pondělí

Valentine's Day Gift

Prázdniny neuvěřitelně rychle utekly...Ale přesto jsem ráda, že už jsem konečně doma :). Musím říct, že půldenní cestování přes celou republiku je neuvěřitelně únavné. A to i přesto, že jsem měla v autobuse dostatečně prostoru na to, abych se vyspala :). Jediné příjemné na tom bylo to, že na konci mé cesty na mě čekal přítel s valentýnským dárečkem :). A jelikož ví, že jsem blázen do kosmetiky, dostala jsem pleťovou vodu a řetízek se srdíčkem k Valentýnu, který byl sice k nákupu, ale řekněme, že přítel myslel na vše a hlavně přemýšlel ekonomicky :D :)...a nebo spíše na vše myslela parfumerie Marionnaud, kde mi dárek kupoval. :)
A protože jsme oba dva neuvěřitelně mlsní, tak jsme vše završili medovníkem a kakaovým latté...a samozřejmě pořádnou valentýnskou pusinkou :).Musím obhájit a hlavně uhájit přítelovu čest :D... Ty šílené boty a neoholené vzezření á la pražský "drogový dealer", jak se on sám označil, když viděl fotky....bylo zapříčiněno tím, že jel za mnou rovnou z hor :D. I když na druhou stranu, kdyby vypadal dobře jako vždy, tak bych vedle něj naopak vypadala jako bezdomovec já :D. 
Co jste od svého přítele dostaly Vy?
SHARE THIS POST

40 komentářů:

  1. Sluší vám to spolu :)))My s přítelem taky slavili ale jenom doma, v takové zimě se nám nikam nechtělo :)

    http://c-m-writer.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. V prvom rade - Krásne fotky :))
    Mne priateľ podaroval klasiku, teda kyticu ruží, valentínske nákupy a večeru. Tento rok bol veľmi krásny Valentín ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to máš fajn :) my s přítelem Valentýna neslavím, MY berem 1.máj :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ááále, kecičky, sluší vám to oboum! :D
    Máš krásně kouřové stíny! Kráásnýý dárečky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Napřed jsem četla řízek se srdíčkem a vůbec mi to nepřišlo divný. :-))) Muž mi koupil botičky a šálu. Teda zaplatil, já jsem vybrala, ale to se taky počítá. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Přítel má vkus :) Já jsem dostala rudou růžičku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Šikovný to ten tvůj kluk :D ekonomické a praktické. Moc pěkný dáreček. :) Já dostala čtečku e-knih.. hihi

    OdpovědětVymazat
  8. Ty tmavé linky ti nesluší a strašně to bije do očí.

    OdpovědětVymazat
  9. no to je krásny úsmev vidíš!!! 8P sluší vám to 8)

    http://violetwitch-eve.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. jéj :))! ja priateľa nemám takže tak ;)

    OdpovědětVymazat
  11. awww.. So romantic! love it! :D


    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Ty fotky jsou úžasné, úplně z nich vyzařuje láska. Jste krásní! :]

    OdpovědětVymazat
  13. Ten text dole mne pobavil :D Já jsem nedostala nic neb Valentýna neslavíme, ale ve středu máme výročí, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  14. Odkud si ze si jela tak dlouho??:) jinak jste krasni a řetízek vybral skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  15. I když vypadá jako ,,drogový dealer'' stejně závidím..
    :D

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Společně vám to moc sluší, jste hezký pár! A dostala jsem na kafé, jdu si ho rychle uvařit! :).

    OdpovědětVymazat
  17. Hezký :-))
    ale to líčení ti vůbec nesluší ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Aký ste zlatí :) a veľmi sa mi páči tvoje líčenie :) pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
  19. na té první fotce jsi úplně nádherná! :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  20. Ňuňůůů :)) Oba úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ale vám to pristane, ste krásni! ;-)
    Ja som dostala ruže, kinder čokolády :D a veľa lásky.

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. sluší vám to spolu, strašně :)

    OdpovědětVymazat
  23. Přidávám se - sluší vám to! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nadělila jsem si čokoládku a hromady nových korálků, hele.:D

    OdpovědětVymazat
  25. Hezkee Zúčastni se mé Swarovski giveaway na dreamworld-e.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. jste krásní. :) já dostala kytičku a obří krabici rafaela!! ♥

    OdpovědětVymazat
  27. Taky nějak Valentýna neslavíme,ale přinesl mi moji oblíbenou čokoládičku,což jsem vůbec nečekala,prootže to neslavíme,vlastně neslávíme žádný svátek lásky,jen naše výročí,vlastně už 5 výročí,to to letí 5 let tak rychle uteklo :)

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadáte spolu krásně :)

    OdpovědětVymazat
  29. Od svého přítele (i když Valentýna neslaví, ale jeho slovy "chtěl jsem ti udělat radost") jsem dostala černé punčochy se švem vzadu a vyšívaný kapesníček (jeho práce :)).

    OdpovědětVymazat
  30. moc vám to spolu sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  31. NÁHODOU,vypadáte užasně oba dva:)

    OdpovědětVymazat
  32. Stříbrný prstýnek vykládaný bílými kamínky. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©