středa

REVIEW: HURRAW! balzámy na rty

Už od dětství bych si stále něco patlala na rty :)... Od rtěnek až po čokoládu :). Vždy to dopadlo tak, že jsem se netrefila na to správné místo a tak jsem vypadala jako klaun. A proto bych to nebyla já, kdybych nad svým dětským já nevyzrála a nenašla náhodou oblibu v balzámech. Protože ty si můžu doslova napatlat na celý obličej a z dálky si toho nikdo nevšimne :D. Tedy mám-li čistě průhledný balzám bez barviv.
Ale dalším a to hlavním důvodem, proč holduji v dnešní době balzámům, je to, že mi většina rtěnek vysušuje rty...Takže se mi nakonec na nich udělají rýhy, do kterých se dostane největší nános barvy. Celkový dojem nakonec působí dost lacině.  Takže dávám přednost barevným balzámům, jako je tento višňový.  A tak můžu říct, že se v tomto případě jedná o kompromis, jak jemně zviditelnit vlastní rty a přitom nevypadat jako "suchar". :D
Nakonec jsem si objednla ze stránky bangbag celkem tři balzámy...Protože jsem milovnice upatlané pusy a navíc...kdo by odolal poštovnému zdarma, viďte? :D

                                           ZJIŠTĚNÍ aneb MOJE HODNOCENÍ :                                                  
1) Zatím mohu říct, že nejchutnější je višeň, která také jediná barví. Ale opravdu střídmě. Hned za ní se umístila vanilka, která voní přesně tak, jako kdybych právě rozřízla vanilkový lusk!
2) nejméně příjemná mi je asi kombinace kardamonu se skořicí, která je na mě až příliš kořeněná. Na vůni dokonalá, na rtech už to není taková sláva. Zkuste si jednoduše na rty vysypat nastrouhanou skořici a kardamon. Myslím, že to nebude to pravé ořechové, po čem byste toužili.
3)  Samotnou výhodou balzámů je to, že neobsahují cukr (asi tak jedinou) a tak nemáte potřebu si je ihned po nanesení slízat. I když díky té kouzelné vůni to poprvé vyzkoušíte, ale bohužel si na tom "nepochutnáte":D...
4) Jsem si jista, že díky vůni k sobě přivábíte nejednoho prince, který Vás bude chtít vysvobodit polibkem ze zakletí. (A tak doufám, že až mě ten můj políbí, stanu se krásnou princeznou :))
5) Ale stejně bych řekla, že to není taková sláva!!! Takže Vám je nedoporučuji.

jen pro ilustraci, jak vypadá višňový balzám na rtech (omlouvám se za špatnou kvalitu fotografie)
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. Já miluji balzámy a různé patlátka na rty, ale můj muž to nesnáší. :D
    Ty tvoje balzámy vypadají hodně dobře, hlavně vanilka. :)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem se na ně taky dívala , ale pro mě je to docela drahé , věřím že musí být super!

    OdpovědětVymazat
  3. také se mi moc líbí tyto balzámy ... asi do nějaké přece jen půjdu!! :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní1/2/12 19:13

    Taky mi zrovna dnes jeden Hurraw balzámek přišel. A vím o dalších 2 slečnách, kterým taky :D
    Jak jsi ho objevila? Jenom tak náhodně? Nebo jsi dostala od někoho tip?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou o nich básnila kamarádka ve škole :). Takže mi stačilo očuchání, abych si je hned ten den vygooglovala a hned objednala :).

      Vymazat
  5. Mňam vyzerá to tak fajn že by som to zjedla mám doma jeden jediný rúž ale za to na balzamy som úchyl

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám od oriflamu kouzelný kelímek karamel a vanilka. Pak mám Vazelínu až z Anglie. Nyní čekám na Cookies-ový balzám z avonu a ráda bych si koupila ty spritový, fantový a colový Jelení loje. :)

    OdpovědětVymazat
  7. ty se nepotřebuješ stát krásnou princeznou :D

    OdpovědětVymazat
  8. tak verím, že ten čerešňový musí byť božský! milujem takéto balzamy ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Milujem višňové balzamy :) perfektný blog, milujem tvoje posty :)
    Kiss

    OdpovědětVymazat
  10. už som ich niekde videla,myslím že u lucy a niky z acupofstyle
    mňa lákajú takéto voňavé,ovocné,sldké balzámy najviac,ale až tak ich nepoužívam
    mám dva z avonu,jeden lízatkový a druhý ružový/kvetinový a ten som si veľmi obľúbila :)

    OdpovědětVymazat
  11. ten vanilkový mě láká! :D

    OdpovědětVymazat
  12. já mám taky višňový, ale od Baley a je úžasný. :))

    OdpovědětVymazat
  13. Jé! Zrovna jsem o nich publikovala článek. Jsou perfektní. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hmm, vypadají opravdu lákavě!

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou super. Už jsem na ně jednu recenzi četla a ta holka si je nemohla vynachválit. Hlavně ten višňový. Asi se je taky objednám :)

    OdpovědětVymazat
  16. vypadají super, mám taky svůj oblíben balzám, třešńov, který lehce červeně barví, od Labello. a navíc krásně hydratuje, voní i chutná :) love it!

    OdpovědětVymazat
  17. Vyzerajú super :D

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Raz som mala jahodové Labello, tiež farbí ústa načerveno :D A s tým patlaním na pery to poznám :D

    OdpovědětVymazat
  19. taky to vidím na objednávku! :)

    OdpovědětVymazat
  20. hezký,, už jsem na ně taky koukala :)

    OdpovědětVymazat
  21. Je pravda že většina rtěnek rty vysušuje,ale já si většinou stejně ještě přetřu pusu bezbarvým leskem,takže je to ok.
    Ale tyhle balzámy vypadají super,musím si nějaký pořídit:)

    OdpovědětVymazat
  22. vypadaj moc pěkně
    taky jsem takovej úchyl přes balzámy na rty. Nedají se sehnat v kamenném obchodě?

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní4/2/12 15:25

    Ježiš,až na tu špínu za nehty????Fůůůj

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní5/2/12 11:17

    Anonymko z Feb4, 2012 6:25AM... aby ses nepo*rala... Šťoura se zabývá nepodstatnými detaily, že...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©