čtvrtek

REVIEW: Dream Nude Airfoam MAYBELLINE

Dnes mám tady recenzi na makeup od Maybelline... Odlišuje se již strukturou od klasických krémových makeupů, protože se jedná o pěnu, která připomíná šlehačku nebo také tužidlo na vlasy :D. Díky tomu, že je jeho hlavní složkou pigment, voda a vzduch, je ideální pro mastnou pleť, která bývá krémovými makeupy zatěžována.  A mimo to není důvod používat pudr, protože matuje :). Abych pravdu řekla, tak jsem zklamaná díky odstínu, protože i když se jedná o 010, která by měla být ideální pro mou světlejší pleť, je na mě makeup stále moc tmavý. Takže jsem ho přenechala kamarádce, která má spíše odstín 020 a trochu naoranžovělý odstín pleti. Jí vyhovuje a je s ním nade vše spokojená. Takže ta by Vám ho tady vychválila přímo do nebes. :)

Také musím upozornit, že musíte makeup nanést na jednotlivé části obličeje, protože jakmile byste si ho dali jen na jedno místo a snažili se ho z dané části rozšířit, tak by se vám mohly udělat oranžové fleky...Ale to se mi stalo jen při první aplikaci a to jen proto, že jsem byla doposud zvyklá tak maximálně na používání pudru a nenanášela jsem ho podle návodu, který naleznete na etiketě :).
Jinak kryje opravdu velice hezky a nanesete-li ho štětečkem, tak jistojistě docílíte souměrné aplikace!!!
cena - 269Kč
A ještě jedno upozornění pro ty, kteří si ho koupíte...Při zmáčknutí se na Vás vychrlí spousta pěny, takže opatrně, ať si na ruku nenanesete pěny zbytečně moc :).

6/10 (šest bodů z deseti možných) A co vy, máte s ním zkušenosti? Byly jste s ním spokojeni?
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Tý jo, možná si ho koupím. :) Díky za tip

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouho ho okukuju, ale vždycky mi to připadalo divné. Teď si pro něj hned jdu ;) Děkuju

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju za recenzi, já vždycky používala Dream satin liquid, který se už neprodává a místo něj je tahle pěna a bála jsem si ho koupit, ale po tvojí recenzi neváhám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dream Satin liquid sa este predava, len treba lepsie hladat :) resp. neviem ako v CR ale na SVK aj v nemecku sa predava, akurat vcera som s i ho kupila... a nic proti, ale ak si bola zvyknuta pouzivat dream satin liquid tak tento ti pravdepodobne vyhovovat nebude, je uplne iny.

      Vymazat
  4. já radeji spis obycejný make-up :)

    OdpovědětVymazat
  5. hm já na něho právě koukala v drogerii a když jsem ho chtěla vyzkoušet z testeru ( že si jako trošičku dám na ruku ) vyletělo toho strašně hodně a když jsem si kousek zkoušela rozetřít tak mi to přišlo hodně vodnaté a vůbec nekrylo.. :) tak nevíím mě to moc nenadchlo

    OdpovědětVymazat
  6. No já jsem na něj také už koukala, ale přijde mi prostě divnej ... vůbec mi nesedí :X ty odstíny se mi zdají všechny moc oranžové a zdá se mi, že přece taková pěna nemůže ani pořádně krýt :X

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. No Maybelline mi moc nesedí,ale velice užitečná recenze. :) Já sem spokojená s Cliniquem :)

    OdpovědětVymazat
  8. skúsenosti nemám, ale zaráža ma ako si predstavujú najsvetlejší odtieň pleti :) a vlastne všetky značky... ešte som nenašla make-up čo by mi vyhovoval, všetko je na mńa strašne tmavé

    OdpovědětVymazat
  9. Čítala som na neho mnoho recenzií a okrem dobrého krytia nevidím žiadne jeho výhody.
    Navyše som biela ako stena a z fotiek mi je jasné, že by som s ním vyzerala naozaj hlúpo...
    Ale aj tak ... Super recenzia ;)

    OdpovědětVymazat
  10. mají na něj hezkou reklamu! :D

    OdpovědětVymazat
  11. na mna je tiez prilis tmavy ten uplne najbledsi a to je dost na nic lebo sa mi dost zapacil zial nemyslia na bledulky

    OdpovědětVymazat
  12. uvitala by som aj foto na tvari pred a po

    OdpovědětVymazat
  13. Asi zauvažuji...Ale nejdřív bude vhodné vypotřebovat ty tři make-upu, co momentálně skladuji=D

    OdpovědětVymazat
  14. skvělá recenze, jenže tenhle make-up mě štve, jednou jsem ho měla a vždy jsem byla totálně "zaprasená" (omlouvám se za takový výraz, ale jinak to prostě nejde :D), tak nevím, jestli to bylo mnou, či jím..

    OdpovědětVymazat
  15. Vybrali mě na FB jako testerku... Co se týče barvy, tak velké zklamání. Poslali nám všem stejný odstín NUDE. Připadala jsem si po nanesení jako pomeranč :D Opomeneme-li tento fakt, tak je celkem fajn...

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkná recenze. Já používám spíše jen pudr, ale chci si koupit nějaký nový make-up. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Uvažoúji nad koupí ale trochu se bojím naoranžovělého tónu :/

    OdpovědětVymazat
  18. Tenhle make-up na mě působí příšerně, určitě bych si ho nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  19. Chtěla jsem si ho koupit, v reklamě vypadal skvěle. ale asi tak skvělý nebude. jako pomeranč vážně vypadat nepotřebuju :DD

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuju za tip. Možná vyzkouším :D.

    OdpovědětVymazat
  21. Reklamy mě většinou moc nepřesvědčí, ale ta na tenhle make-up mě zaujala..ale když teď vidím tu fotku, tak do něj asi nepůjdu; je příšerně oranžový! :D

    OdpovědětVymazat
  22. zkoušela jsem ho v drogérce.. :D vystříkla jsem si na ruku pul litru pěny..:D mazala jsem to po všech kamarádkách, co tam se mnou byly, protože té pěny co jsem na sobě měla by nebylo málo ani do vany.. samozřejmě jsme byly všechny oranžové až běda :D

    OdpovědětVymazat
  23. Taková tmavá oranžáda, opět nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ach.
    TOHLE.
    Musím jít do drogérky a zkusit to.
    Má chuť to sníst, vypadá to jako čokoládová pěna, akorát v jiné barvě!

    OdpovědětVymazat
  25. Dneska jsem ho zkoušela,ale nepřišel mi nějak lehký,ikdyž moje zápěstí to tak neposoudí :D

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem si dala na ruku tester v obchodě, na ruce se mi vytvořil obrovský oblak strašně tmavého make upu. Jsem ráda, že jsem tomu nepodlehla, je opravdu dost oranžový. Ikdyž mít světlé odstíny tak ho nejspíš zkusím !:)

    OdpovědětVymazat
  27. Mám odstín Ivory (volila jsem podle toho, že dřív jsem používala Dream matte mousse také odstín Ivory a byl perfektní), ale bohužel je vážně oranžový. Když se dobře rozetře, oranžovost se docela ztratí a časem tak nějak "splyne" s přirozenou barvou pleti, takže ho ještě nechci úplně odsoudit. O té schopnosti matovat... no to nevím. Tak po dvou, třech hodinách max si musím T-zónu určitě lehce zapudrovat, abych nebyla jak zrcadlo. Konzistence super, kryje tak akorát, nic drastického, takže pro problematickou pleť určitě ne. Jen ty barvy jim prostě docela ujely. Škoda.

    OdpovědětVymazat
  28. Zkoušla jsem si ho v drogérii, a máš pravdu, ta pěna z toho vyloženě vystříkne :D Pak jsem měla celou oranžovou ruku, taky jsem smutná že maj takový zmavý odstíny :(

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní25/2/12 10:04

    Já si nemůžu vynachválit astor mineral match se štětečkem....Vyzkoušela jsem spoustu make-upů, ale většinou mi po pár hodinách slezly a nechaly mi na tváři nepříjemné mapy nebo málo kryly... Tenhle je super, úplně mi vyhladí tvář a zakryje tmyvé kruhy pod očima a vydrží mi od rána do večera....Do téhle pěny určitě nepůjdu, zkoušela jsem si dát tester na ruku a skoro nekryje a je vodnatý....

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní27/2/12 22:48

    ak máš bledú najlepší b& bol asi ten odtieň Fawn nie vždy platí čím menšie číslo tým svetlejší...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©