středa

REVIEW: Drama Gel Liner MAYBELLINE

Všimla jsem si, že většina z vás nosí linky... ať už pravidelně nebo pouze jednou za čas. Já sama se řadím mezi skupinku, která je používá jednou za čas, protože s kočičím pohledem si připadám více sexy...Ale kdo ne, viďte? Jenže se mi nechce každé ráno malovat si po tmě linky, které nemusím zrovna nejlépe nanést. Mé nošení linek je tedy ovlivněno nepříliš kvalitními linkami nebo takovými, které se zrovna nenanášejí jednoduše. Což o těchto říct nemůžu! Takže si myslím, že se co nevidět zařadím právě mezi skupinu číslo jedna.
Vyzkoušela jsem  na linky obyčejné tužky, které byly naprosto tragické, poté jsem používala tekuté linky, které mi povětšinou vyhovují...doporučila bych Vám TYTO, o kterých už jsem psala recenzi.... a v neposlední řadě jsem vyzkoušela i linky v tubě se štětečkem...nejprve jsem měla od essence, o kterých už jsem vám psala TADY a teď jsem narazila asi na to nejlepší ... a to na linky od MAYBELLINE, které bych Vám tady ráda vychválila (přímo do nebes).

Nejprve bych mohla vychválit štěteček, kterým se opravdu velice snadno linky aplikují. Navíc je kratší, což mi absolutně vyhovuje na mou malou ručičku. Samotné linky mají gelovou strukturu a tak se nanáší krásně jedním tahem. A to nemluvím o tom, že během chviličky linky zaschnou (Výrobce tedy slibuje zaschnutí ihned, ale protože většinou aplikuji více vrstev, musím vydržet takových nějakou dobu se zavřenýma očima...Ale tak to je u mě vždy). Sama mám totiž menší problém s očními víčky, které mi lehce přepadávají a tak by se mi nezaschlé linky ihned obtiskly.
Výdrž je potom velice pěkná, pokud tedy nesportuji.


cena 199kč
Takže Vám tyto linky mohu jedině doporučit! :) Proto dávám devět bodů z deseti možných.
Máte s těmito gelovými linkami zkušenosti?
SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. mmm, budu o nic přemýšlet:)

    OdpovědětVymazat
  2. Linky jsou fajn, ale mě prostě nesluší!!! Za 1, si ani neumím namalovat a za 2, v nich prostě vypadám jak debil :((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. S těma víčkama má problém i jedna moje kamarádka, tak jsem ráda, že jí můžu tyhle doporučit...já furt používám takové ty panenkové od Tebe :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty sem dáš vždycky něco, co si pak potřebuju nutně koupit...a to teď nemluvím o tom, že už jedny gelové linky mám (essence), tekuté linky, tužky na oči, atd...A od teď nutně potřebuji tyto gelovky :-DD

    OdpovědětVymazat
  5. Já nad nimi přemýšlela, ale když říkáš tak je vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je super, že jsou za tu cenu už se štětečkem, myslím, už dlouho si chci koupit gelové linky, tak když vychvaluješ tyhle, tak si koupím tyhle :))

    OdpovědětVymazat
  7. wow,tak tohle vypadá úžasně :))

    OdpovědětVymazat
  8. vypadají naprosto skvěle :)
    štěteček se mi líbí. já se většinou dělám linky fixou - takové tenčí, na silné nejsem zvyklá. tento štěteček asi tenkou linku neudělá, je to tak?

    OdpovědětVymazat
  9. Čakám na ne čakám, ale k nám zatiaľ potvory nedorazili! :-)..sú veľmi chválené aj v zahraničí..


    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá to perfektne :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. ja pouzivam linky denne, ale zatial iba tie klasicke tekute.. a myslim, ze ani znackova nie je :D kazdopadne ak tieto gelove niekde uvidim, vyskusam, rada som za zmenu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mě by se to určitě nepovedlo, ale tak po tréninku snad ano :D :) Vypadají dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  13. obdivuji všechny, kteří zvládají linky, natož tekuté !! :))

    OdpovědětVymazat
  14. už jsem na ně koukala, takže si je koupím jak to tak čtu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Aj mne sa všetko otlačia...Som z toho na nervy :D ... Snáď ju raz vyskúšam :)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní8/2/12 16:56

    Prosímtě když už fotíš nějaký použitý produkt na očích tak se nefoť v tomto úhlu, není vůbec poznat jaké ty linky doopravdy jsou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych chtěla dělat záběr na linky, tak bych měla zavřené oči...Ale fotku po nanesení můžeš vidět na ruce. Jen jsem chtěla vyfotit, jak na mně vypadají na základě toho, jaké problémy mám s víčka. A to svůj účel splnilo. Nebo ne?
      Ale pokusím se pro příště Ti vyhovět.

      Vymazat
  17. Díky za tip, koupím si je!

    OdpovědětVymazat
  18. já jsem z věcí, které se musí nanášet štětečkem a to přesně hrozně moc nervozní.. zůstanu věrná svým tekutým s hrotem :D ale to bě moc sluší ! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já používám právě ty od Essence a jsem s nima spokojená.. :) taky mi drží na očích jak přibyté.. dneska jsem si musela koupit pro jistotu ještě jedny.. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Pokaždé,když jsem v drogérce,tak na ně koukám :) Asi si je pořídím ;))

    OdpovědětVymazat
  21. Zkušenosti nemám, ale tobě moc moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  22. já mám taky problém s víčky a jediné linky které se mi neobtiskávaly byly tekuté, voděodolné ve fixu, s těmito gelovými nemám zkušenost, ale asi se v blízké době vypravím do nějaké drogerie a vyzkouším je :))

    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Ááá vypadají úžasně, hlavně na tobě s tím černým tílkem! A cena je taky paráda :)

    OdpovědětVymazat
  24. óóóó, moc pěkné a na té fotce jsi nejkrásnější :)

    OdpovědětVymazat
  25. vypadají skvěle, už mám na ně delší dobu zálusk!

    OdpovědětVymazat
  26. perfektní černá! ještě jsem je neviděla, ale až se mi dostanou pod ruku hned je vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  27. možná o nich popřemýšlím :)) ale tobě linky moc sluší :))


    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. super :O ty si koupím, vypadají dobře. Pro mě je rozhodně plus ten štěteček v ceně

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní10/2/12 15:48

    Koupila jsem si je v Německu a ne, nejsem s nima spokojená. Ten štětec je hrozný, dělá to tu linku děsně tlustou a nedobře se mi s ním pracuje. A to už si linky maluju dobrých snad 15 let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak záleží na zvyku...Já třeba nemám ráda teňounké linky. Takže mi tohle nijak nevadí.

      Vymazat
  30. Používám tekuté linky a jednou jsem je nešikovně zavřela, takže teď mi jedna štětinka trčí. Už jsem se s ní sžila a říkám jí Artur.

    Nevím, zda se mi chce utrácet dvě stovky za linky + štěteček, protože bych s tím asi neuměla pracovat. Ale stejně to nakonec udělám. Co kdybych o něco přišla?!

    OdpovědětVymazat
  31. Linky už mám přes rok, také sem si je pořídila v Německu. A nemůžu si je vynachválit. Nanášejí se štětečkem skvěle! A určitě bych je doporučila. :) Já sem taky patřila mezi skupinu , co si linky maluje každý den jenže mě to po čase přestalo bavit, ale uvažuji, že se k tomu vrátím. Chtěla bych určitě investovat do lepší a to od Bobbiho Browna. :) Jinak aby já sem si pudrovala oční víčka , aby se mi neobtiskávaly linky na víčko. :)A určitě zkus nanést na horní víčko trošku linky kajalové způsobí to, že máš tu linku ucelenou a nejde vidět ta mezera pod řasy a dodá to taky iluzi hustších řas. :)

    OdpovědětVymazat
  32. vypadají ok,jen ten štětec mi přijde tlustý docela :) já mám linky od Bobbi Brown a ty miluju celým svým srdcem, jestli se to o kosmetice dá říct :DD

    OdpovědětVymazat
  33. Výborne, výborne... mala som linky od Maybelline takú tekutú a výdrž bola neskutočná a tiež mám problém s tým, že sa mi skoro každé obtláčajú a tak...
    Dnes si kúpim tieto a vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  34. Zkoušela jsi linky v kelímku od Clinique? Všimla jsem si, že jsi celkem Clinique milovnice :) Já je mám a jsou naprosto boží, vydrží na víčku minimálně 12 hodin. Myslím, že to je investice která se vyplatí. Mám je přes rok, konzistence neustále stejná a neubylo z nich skoro nic, takže je mám nejspíš doživotně :-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©