čtvrtek

So Sexy Black Suede Shoes

Černé semišové boty na platformě jsem hledala neuvěřitelně dlouhou dobu a konečně je mám :). Jsem z nich  nadšená. Konečně mám své první semišky. Objednávala jsem je z polskéhoho obchodu cosmopolitus.com, na který mě přivedla jedna z Vás, když jsem se zmiňovala před Vánoci o tom, že pátrám po vhodných lodičkách na ples. Co se týče doručení...  Trvalo pouhé čtyři dny, což jsem vůbec neočekávala. Nemluvě o pohádkové cenu 493korun. Takže teď mám dilema, které boty si vzít na ples :D. Že jsem si je objednávala zrovna minulý týden. 
Tak jak se Vám líbí tyto botičky? :)
SHARE THIS POST

63 komentářů:

  1. vem si ty druhé , řekla bych že tyhle se na ples hodí , ale k trošku jiným šatům , každopádně jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty jsou nádherné! ♥
    Tyhle boty miluju bohužel jejich číslování většinou končí u 36 a níž nejdou :/

    OdpovědětVymazat
  3. na ples vezmi ty druhé ;) ale jinak sou krásné oboje ;)

    OdpovědětVymazat
  4. ty boty jsou nádherné <333 .. strašně se mi líbí, že ten podpatek je takovy hrubý :).

    OdpovědětVymazat
  5. Plesove mi neprijdou ale jinak jsou uzasny, podobny jsem si taky poridila...ale tyhle jsou lepsi:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty druhe si vem na ples, tyhle se k tem satum vubec nehodi :) Jinak sou velice pekne

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou krásné ;) A ta cena je snad ještě krásnější, když pomyslím za jak draho se prodávají lodičky momentálně u nás :) Mimochodem nebála ses, že ti nebudou? já si právě proto boty takhle neobjednávám...

    OdpovědětVymazat
  8. Taky by mě zajímalo to číslování? Odpovídá? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sú úžasné! Vybrala si si vážne krásny kúsok.

    OdpovědětVymazat
  10. Vražedné! ..sú krásne, aj ja by som také chcela, ale viem, že by len zostali ležať v skrini.. :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsou opravdu kouzelné!

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní2/2/12 13:43

    hezký jsou, ale jsou Ti trochu větší ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou, vždy mám 38ku. Ale je možné, že se vytáhnou, takže to vložka do bot jistí :).

      Vymazat
  13. Jsou nádherné! Taky bych takové brala!

    OdpovědětVymazat
  14. fiha, o tomto e-shope som nepocula, ale idem pozret, lebo polske e-sopy mavaju velmi pekny tovar:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím, že boty se k tvým šatům hodí spíš tamty, tyhle ne. :) Ale jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  16. jsou perfektni, ale na ples se mi moc nehodí.. :) Ale je to tvoje volba, hlavně musí být na ples pohodlný :)

    OdpovědětVymazat
  17. Musím povedať, že vôbec nerozumiem čo všetci na týchto a podobných topánkach vidia :D Nepáči sa mi na nich vôbec ale vôbec nič :D Ale veď proti gustu žiaden dišputát :) Každý by mal nosiť, čo sa páči jemu, nie okoliu :) ^^

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní2/2/12 14:58

    tyyjo...tak ja zvazuju koupi. jsou kvalitni? A jak jsou pohodlne? Na bezne noseni? Ale vaham, ze se mi i 37 budou vyzouvat... o jakych vlozkach mluvis prosimte?? dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohodlné mi jsou, to ano. Je tedy pravda, že jak jsou semišové, tak jsem našla dvě "ošoupané" čísti. Ale jsou vidět jen zblízka, tak to nijak neřeším :).
      A mluvím o typických vložkách do bot na podpatku, které jsou jen do špičky boty.

      Vymazat
    2. Anonymní2/2/12 17:41

      Ahá...dekuju za odpoved. asi i je objednam..ale o tech vlozkach slysim poprvé :D nevis kde je muzu sehnat prosim? a taky jsem koukala, ze zasilaji na dobirku... kdybych nahodou nebyla doma, necha mi to PPL na poste?

      Vymazat
  19. Vypadají skvěle! :) Klasika černá nikdy neomrzí! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jsou boží boží a boží!!!! A teď mě s nima budeš štvát, protože já tenhle tip bot mít nemůžu :(((

    OdpovědětVymazat
  21. sú prekrásne!! aj ja mám podobné, tiež som ich veeeľmi dlho zháňala :)

    OdpovědětVymazat
  22. Protože mám špatný tvar nohy. Mám chodidlo moc úzké a dlouhé a tak mne z takových bot bolí špičky nebo mi prostě padají. Nemůžu nosit třeba ani balerínky :(

    OdpovědětVymazat
  23. Jé, ty se máš, jsou fakt moc pěkné! :).

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní2/2/12 17:23

    Nádherné, jen mám blbou zkušenost se semišem :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak je mi jasné, že vydrží kratší dobu, nežli klasické lodičky, ale i tak za to stály :)

      Vymazat
  25. Ty jsou boží Ceady! :)))

    OdpovědětVymazat
  26. přesně takový hrozně dlouho hledám, ale asi se přede mnou schovávají :D :/

    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. panejo, asi jsem se zamilovala

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Ááááááá a ještě jednou áááá za tu cenu! :) krásný krásný krásný

    OdpovědětVymazat
  29. Jsou úžasné,ale k tvému typu plesovek bych brala určitě ty nude :)

    OdpovědětVymazat
  30. Jsou krásný, ale je škoda že na mě nejsou. Nebo jo, ale nedovolí mě mamka je nosit. Přece jen mi je 14, ale strašně se těším až si je pořídím! ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní2/2/12 19:33

    Jsou hezky, skoda jen, ze ti jsou vetsi pres nart :-/

    OdpovědětVymazat
  32. Gorgeous pumps doll, are you going to wear them at your prom! Enjoy your prom dear, you look STUNNING ♥
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  33. Krásné :).. teď mě napadá, když máš tu nohu 38. Nesháníš biker boots? Objednala jsem si z asosu 38 a jsou mi malé protože mám 38-39..spíš 39. Opravdu krásné, kožené.. pokud bys měla zájem napiš mi na email prosim..:) jinak tvuj blog sleduji pravidelně a jsi fajn :)

    OdpovědětVymazat
  34. ty jsou skvělé asi si je objednám taky :)

    OdpovědětVymazat
  35. Jsou krásné, přesně takové teď taky sháním :)

    OdpovědětVymazat
  36. Vypadají opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat
  37. Anonymní3/2/12 02:05

    kam je budeš nosit?.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kamkoli :)
      mám je na sobě v aktuálním outfitu a ani nijak nebijí do očí, že by se nedaly vzít k čemukoli :)

      Vymazat
  38. ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooch

    OdpovědětVymazat
  39. Anonymní3/2/12 13:02

    jasný, ale to v nich budeš chodit i normálně když pujdeš dom města po dlažebních kostkách?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dlažební kostky jsou jen na náměstí a tam se neprocházím :D

      Vymazat
  40. Moc pěkný botičky!:)
    Chtěla jsem se zeptat, jak to mají s poštovným, pokud platíš převodem na účet?

    OdpovědětVymazat
  41. Great shoes!
    Greetings,
    http://carooolyne.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  42. Krásný boty=o))
    http://verunka-gossipgirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  43. krásné!! a ta cena =O

    http://dewiibatwoman.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  44. Botičky sú nádherné :) Tiež by som také chcela, ale na trocha nižšom opätku. Na týchto by som sa zabila :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©