neděle

Ceady

Nikdy jsem nečekala ani nedoufala, že mě snad někdy někdo z vlastní iniciativy namaluje.
Mám z toho neuvěřitelnou radost! Děkuji, Teri.

http://hauswajf.blogspot.com/
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. super! tak toto se mi líbí mooc!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná kresba a hodně jsi v ní na sebe podobná :)).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je parádní:-))

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. No páni.. má můj obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné, opravdu nádherné!!
    taky bych si přála, aby mě někdo namaloval :))

    OdpovědětVymazat
  6. Je to úžasné! Nedivím se, že máš radost! :)

    OdpovědětVymazat
  7. nádherná malba, už jsem jí obdivovala na facebooku :)

    OdpovědětVymazat
  8. wow, je to moc pěkné :) určitě ti to muselo udělat velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný :) Jen by mě zajímalo, ta modrá čárka na krku je tam schválně, jako ozvláštnění/symbol něčeho, nebo je to chybka? (Opravdu to není rýpnutí nebo něco, obrázek je nádhernej, jen jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,
      to uz na tom papiru bylo...nejak mi to ukaplo, ale nechtela jsem to retusovat

      Vymazat
    2. Ceady taky děkuju ;-)

      Vymazat
    3. Jasně... Ale fakt povedený, smekám :)

      Vymazat
  10. Teda klobouk dolu, to je vážně povedené! :)

    OdpovědětVymazat
  11. woow :)... to je krásné

    OdpovědětVymazat
  12. wow great paint!! real successful outcome :)

    OdpovědětVymazat
  13. To je krásné, fakt, že jo:) Jsi si podobná:)

    OdpovědětVymazat
  14. fakt je tam trošku črta tvojej tváre podarená kresba

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©