pondělí

REVIEW: Mini Set BB Cream

VIP Gold Super Plus , Hot Pink Super Plus
Znáte to....Koupíte si make-up podle odstínu, o kterém si myslíte, že odpovídá vaší pleti, ale doma nakonec zjistíte, že jste se zmýlili a vyhodili zbytečně 300korun z okna. Proto tady pro Vás dělám jednotlivé recenze a věřím, že se někomu, kdo má stejně světlounkou pleť jako já, budou moje zkušenosti hodit :). Jak se říká:"Nikdy nevěř reklamě.", protože ta bývá vždy hodně lživá. Reklama na super extra dokonalý make-up, modelka má světlou nažloutlou pleť, ale samotný výrobek nakonec vůbec neodpovídá tomu, co měla modelka na své pleti, ale je oranžový, takže sedne opravdu jen zřídkakomu. Ano, bavím se tady o mé předchozí recenzi na make-up od Maybelline (VÍCE TADY)

A tak jelikož nemám přímo takový blog, kde bych se ztotožnila pleťově s beauty bloggerkou, nezbývá mi nic jiného než si jako každý jiný smrtelních zmapovat, co je pro mou pleť nejlepší, které produkty mi sedí více a které naopak méně. A tak jsme si s holkami pořídila tento BB miniaturní setík. Samozřejmě, že to byl můj nápad po zkušenosti s makeupem od Maybelline, ale jednoduše se vyplatí složit se s pár kamarádkami na miniaturní balení makeupů, abychom si nakonec mohly každá koupit právě ten, který nám sedne nejlépe :D. A tak bych Vám ráda ukázala, jaké make-upy tento set obsahuje. Nejprve Vám představím ty, které vypadaly po otočení víček naprosto v pořádku :D. Zbylé dva make-upy začaly zničehonic téct... Nevysvětlitelný jev :D!
Podle barvy si můžete všimnou, že první dva odstíny neodpovídají mé pleti. Zařadila bych je mezi ty těžší makeupy, které zakryjí naprosto vše :). Takže doporučuji všem, kteří se snaží zamaskovat nesrovnalosti pleti a akné :).
Diamond Luminous PearlThe Oriental Gold
A jak se říká to nejlepší nakonec :D...Nemám ráda rozteklé krémy. Fotografie těchto dvou make-upů byla pořízena ihned po prvním otevření. Tento jev mi neuvěřitelně vadí a vždy si říkám, jestli snad není chyba na mé straně :D. Ale věřte, že není, protože jsem lahvičky nijak netiskla!  :D No... nebudu to řešit... tak díky tomu  alespoň vidíte barevnost make-upů :).
Můžete si všimnout, že jediný make-up, který odpovídá mé pleti je ten v šedé tubě :). Obsahuje drobné třpytky a tak krásně rozzáří pleť. Osobně bych ho nenosila na denní nošení. Ale nemohu se dočkat, až ho použiju na plesové líčení :). Takže si ho snad brzy koupím v klasické velikosti.
A poslední fialový make-up, který je ten nejtmavší, takže by jej mohla nosit moje sestřenka, jejíž tatínek je mulat :).
Doufám, že jsem některým z Vás pomohla ve vybírání make-upů.Klasická balení totiž naleznete na www.bb-cream.cz
Odkazy na velká balení jsem uvedla přímo pod fotkami :).

A ještě takové menší info, které jsem se nedávno dočetla a které určitě stojí za zmínku. BB krémy, tedy Blemish Balm Cream, mají složku makeupu a složku krému...Bývají tak díky názvu často zaměňovány s makeupy, např. od Garnier, které používají také zkratku BB, která ale znamená beauty balzam. :)... Ale teď nějaké PLUSY těchto makeupů: mají UV ochranu, skvěle kryjí, obsahují různé ne tak obvyklé složky, jako např. kaviár, diamantový prášek, extrakt z čajů, květin... No nechce se mi to tu vše vypisovat :D. Jednoduše stojí za vyzkoušení :).
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Chtěla jsem si koupit ten první. Všude byl vychvalovaný a teď když vidím tu barvu, tak nevím nevím. Nedá se nějak rozetřít líp do ztracena? Tenhle je totiž nejvíce hydratační, což je mi hodně sympatické.

    OdpovědětVymazat
  2. Kolik tak stojí ta sada mini make-upů? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní27/2/12 10:39

    "Bývají tak díky názvu často zaměňovány s makeupy..."

    Sama o nich celou dobu mluvíš jako o makeupech, což je dost zavádějící :)) BB je BB..

    Kat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždyť jsi to vytrhla z kontextu :)... Ten text pokračuje dál :)

      Vymazat
  4. No ten nejsvětlejší vypadá teda pěkně roztleklej! :D Ale zase mě zaujal asi nejvíc :) musím si už taky nějaký BB pořídit! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní27/2/12 14:40

    Mohla by si krytí těch těžších BB srovnat s krytím 24 control nebo Elixir od Dermacolu? Já mam u BB pořád takový pocit, že jsou to spíš tónovací krémy :D

    OdpovědětVymazat
  6. Na tuhle sadu už jsem také koukala na ebay a vybrala jsem si tam už taky jeden BB krém, ale chystám se ho objednat někdy asi v létě :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. to jsou asi první BB krémy, které vidím a které údajně hodně kryjí. žila jsem v domnění, že BB jsou spíš jen tónující krémy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já spíše přemýšlím nad BB krému Garnier, ale zase tolik toho zakrývat nepotřebuji ( nemám akné, ale spíše bych ji potřebovala sjednotit). Ale i toto vypadá hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny článok. O týchto krémoch už dlhšie rozmýšľam, ale originály sú troška drahšie ako klasická ponuka v drogériach, takže tieto malé balenia sú vážne skvelý nápad. Porozmyšľam o kúpe :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní24/5/12 18:59

    Pořád rozmýšlím, jestli koupit nebo ne... :) určitě bych ale nekupovala z českého obchodu, kde jsou třikrát tak drahé, jako přes ebay. Tam za ty velké balení dáte tak 14dolarů = 280Kč.
    Jinak pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že z ebay se to vyplatí :).
      Ale najdeš v ČR i jiné BB krémy, které jsou rovnocenné s těmi zahraničními. Ale ceny se pohybují okolo sedm seti korun :)

      Vymazat
  11. Sada mini make-upů stojí: 380,- Kč na AUKRO.CZ

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©