sobota

REVIEW: CLINIQUE 3-STEPS




Liquid Facial Soap - 510kč, Clarifying Lotion - 510kč, Dermatically Different Moisturizing Lotion - 1190kč

Konečně jsem si ušetřila na kosmetiku CLINIQUE! :) Jelikož jsem se nedávno dozvěděla, že má pleť není mastná, jak jsem si vždy hloupě myslela, ale je extrémně suchá, bylo na čase, abych se podívala po nějakých nových produktech, které by mi v péče o mou sušší pleť vyhovovaly :). Samotná myšlenka třech kroků je úžasná, a tak mě oslovila, jak se říká, na první pohled. A to už jen z toho důvodu, že je neparfemovaná a navíc je hypoalergenní..Kdo by nerozuměl, tak to znamená, že produkty nevyvolají alergickou reakci. Což je pro mě velice důležité, protože mám jako zrzka citlivější pleť.

Tákže... začnu vyprávět, jak se jednotlivé kroky používají a jaké výsledky se mi vůbec za tu krátkou dobu používání dostavily :)...   

Nejprve použijte mýdlo, následuje čištění exfoliační vodou a nakonec naneste hydratační krém :).

Podíváme se na PRVNÍ KROK
Jedná se o základní čištění pleti pomocí krémového mýdla, na které jsem byla doposud zvyklá vždy jen na konci dne. Je důležité používat jej dvakrát denně, ráno i večer na obličej a krk, ať už používáte make up nebo ne, protože se Vám na obličeji během dne nahromadí nečistoty z ovzduší. Osobně netuším, proč se tento čistící krém nazývá právě tekutým mýdlem, když jej nemusím smývat vodou, ale nebudu se tím zaobírat. :) Třeba mi to někdo z Vás prozradí :).


dále je tady DRUHÝ KROK a to exfoliační voda.
Prvním důležitým pravidlem je to, abyste neměli tampon nasáklý, jako jsem se to pokusila znázornit na fotografii, ale aby byl jen navlhčený. Odpovídá to asi sekundovém otočení lahvičkou vzhůru nohama a ihned zpětnému otočení do původní pozice. :) 
Také je důležité, abyste si tamponkem čistili pleť velice jemně a nedrhli si obličej. A tak nezapomínejte při užívání exfoliační vody na to, že se používá na pleť a krk jen jedním směrem. Jak jsem psala, určitě si s ní nedřete obličej, bylo by to spíše ku škodě než k užitku. :) A abych nezapomněla, vyhýbejte se u ní kontaktu s očima.
Tento druhý krok má za úkol vyčistit pleť a napravit rozšířené póry, zbavit pleť mazu a odumřelých buněk.

 
A na závěr příjde krémíčkování aneb hydratace pokožky, tedy TŘETÍ KROK! Musím říct, že jak se říká:"to nejlepší na konec.", tak tady to absolutně sedí, protože příjemnější krém jsem na obličeji zatím neměla...Tedy není to jen tak ledajaký krém, protože tento má za úkol vyrovnat poměr vody a mazu tak, abyste neměli pleť ani suchou, ani mastnou :).  Takže ještě po těchto třech krocích, jakmile necháte třetí krok vsáknout do pokožky, použijte jakýkoli pleťový krém, na který jste doposud zvyklé. Já používám obvykle od značky Korres ,ale můžete použít jakýkoli druhořadý krém, na který jste zvyklí :). Samotnou výhodou třetího kroku je to, že má řidší konzistenci, díky které se velice hezky nanáší a tak ihned hydratuje pleť...Navíc mi na celý obličej postačí množství, které mám na ruce vpravo nahoře na fotografii :).

A teď k samotnému hodnocení.... Které bude jen o samé chvále, protože jsem za tuto řadu nesmírně vděčná. V obchodě Clinique mi nejprve určili můj typ pleti a podle toho mi vybrali vhodné výrobky, takže tady určitě nebudu psát něco o tom, že by mi snad tato řada neseděla, protože je vybraná na míru :).
Již po týdnu používání,  dvakrát denně (ráno a večer), jsem měla pocit, že je má pleť v  rapidně lepším stavu. Ale aby taky nebyla, když jsem do té doby používala jen kosmetiku na mastnou pleť, přitom jsem ji měla extrémně vysušenou. A tak byly výsledky znatelné opravdu během několika dní. Pleť nebyla tolik vysušená, šupinky, které jsem měla na čele se ztratily, pórů na nose ubylo...a světe div se...dokonce se mi neuvěřitelně zlepšily kruhy pod očima....Ale za to asi bude moct i to, že spím celých osm hodin denně. Toho zlepšení si můžete všimnout i na první fotografii. Protože v tomhle úhlu jsem měla vždy fialové zabarvení až pomalu do půlky nosu :). Samozřejmě, že exfoliační vodu nepoužívám v oblasti očí, ale chtěla jsem tím poukázat na to, že zbavení se kruhů zapříčinila dostatečná hydratace, kterou má za následek jak první, tak hlavně třetí krok :). Nejraději bych dala 10ku plus dalších 10bodů!!! Absolutně bezkonkurenční :)

Ale asi si kladete otázku, proč investovat takovou částku do 3 KROKŮ. Mám tady několik důvodů:
1) Vaše pleť je přeci poklad a tak je důležité si ho cenit a neustále se o něj starat, abyste vypadali stále dobře, ať je Vám dvacet nebo padesát.
2) Kosmetika Clinique je neparfemovaná a je hypoalergenní, takže nemám obavy, že bych po něčem měla mít vyrážku!
3) Nic lepšího v péči o pleť jsem ještě neobjevila (nejsem jediná tohoto názoru)... A moje slovo platí :D.
4) A jedná-li se o cenu, tak stále není natolik vysoká. Protože když se rozpočítá, výjde vás to levněji, než kdybyste si denně koupili vody za 15korun :). A to se přeci vyplatí :).
Od teď si točím vodu z kohoutku. Ta je zdravější a navíc mám hned peníze na tento ZÁZRAK!
P.S.: Dokonce jsem teď viděla akci v Douglas, kde by měly být tři kroky dostupnější i za nějakých sedm set, pokud se nepletu :). 

FACEBOOK Qlinique
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Já osobně teda na Clinique reaguju hrozně. Nikdy jsem neměla horší odličovat na oči než od Clinique. Ale je fajn, že tobě tak vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow,tak tahle recenze se ti fakt povedla.. :)
    Popis i fotky,je to fantastické ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek!!! Závidím ti moc moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fíha :) Vypadá to opravdu skvěle! I když teď jsem si nakoupila z LUSHe a nemůžu si pomoct! Lepší kosmetika není (Alespoň pro mě).

    OdpovědětVymazat
  5. TEN POSLEDNÍ KRÉM MUSÍ BEJT SUPER!

    OdpovědětVymazat
  6. Toto je veľmi dobrý článok. Som prekvapená, že si zistila, že tvoja pleť nie je taká, za akú si ju považovala. V každom prípade ale už vieš, aké prípravky potrebuješ, čo je skvelé. :)

    Prajem krásny deň

    OdpovědětVymazat
  7. Uz sem na kosmetiku taky koukala, uvidime uvidime:)

    OdpovědětVymazat
  8. já už pár let nic jinýho nepoužívam, takže za sebe taky můžu jedině doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  9. já za sebe taky doporučuji, ze začátku to třeba není nejlepší, ale pak se pleť rapidně zlepší. Jinak tady ty tři kroky z Douglasu jsou jen zmenšeniny výrobků, ne úplně plné balení a mívají je často třeba i v Sephoře za sníženou cenu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Něco takovýho bych potřebovala, hlavně ale potřebuju zjistit typ pleti, protože si nejsem tak 100% jistá. :))
    Skvělá recenze, škoda, že nemám Clinique poblíž..

    OdpovědětVymazat
  11. Na DDML nedám už dva roky dopustit, vyhovuje mi i samotný, většinou po něm už krém nepoužívám. První dva kroky jsem neměla a nákup ani neplánuju, tyto výrobky jsem si našla u jiných značek.

    OdpovědětVymazat
  12. teda, peníze jsou to teda opravdu velké ... asi bych to za kosmetiku nedala .. ale pokud jsi s tím takto spokojená, tak je to dobře :) od té doby, co ti přišli na to, že nemáš mastnou, ale suchou pleť, mě napadlo, jestli to třeba nemám taky tak. třeba ve skutečnosti moje pleť prahne po hydrataci a jelikož ji čistím přípravky na mastnou pleť a používám matující krémy a makeupy, tak prostestuje zvýšenou produkcí mastnoty ... mno ... :/ kdo ví

    OdpovědětVymazat
  13. Je fajn, že tobě to tak vyhovuje, ale opět musím oponovat, já jsem to kdysi dostala a dala pryč, vůbec mi to nevyhovovalo, strašně mě to štvalo, fuj. :-(

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem tyhle tři kroky měla v malém balení a používala je snad 2-3 měsíce a spokojenost, ale pak jsem přešla na zelenou řadu od Bioderma a ta se mi zdá, že mi vyhovuje více! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Oe these 3 are a part of my daily "beauty" ritual! I love Clinique ♥

    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní1/3/12 15:12

    ahoj! já mám teda s clinique zkušenosti tak půl na půl. už se mi několikrát stalo, že jsem si koupila jejich krém, měsíc dva jsem ho používala, byla jsem nadšená, že jsem konečně našla něco, co mi vyhovuje (rozdíl oproti dřívějšku byl ohromný), a pak se zase vše vrátilo na začátek, objevily se pupínky, rozšířené póry,... moc ti přeju, aby se ti tohle nestalo. jinak opravdu povedená recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak uvidíme :-). Zatím 3kroky používám poměrně krátkou dobu, takže výsledky jsou prozatím pozitivní. Určitě dám vědět, pokud se nakonec vše znenadání zhorší nebo ne :-).

      Vymazat
  17. Já se taky kdysi nechala zlákat, nakoupila velká balení a ani po spotřebování to s mojí pletí nehnulo, takže za mě ne.

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní31/3/12 11:39

    Poslední dobou je tu tedy přeCliniquováno :((((((((((((((((( Škoda tak pěkného blogu, na to, že jsi nejprve tvrdila, že na tyto výrobky nemáš, tak to vypadá jako kdyby si ty výrobky od nich dostala :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nedostala. Ale hned bych brala dostávat je zadarmo :). Ale kdybys věděla o tom, že by snad chtěli sponzorovat 19tiletou holku, tak budu ráda za kontakt :D.
      Clinique dostávám většinou od maminky... Občas si koupím nějakou dekorativní kosmetiku. ALe nevím, proč bych se měla omlouvat za to, jakou kosmetiku si kupuji. Už vidím, že za chvíli mi zase všichni budou psát, že používám moc MAC :D
      Jen mi je vtipné, že když někdo nemá od každé značky jeden produkt, ale má svou oblíbenou nebo oblíbené, tak je zatím něco nekalého.

      Vymazat
  19. Vypadá to super, sama byhc to ráda zkusila, ale vyhodit za to kapesné za čtyři měsíce? Nevím, no.. Každopádně tobě přeju, že se na to prašulky nacházej.;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©