sobota

REVIEW: Garnier roll-on

Jak se zbavit kruhů pod očima? Je to snadné! Mám tady pro Vás tři kroky, jak kruhům a váčkům předejít...Ale obejdete-li jeden jediný, zdárného výsledku nedosáhnete.
1) Tím nejdůležitějším pravidlem je samotný spánek...A tak nechoďte spát o půlnoci, protože pokud nedodržíte pravidelných osm hodin spánku denně, není divu, že vypadáte stejně tak děsivě jako já :). Navíc do plusu jsou počítány právě hodiny naspané před půlnocí a ne, že spíte od jedné ráno do devíti. Já osobně spím denně jen pět hodin... a tak není divu, že se neustále trápím s kruhy pod očima :D
2) Druhý nezbytný krok je dostatečný pitný režim! Myslím tím čistou vodu a to v množství okolo 1,5 až 2litrů denně! Nepijte ji naráz, doporučuji sklenici vody každou hodinu. Alespoň sportovcům se nedoporučuje vypít větší množství naráz, protože stejně za chvíli utíkáte s plným močovým měchýřem na záchod.
3) A tím třetím krokem je tato kofeinová tyčinka. Má chladivý účinek a tak mě vždy nakopne, takže nemám důvod usínat při semináři. Nepůsobí závratně okamžitě ve smyslu "NANESU A NEVIDITELNÝ KOREKTOR ZNIČÍ OPUCHLOST a fialové kruhy"... Tak to bohužel nefunguje. Ale používáte-li ho dlouhodoběji a vícekrát denně (ráno/dopoledne/večer), minimální výsledek se dostaví. Osobně ve 4odpoledne vypadám jako zombie a tak jsem ráda, že s touto kofeionovou tyčinkou vypadám jen na 11dopoledne :).

6/10 za osvěžující/chladivý účinek :)
Ale zásadní dotaz zní: KOUPIT nebo NEKOUPIT? A myslím, že garniel roll-on není takový zázrak, abych si ho podruhé koupila. Stačí říct, že už se pomalu ale jistě poohlížím po GARNIER Oční roll-on & korektor 2 v 1, protože  vím, že tomu bych už jen díky tomu korektoru mohla dát plný počet...Měla jsem totiž možnost zkusit ho od kamarádky a ten jednoduše nemá chybu :).
 A co vy? Máte s garnier roll-on zkušenosti?
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. skvělá recenze,chtěla jsem si ho koupit ale ještě o tom popřemýšlím :)

    OdpovědětVymazat
  2. môže byť fajn,ja som niekde čítala aj o kávových lyžičkách
    na pár minút ich dať do chladničky a potom položiť pod oči,ktovie či to funguje :)

    OdpovědětVymazat
  3. :D ja mám taký dojem, že tieto tyčinky na oči fungujú hlavne práve preto, lebo sú studené a to robí očiam dobre :) Ja problém s kruhami pod očami nemám ale vraj pomáha priložiť studené ližičky na oči, tak neviem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám od Garnieru radši ten 2v1 s korektorem, tam už je opavdu nějáký ten výsedek vidět,ty kruhy se prostě trochu zamaskují ;) Ale není to 100%, vypadá to ale zase přirozeně, i když němám jinak make-up.

    OdpovědětVymazat
  5. 2 litre je pre žaludok veľmi vela,stačí liter a pol.roztiahneš si ho a ptm budeš nenažratá :D ale kupim si to ja mam furt kruhy ,aj ked spím málo a aj ked vela,mam to po mame :(

    PREBIEHA GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. já mám GARNIER roll-on na beďary a přijde mi, že nic moc, tak ten na kruhy pod očima ani nezkouším :D

    OdpovědětVymazat
  7. To bych potřebovala, ale nevím, jestli by to zabralo :/ Každopádně až najdeš něco 100% (je to možný vůbec?) Tak dej vědět, budu ráda. :))))

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ho doma a už ho nepoužívám.. Podle mě - hrůza. Ten kov je na obličej strašně nepříjemný a já skutečně vidím účinek již po jednom nanesení - kruhy pod očima mi napuchnou, prostě to skutečně "funguje" - vyplní se, takže by čistě teoreticky neměly být vidět, ale to se bohužel neděje. Jen vypadám, jako bych zadržovala moc vody a nebo mě píchly dvě vosy vod oči:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tenhle mám už dlouho a fakt ráda. Je mi to po ránu hrozně příjemný (ano, je to levnější, ale pro lžičky do mrazáku chodit nebudu), ale korektor to chce, takže se chystám na 2v1. To jen pro srovnání, že je to pro každýho jinak :-)

      Vymazat
  9. Taky trpím na neustálé kruhy pod očima.. i když spím od devíti do devíti :D už přemýšlím, že si na to nějaký přípravek taky seženu, zatím se to snažím maskovat korektory..

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ten 2v1 a už asi nikdy nebudu na oči používat nic jinýho :) Dřív jsem kombinovala asi čtvery korektory, teď jen máznu, vklepu a jdu... Kruhy jsou zakrytý, oči rozjasněný a váčky menší :) Sice teď v zimě má takovej žlutavej nádech, ale není to nic tragickýho, takže pro mě jasná jednička :)

    OdpovědětVymazat
  11. ďakujem za recenziu, už som premýšľala nad kúpou :)

    OdpovědětVymazat
  12. slyšela jsem, že od Granieru je ještě jedna věcička, má podobné balení jako tahle, ale je krémová, vypadá trošku jako make up. Dle recenzí je nejlepší na trhu, mnohem lepší, než tohle...možná by to za to stálo vyzoušet. Já na kruhy netrpím, takže neporadím z vl. zkušenosti:)

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. sama mívám celkem dost výrazné kruhy pod očima a nejlépe mi na to pomáhá ten spánek.
    spím cca 10 hodin denně a když to jde, tak si i přispím. :)

    zkušenost s roll-onem nemám, ale asi ho zkusím, děkuji za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  14. díky, zrovna jsem si ho chtěla koupit, ale asi od něj upustím.. ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Já teda jsem s Roll-on moc spokojená! Pomohl mi hrozně moc, nemám žádné kruhy pod očima a to jen díky tomu že ho používám deně a chodím brzy spát :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. s tímto zkušenosti nemám ale já používám rozjasńovač pleti od YSL a ten je naprosto skvělý a dlouho vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  17. Haha,tak to jsem asi větší zombie než ty, na mě nefunguje vůbec! :P

    OdpovědětVymazat
  18. S tímto zkušenosti nemám, ale začla jsem používat oční krém roll-on ze Sephory a myslím, že funguje. K tomu pak používám už dlouho rozjasňovač od Yves Rocher. Takže zasebe doporučuji tyto výrobky, nebo pak klasicky Touché Éclat od YSL.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©