čtvrtek

REVIEW: wake me up Rimmel

Neustálé obhlížení makeupů mě přivedlo na novinku od Rimmel WAKE ME UP, kterou jsem musela ihned vyzkoušet. Nejprve se mi při obhlížení recenzí na internetu zdálo balení malinké, ale ve skutečnosti je lahvička opravdu velká.
Ale to by nebyl zákon schválnosti, kdybych si neobjednala správný odstín 100 a nebyl by mi doručen 103, který můžu vyhodit a nebo tak jedině vnutit mamince, která má tmavší pleť než já. Musím říct, že takové objednávání přes internet mě docela štve. Odkud jsem vlastně objednávala? Z obchodu Coty.cz. Ale věřím, že kdybych se ozvala, tak by mi pravděpodobně makeup vyměnili, ale jsem líná...a navíc mi ho ihned s radostí zabavila má milá maminka :).
Ale přesto, že mi barva nesedí, rozhodla jsem se pro víkendové testování na sobě samé, i když mi ho mamča stihla vychválit již během prvních použití. A tak můžu říct, že konzistence je skvělá, kryje naprosto úžasně, na pleti vydrží i po celý den (jak říkám, dělala jsem o víkendu test na sobě DOMA, aby se někdo nelekl, že jsem si na obličej napatlala náhodou samooplovák :D) , ale makeup přesto nemohu nosit kvůli špatnému odstínu...  Což mě neuvěřitelně mrzí!
 
cena - 249korun, více se o něm dočtete TADY
 
P.S.: Přítel mě nabádal k tomu, abych se vrátila ke staré konstrukci recenzí, kdy jsem nakonec vypsala v bodech plusy a mínusy daných výrobků. Jaký na to máte názor Vy?
SHARE THIS POST

39 komentářů:

  1. možno ťa poteší, že ja som si nedávno v drogérke skúšala práve tento mejkap:) najsvetlejší odtieň a bol do oranžova a stále tmavý. takže zrejme ani so správnym odtieňom by to nebolo ončo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomalu už jsem s makeupy bezradná, protože právě i ty nejsvětlejší odstíny jsou na mně stále tmavé! :/

      Vymazat
    2. Ceady, myslim, ze by si sa mala po nejakom inom makeupe poobzerat... ja mam najsvetlejsi a nie som bledulka... 100 a 103 az take extremne rozdielne nie su, tak asi by ti nepasovala ani 100...
      mozno by si sa mohla obzriet trebars po tomto makeupe... kryje rovnako, mozno ochlpok viac ako Rimmel a ma svetlejsie odtiene aj... http://www.thebeautybite.com/2010/09/max-factor-xperience-weightless-foundation-2/

      Vymazat
    3. ja pouzivam astor mattitude-nejsvetlejsi a jeste hodne svetle ma maybelline dream satin

      Vymazat
  2. Mně vyhovuje taky 100 ivory, ale zatím jsem zkoušela jen dva vzorky z časáků, ale i tak byl super! :-)
    Osobně si myslím, že ale pro tebe není úplně vhodný, je spíše pro starší ročníky, ve tvém věku mi přijde zbytečně těžký na pleť :-) Ale to je to samozřejmě na tobě :-)
    Jinak vyzkoušej ještě třeba Yves Rocher, mají odstíny i docela světlé, i když se to podle testerů na první pohled nezdá. Navíc mají každý makeup rozdělený barevně podle růžového a nebo žlutého, či jakého, podtónu, takže myslím, že by sis tam vybrala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nesuhlasim s tym, ze je tazky... ma lahunku strukturu a krytie je mierne... a nie je ani primarne urceny pre starsie rocniky... ked si precitas aj tvrdenie vyrobcu, je len pre unavene dievcata a zeny... ozaj len na preziarenie pleti...

      Vymazat
    2. Měla jsem spíše na mysli to, že je taky primárně prezentován jako makeup proti prvním známkám stárnutí, což Ceady podle mě rozhodně nepotřebuje (případně po prohýřené noci apod. rozjasní unavenou pleť, pak bude super). Jinak má příjemnou konzistenci, s tím souhlasím :-)

      Vymazat
  3. Já jsem si taky nedávno koupila make-up (Astor), ten nejsvětlejší odstín a doma zjistila, že je prostě tmavý. Naštěstí jsem ho také udala mamce :D A říkala, že lepší make-up neměla! Jinak si myslím, že vyjde nastejno, jestli objednáváš přes internet nebo v drogerce, protože tam jsou stejně tak debilní světla, že ten odstín nepoznáš :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že je úplně jedno, jestli to budeš psát na začátek v bodech. Myslím si, že čtenář přijde na tvoji stránku a uvidí, že je tady nová recenze, hned v nadpisu se dozví, na co daná recenze je a podle toho, jestli ho ten výrobek zajímá, si ji přečte a nebo ne. Pak už je jedno, jestli je to v bodech nebo není - účel splněn tak jak tak. Piš to tak, jak to cítíš a jak ti to teď vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  5. ejha je riadne tmavy :( chuda to by ma strasne mrzelo :( inak ja mam bodove pisanie rada, je to take zhrnutie :)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Už som na neho v drogérii pozerala. Keď ho tak vychvaľuješ, tak si ho kúpim až miniem max factor, ktorý teraz používam. :)

    OdpovědětVymazat
  7. presne som nad tymto make-upom rozmyslala len presne sa bojím ze sa opat raz netrafim do odtienu ... mna by potesilo keby osm si precítala + a -

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ho taky a jsem s ním moc spokojená, až do teď jsem si myslela, že jsem na něj taky udělala recenzi, ale právě při hledání na mém blogu jsem zjistila, že jsem ten článek zapomněla zveřejnit :-DDD Mě se tam moc líbí ty jemné třpytky...krásně to rozzáří pleť :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, dovol, abych tě pozvala do svého mini-shopu, kde právě probíhá 20%-ní sleva na trička a košile!

    Určitě se někdy stav podívat, slevové akce budou pokračovat:)

    Hezký den,
    N.

    OdpovědětVymazat
  10. Pořád o něm přemýšlím :) Škoda že máš tak tmavý odstín, aspon ho využije mamča ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Já přemýšlím o tom novém make-upu od Maybelline :-)
    A ještě by mě potěšio větší info o Tvém maturitním plese :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zeovna koukám na první videa, co točili rodiče :D... dost velkej trapas :D... kdybych tam nevypadala, že jsem před tím spolkla velrybu, poslala bych odkaz :D
      Ale fotografie od fotografa ani video zatím není, tak snad týden až dva a uveřejním článek, slibuji! :-)

      Vymazat
    2. Myslíš ten "nejlehčí" makeup?
      Zítra budu v Praze, tak si ho koupím a podám info buď normální recenzí nebo ve videu :-)

      Vymazat
    3. Tyjo, super :-) budu se těšit :-) a určitě jsi vypadala dobře.
      Strašně se mi líbí ta tvoje barva vlasů, měla jsem podobnou a obravila jsem se :-(( teď musím na odbarvení :D

      Jj, myslím ten ,,nejlehčí" Super, budu se těšit :-)

      Vymazat
  12. ten make-up vypadá skvěle!! ;)

    OdpovědětVymazat
  13. i takhle se mi recenze moc líbí,piš jí jak tobě to vyhovuje :))
    tenhle makeup jsem si taky chtěla koupit,ale jelikož mám velmi mladou a trochu problematickou plet,zvolila jsem jiný,ale Wake me up vypadá naprosto úchvatně :))

    OdpovědětVymazat
  14. plusy a mínusy boli super! makeup vyzerá dobre,škoda ten odtieň :)

    OdpovědětVymazat
  15. a neboo, pořád je tu možnost giveaway žeano! nikdo z nás z toho smutný nebude :D :) mně se tenhle styl recenzí líbí, ale klidně k tomu můžeš přidat i jako shrnutí plusy a mínusy :)

    OdpovědětVymazat
  16. Přesně toho se vždycky bojím, když si něco objednávám na netu. Většina prodejců jsou sice ochotní, ale komu by se chtělo pořád lítat na poštu, že? Kdyby ti to ale bylo hodně líto, tak tenhle make-up teď mají u Schleckera za 199 Kč.;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Moje zkušenost je opačná, drží na mně špatně a moc nekryje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně záleží na typu pleti :-). Takže není divu, že na něj můžeme mít každá jiný názor. Mám totiž sušší pleť

      Vymazat
  19. už vím co si za make up koupím! a já mám plusy a mínusy ráda takže já souhlasím :D

    OdpovědětVymazat
  20. Já ho taky zkoušela, ale odstín 100 na mě byl moc oranžový :-( Jinak můžu potrdit, že je lehký, příjemně se roztírá a má krásnou vůni! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. preco si so objednavala z netu nieco, co maju v kazdej drogerii? nie je to zbytocne platit za postovne?

    OdpovědětVymazat
  22. Mám v plánu si ho koupit, jsem ráda, že zrovna ty uvádíš takovou pozitivní recenzi. :)) A tvůj přítel má pravdu, vrať se k bodům. ;)

    www.juilletstoryoflife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. škoda s tím odstínem, to by mě naštvalo :/

    OdpovědětVymazat
  24. už clchšie nad ním rozmýšlam a po tvojej recenzii som skoro rozhodnutá si ho kupiť.

    OdpovědětVymazat
  25. No bylo to lepší když byly ty plusy a mínusy :)

    OdpovědětVymazat
  26. Vraj má veľmi podobnú, takmer rovnakú textúru ako Lasting Finish 25.. tento má aj nejaké trblietky/šimer?

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Já si myslím, že by byly lepší plusy a mínusy. Tak to bylo přehledné, stručné a dalo nám to víc, než takovéhle recenze. :)
    Takže : PLUSY A MÍNUSY.

    OdpovědětVymazat
  28. zajdi do douglasu a koukni na bobbi brown, tam seženeš makeup i pro takovou bledulku jako jsi ty :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mno, já jsem si schválně koupila 100, v drogerii se mi zdál celkem OK, ale když jsem přišla domů, tak jsem zjistila, že je na mně hrozně tmavý a žlutý. Ani krytí pro mě není dostatečné.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©