,který se s postupem večera uvolńováním pramínků mění ze super elegantního na party roztomilý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby mi bylo 14, tak dám na Tvou radu. Ale není a tak nejdu poprvé na ples, proto z vlastní zkušenosti vím, že mi rozpuštěné vlasy vůbec nevadí.

      Vymazat
  12. Naopak bych ti vymlouvala kdybys ty krásné vlasy zkrotila do nějakého účesu. Určitě rozpuštěné :))

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzeráš krásne a tie vlasy sú perfektné! Tiež sa mi páči taký ten štýl nadivoko, ako si povedala ty á la neučesanost. Vyzerá to super :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní2/2/12 20:16

    možná bych je dvouma pramínkama zepředu vzadu sepnutejma zkrotila, ale rozpuštěný si určitě nech!

    OdpovědětVymazat
  15. to líčení se mi moc líbí! :)

    vlasy bych možná trošilinku zkrotila, aby ještě více vynikly ty krásné šaty, ale je skvělé, že se neženeš do nějakých načesaných kreací, které by se přebíjely se šaty. ;))

    užij si ples!

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíc se mě líbí ta poslední fotka v koláži :)

    OdpovědětVymazat
  17. Si fakt neskutočne krásna :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju kouřové líčení!!!

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. teším sa na outfit z plesu , este by som ti mozno poradila k tým rozpustenym vlasom , ze pekne by vyznelo keby si zopar malicko pramienkov jemne natocis...:) inak som za rozpustene...ved vlasy su korunou krasy, treba ich ukazovat :))

    OdpovědětVymazat
  20. rozpuštěné vlasy jsou zaručeně nejlepší! ♥♥

    OdpovědětVymazat
  21. nice to know your blog:)


    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. už mě nebaví téma PLES!! :D
    Ségra mi 24hodin denně povídá o tom jaký šaty si má vzít a co by k nim bylo lepšího a blábláblá. :D:D Ale na fotkách ti to moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Really enjoying your blog and am your newest follower.

    OdpovědětVymazat
  24. Rozpustené vlasy sú podľa mňa určite lepšie ako nakulmované vyčesané vlasy, čo nosí 99% dievčat. A líčenie ti pristane :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©