neděle

Breakfast day 1

Přikládám foto dnešní pražské snídaně ve Volcano Complex :-)...Myslím, že není třeba dalšího komentáře. A tak Vám popřeji krásnou sobotu :).
Jaké máte plány na dnešek?
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Jé, máte se tam ale krásně. Taková snídaně! :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bych si nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, ja dneska mela skoro stejnou snidani, ale dokonce az do postele :)

    OdpovědětVymazat
  4. taky bych si tohle nechala líbit! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Čaj, džus, tmavé pečivo se zeleninou a ovocem, to je ta nejlepší snídaně :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá snídaně..:)
    Já dnes budu odpočívat :-P

    OdpovědětVymazat
  7. To je ale krásný byt. No nádhera. Taky bych chtěla takovýhle luxus. :) :)

    OdpovědětVymazat
  8. raňajky ma nelakaju, ale priestor je krasny!

    OdpovědětVymazat
  9. Zbožňuju snídaně a rád se koukám na fotky se snídaněmi,tahle tvoje vypadá zatraceně dobře :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to úžasně. Je vidět, že si to tam užíváte :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  11. Absolutní nádhera :)) !
    Koukám že jsi taky zrzečka :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to krásně :-) Taková zdravá snídaně... já jím poslední dobou jako dobytek :-(

    OdpovědětVymazat
  13. bydlím sice kousek od toho ,ale nikdy jsem se tam nedostala :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©