pondělí

TANGLE TEEZER... I love my hair

O TANGLE TEEZERU jsem se tu poprvé zmínila před Vánoci, kdy jsem si pořídila svůj první hřeben této značky. Vlasy mám již od přírody kudrnaté, a tak se mi často zacuchávají. S běžným hřeben si je bohužel při česání doslova vytrhávám. A tak je pro mě důležitý kvalitní a vhodný kartáč na mou nezkrotnou "hřívu". Proto jsem neuvěřitelně vděčná za tento typ hřebenu s gumovými štětinkami. Sice po něm vlasy dost elektrizují a kudrlinky Vám v danou chvíli rozčeše, ale jelikož si vlasy denně žehlím, tak jsem za tohle mínus jedině ráda.
Jak už to bývá, pořídím-li si něco dobrého já, chce to poté celá rodina. A tak mi nezbývalo, než se poohlédnout po dalším kartáči, který by mi mamka nebrala a který bych si mohla brát sebou do kabelky, aniž bych se musela bát toho, že bude hřeben plný drobečků. Jsem totiž hrozně nenažraná a tak to podle toho v mé kabelce vypadá.
Myslím, že více už psát o tomto zázraku nemusím, snad Vám fotodokumentace postačí :).
ceny a jiné druhy TANGLE TEEZERU naleznete TADY
Máte s tangle teezerem zkušenosti?
SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. já už se jiným hřebenem nečešu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám a nemohu si ho vynachválit :-) Jen mi také trochu elektrizuje :-( Nevím čím to je.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám hrozně jemné vlasy, tak jsem za tenhle kartáč byla nehorázně šťastná. Mám ten "skládací" a bohužel mě hrozně zklamal.. Po učesání je v něm hrozně moc mých vlasů, což se mi ani u klasickýho kartáče za dvacku z drogerky nestalo..:( což mě mrzí, jelikož mám svých vlasů maličko:(

    OdpovědětVymazat
  4. Já osobně ne, ale moje kamarádka, která má vlasy až na zadek si ho nemůže vynachválit. Už po něm koukám tak půl roku, takže až přijde vhodná chvíle, jdu do něj!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám ten velký černý a všichni z něj byli tak uchváceni, že si jeden velký modrý pořídila i sestra a ten malý kompaktní si koupil taťka :)
    Už si vlasy nečešu ničim jinym :)

    OdpovědětVymazat
  6. podľa mňa je tá cena dosť vysoká,ale určite je skvelý :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle kartáč je prostě ZÁZRAK!!!! Když jsem si ho poprvé objednala mamka hned co to je za divnej kartáč??!! a vůbec mu nevěřila ... no a samozřejmě po prvním vyzkoušení mi ho stále brala :D takže jsem jí musela objednat vlastní a teď se chystám si také pořídit tenhle cestovní, protože klasické hřebeny co mám v kabelkách jsou jednoduše peklo!!! Jak člověk jednou TT vyzkouší už prostě žádný jiný hřeben nechce :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. už by som bez neho nevedela žiť :-D
    perfektne rozčesáva mokré vlasy..a za to som mu strašne vďačná ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten svoj milujem a nedám na neho dopustiť :) .. len teraz ako je zima tak to elektrizovanie je strašné..

    OdpovědětVymazat
  10. Ráda bych ho zkusila, i když mě se vlasy moc necuchají tak jen na tu zkoušku. :)

    OdpovědětVymazat
  11. ja som ho odporučila mame, má dlhé vlasy a stále sa jej chmotlajú...
    teraz som ostrihaná, takže mi asi velmi neposlúži a kvalitu vlasov mám super no:D ale je taký krásny, hlavne ten fialový s trblietkami, že ho chcem aj tak! material girl:)

    OdpovědětVymazat
  12. všichni o tom neustále básní a já bojuju s tím si ho taky objednat.. nevíš jeslti se dá sehnat i v kamenném obchode ?

    OdpovědětVymazat
  13. taky bych ho nevyměnila :) jen škoda, že vlasy elektrizují, i když to se mi stávalo i u jiných :D

    OdpovědětVymazat
  14. Vyzerá úžasne :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. I really need something like that!

    OdpovědětVymazat
  16. slyšela jsem o něm, prý je super :) nejspíš ho vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  17. Som asi jediná, ktorá o ňom počuje prvýkrát, ale hold, u nás na Slovensku sme takpovediac sto rokov za opicami, takže všetko sa k nám dostane neskôr - a mňa to už vážne prestáva baviť! :-/

    OdpovědětVymazat
  18. Jsem s ním více než spokojená :))

    OdpovědětVymazat
  19. Používam ho asi dva roky.. kúpila som ho 4 krát ako darček :-)
    ..čo to znamená? Zbožňujem ho!
    :)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. vyzerá perfektne, akurát cez internet si ho objednávať nechcem, ale kebyže ho vidím v nejakom kaderníctve určite si ho kupim-

    OdpovědětVymazat
  21. Už nad ním dlouho uvažuju, takže asi do něho půjdu! :)

    OdpovědětVymazat
  22. No láká mě už pěkně dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  23. Děkuji za typ, budu muset koupit

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní6/2/12 21:55

    Bude fotka satu z plesu? Takove slavy nadelaly a my je jeste nevidely v cele krase a na tobe.
    Mas tu pekne nehty.

    OdpovědětVymazat
  25. Čekám na fotky od fotografa. Mamka mi zakázala vzít si zrcadlovku. ALe jedině dobře :).

    OdpovědětVymazat
  26. wow nice thing I want it;p. great blog, I add you to my followers and I'll back here many times,
    xo,xo

    OdpovědětVymazat
  27. Mám, na mokré je dobrý. Na suché mi víc vyhovuje kartáč s kančími štětinami.

    OdpovědětVymazat
  28. pořád tomu nějak nechci věřit, ale také nad ním uvažuji, protože moje vlasy jsou hotové peklo. při každém rozčesávání hrozně trpím, takže bych určitě ocenila, kdyby mě TT tohodle ušetřil.

    OdpovědětVymazat
  29. jsem ho dostala asi pred rokem nedam ho z ruky:) mám zen růžovej.

    OdpovědětVymazat
  30. já ho mám taky, a jsem za něj opravdu ráda, a když jsem byla v jednom, no luxusnějším kadeřnictví, tak jsem koukala že je tam měli taky :)

    OdpovědětVymazat
  31. Já ho také mám a díkybohu, nic lepšího snad neexistuje. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Já jsem ho od sestry a je to ten nejlepší hřeben mám zlatý

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©