úterý

RECENZE Garnier krémy z řady 7days


Krátká recenze nebo řekněme spíše tip na jeden z levnějších krémů na ruce tělo... Ať je léto nebo zima je pro mě na prvním místě hydratace. Ale díky mé neuvěřitelné spotřebě tělových krémů se mi za žádnou cenu nevyplatí investovat do libozvučných značek, u kterých se cena tělového mléka pohybuje okolo sedmi seti korun českých. A tak jsem postupně od nejlevnějšího došla až k těm nejdražším a poté jsem zase ubírala a dostala se až ke GARNIER krémům, které jsou cenově snadno dostupné a navíc hydrataci splňují na jedničku a o parfemaci ani nemluvě. A tak mohu říct, že mám tady konečně tip na produkt, co za to stojí.

Celá řada 7days je rozdělena na tři krémy: tělový balzám, gelový krém a krém na ruce.

Já jsem vybrala 3 z produktů, které jsem si oblíbila, ať už díky svým účinkům nebo jen příjemné parfemaci.
Prvním oblíbencem je balzám, který je určen na suchou a hrubou pokožku. Používám jej zejména na chodidla a nohy. Musím říct, že na nohy je absolutně bezkonkurenční. Konzistence je hutnější a tak skvělé zjemní ztvrdlou pokožku od každodenního chození. Přesto není mastný, aby mi vadil na nohách. Jsem totiž hodně háklivá na mastnotu na chodidlech. :)


Druhým oblíbencem je zvláčňující gelový krém, který používám v létě opravdu moc ráda. Voní svěže a na tělo krásně hydratuje. Doporučuji ho používat vždy po večerní sprše :). Je skvělé, že není mastný, vůbec nelepí a krásně se díky své řidší konzistenci roztírá.



A třetím a posledním produktem, který bych zmínila je zklidňující tělové mléko pro suchou a citlivou pokožku.  Měla jsem možnost jej vyzkoušet, když se poprvé řada 7days dostala na trh. Právě díky němu jsem se k němu dostala k ostatním produktům, které jsem si nakonec pořídila z této řady a se kterými jsem nakonec byla také moc spokojená. Ale stejně si myslím, že na gelový krém nemá :). I když jsem jej měla hrozně moc ráda.
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Díky za tip. V zimě taky plácám krémů celkem dost a do těch dražších se mi nechce vrážet peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je zásobička.
      Já jsem si pořídila ten balzám, který je bezkonkurenční

      Vymazat
  2. ten jsem ještě neobjevila ! já používám neutrogenu a jsem s ní nejspokojenější :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý tip, ten vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten jsem ještě nezkusila :) děkuju za tip :) dobré krémy jsou i v M&S :)

    OdpovědětVymazat
  5. děkuju za tip :-) můžu se zeptat na cenu?

    OdpovědětVymazat
  6. taky mám hrozný problémy s vysušenou pletí. v zimě mám kůži často i popraskanou a v létě se mi zase nadměrně potí :/...

    nejvíc se mi u tebe líbí, jak vždycky ukazuješ tu konzistenci, občas se u toho i docela zasměju :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi zase byla v Praze a na mě jsi se vyprdla :-DD Ty lumpice jedna :-DD

    OdpovědětVymazat
  8. zrovna jsem si vypotřebovala můj oblíbený krém na ruce, tak sháním nějaký nový :) líbí se mi, že se po umytí nesmyje.

    OdpovědětVymazat
  9. Njn teď v zimě je velká spotřeba krémů. Takže díky za tip..

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní8/8/12 13:06

    Ten tělový krém mám taky, je to pecka. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©