sobota

REVIEW: Olive Shampoo by Adonis

šampon na barvené vlasy a vlas po trvalé -150Kč, modelovací sérum na vlasy -103Kč
Dnes mám tady tip pro Vás, kteří máte barvené vlasy :)... Já osobně jsem zrzka od přírody... Upozorňuji, aby nedošlo k omylu...Ale mám je díky ustavičnému používání žehličky neuvěřitelně suché a tak používám právě šampony na barvené vlasy :).
Tyto dva výrobky jsou stejné řady a tak jsem si řekla, že spojím dvě recenze v jednu, protože se o šampónech zrovna nedá moc napsat... A tak mohu jen říct, že jsem s ním neuvěřitelně spokojená. Obsahuje antioxidanty a olivový olej a tak pomáhá proti vysoušení vlasů... Je určen pro vlasy, které prošly chemickými procesy a tak si myslím, že není vůbec od věci, když ho používám právě já, která si denně ničím vlasy žehlením. Vlasy jsou po použití jemnější, navíc chrání proti třepení konečků a to nejdůležitější...i přesto, že je určen na suché vlasy, tak zpomaluje tvorbu umaštěných vlasů. Doposud jsem vždy musela po používá šamponů na suché vlasy umývat vlasy klidně i po svou dnech, ale s tímto šamponem mi vydrží i 4dny :).
A teď něco málo k séru.....
Modelovací mléko používám převážně na konečky vlasů vždy po vyžehlení. Je sice určen na tvarování vlasů, ale jeho druhou vlastností je ta, že jsou po něm vlasy pevnější(nebo pružnější...vyberte si) :). A právě nejvíce namáhané jsou při žehlení právě konečky vlasů, na které dlouho hledám nějaké mléko, které by jim pomohlo. Takže brání vysoušení a je to taky skvělý lék proti elektrizování vlasů, které mě vždy v zimě trápí.
Nanáším ho klasických způsobem, kdy si promnutím rukou rozpatlám sérum na rukou a nanesu ho rovnoměrně od poloviny vlasů až ke konečkům. Proto taková na první pohled "perverzní" fotografie.
U poslední recenze jste mě zase žádali o udání místa koupě...A tak Vás budu od teď zase u každé recenze informovat... Oba výrobky jsem tedy zakoupila v Adonis
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. To modelovací sérum si musim pořídit hned jak budu mít peníze!

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, vyzerá to dobre. Vlasy si farbím už dlhé roky takže by som ten šampón mohla vyskúšať.. :) Super, že si pripísala aj adresu nákupu, to sa hodí. Myslím, že ten šampón by mohol byť to pravé pre mňa. Až miniem Sensi Balance tak určite po tomto siahnem..

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní10/2/12 17:40

    Jsi nekomu nastavila ruku, aby si udelal dobre, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  4. To vypada dobře :) mohu se zeptat na vůni?

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyby si to o té fotce nenapsala, asi by mě to ani nenapadlo, ale teď se musím smát. :D Jinak otázka od Rezy je trefná, jaká je vůně? :´)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to hodně dobře!!!:)

    mymagic-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Olivové výrobky mám ráda :)

    PS.:Budu moc ráda když přijmeš pozvání na mou GIVEAWAY !
    http://c-m-writer.blogspot.com/2012/02/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. to sérum si musím pořídit! díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé já jsem tak ráda,že jsem na tebe narazila:-)
    Těší mě,že tě poznávám.
    Už delší dobu sháním něco na mé vlasy(suché konečky).
    Tady je takových dobrých rad,že snad už konečně něco seženu:-)
    Žaneta.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©