pondělí

Do You Love Your Hair?

Ke kadeřníkovi často nechodím, řekněme jednou za tři roky. Proto mi taky přišlo neuvěřitelně vtipné, když se přítel doznával k tomu, že chodí ke kadeřníkova každých šest měsíců, jakoby to byla neuvěřitelná doba :D. Není to snad z toho důvodu, že bych se nechtěla starat o své vlasy. Ale mám strach, že by mě kadeřník ostříhal nakrátko právě proto, že mám vlasy zničené díky ustavičnému žehlení. Možná bych to přirovnala ke strachu k zubařům.... Který já osobně nepociťuji.
A tak mě nenápadně v hotelu Volcano Complex vylákal přítel ke kadeřnici. Nic netušíc jsem ho následovala, a až před vchodem mi došlo, kam mě vede :D. A "bohužel" se couvnout nedalo. Bohužel je v uvozovkách proto, že jsem zvládla kadeřnici přesvědčit, že i když jsou mé vlasy opravdu v tragickém stavu, tak že těch 10centimetrů to nepotřebuje. Že výživa, tedy intenzivní obřad, jak tomu říkali, bude stačit :). A musím říct, že jsem si to užila.
Nejprve samotné proceduře předcházelo fotografování vlasů speciálním fotoaparátem, který fungoval jako mikroskop. Tedy alespoň bych to k tomu přirovnala. A tak jsem se dozvěděla, že mám neuvěřitelně zesláblé vlasy. Poté řekněme půlhodinové sezení na masážním lehátku, zatímco mi byla masírována a umývána hlava. Dále znovu focení vlasů, zdali rituál pomohl. A nakonec foukání dohladka :).
A když už jsem se nenechala ostříhat, tak jsem si alespoň nechala zapilovat a nalakovat nehty krásným OPI lakem, který už jste na mně mohli vidět v předchozím článku:).
Nechci tady dělat reklamu, to určitě ne, ale zajímá-li vás cena, ať už manikúry nebo kadeřnictví, podívejte se na simplebeauty.cz.

Jak často navštěvujete kadeřníka Vy?
SHARE THIS POST

36 komentářů:

  1. ja navštevujem každý deň seba v kaderníctve :D ale ostrihať s ama sa neviem ,len predné vlasy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já navštěvuju kadeřníka tak jednou za měsíc,dva měsíce,záleží na tom,jak moc mám vlasy zničené a jak moc mám práce a volného času:-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já navtěvuji tak 3x - 4x do roka. Záleží v jakém stavu mám vlasy a jak jsem s nimi spokojená. Vzhledem k tomu, že se nebarvím ani nemelíruji, tak tak často nepotřebuji. :)

    OdpovědětVymazat
  4. mi máme už svoju obľúbenú kaderníčku, ktorá chodí k nám domov..ale ja sa dávam strihať len dvakrát do roka..a to max. len 1 cm..farbu si tiež kupujem sama..a aj sama si ju aplikujem..takže tak :-)) ale nechala by som sa takto hýčkať aspoň raz týždenne :-D

    OdpovědětVymazat
  5. taky ke kadeřnici moc nechodím, většinou jsem si se vším vystačila sama.. :D
    zato přítel chodí každé tři týdny :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Já navštěvuju kadeřníka tak jednou za rok, a to taky z důvodu že se bojím aby mi to moc nezkrátili :D Řekneš 5 cm a oni ustřihnou 10 :(
    A jestli na té první fotce už jsi ostříhaná tak ti to mega moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já tak jednou až 2 krát do roka, kvůli barvení...:)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní29/3/12 08:53

    podle mě je lepší mít vlasy kratší a zdravé, než dlouhé a zničené, protože ty zničené ať jsou sebedelší stejně vypadají ošklivě.

    OdpovědětVymazat
  9. takze si absolovovala obrad Kerastase. To je velmi prijemna vec.
    Mna by zaujimalo, preco si teda tie vlasy nedas skratit, ked ich mas tak ponicene. Ako svojim sposobom ta chapem, lebo my dlhovlasky sa s kazdym cm lucime tazko, ale na druhej strane, podla mna len zdrave vlasy su pekne a pri dlhych to plati obzvlast.

    OdpovědětVymazat
  10. Kaderníkom neverím presne ako ty z toho dôvodu , že som raz mala dlhé a to fakt že strašne dlhé vlasy a ona mi zobrala 10 cm pritom som jej zdôrazňovala že iba 1 cm nech mi najviac zoberie. Odvtedy sa nechávam iba podstrihávať a to iba mojej tete , ktorá vie čo chcem ! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Vlasy nežehlím, takže sú viac-menej v poriadku.. Až na posledných pár týždňov kedy sa mi začali štiepiť končeky.. Takže som nedávno navštívila svoju kaderníčku aby mi to dala doporiadku a pomohlo to! :)

    OdpovědětVymazat
  12. ja ku kaderníčkam nechodím, lebo im neverím...všetky farby a strihy si robím sama doma :)

    OdpovědětVymazat
  13. jee..ja taky mavam strach..lebo vzdy odchazim od kadernika a brecim :D ted jdu na kratko -v sobotu...tak jsem zvedava,jak to dopadne :DD

    OdpovědětVymazat
  14. Ke kadeřníkovi se dokopu jít tak jednou za půl roku, protože se taky bojím, že mi to ustřihne hodně!! Ale občas mě ty vlasy tak štvou, že se z ničeho nic rozhodnu a jdu ke kadeřníkovi a pak se jenom divím, proč jsem tam šla. :D

    OdpovědětVymazat
  15. já jsem nebyla u kadeřníka od srpna, kdy se z konečků právě stalo těch 10 cm :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já taky navštěvuji kadeřnici tak jednou za 3 roky:D Jsem spokojená s délkou mých vlasů a nechci, abych pak toho litovala:)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní29/3/12 12:45

    Myslím si,že je opravdu nejlepší zkusit všechny regenerace na vlasy,ale tak pět centimetrů na zkrácení není zase tak špatné.Proč si pořád žehlíš vlasy?Máš pro to nějaký důvod? Vždyť kudrnaté a zrzavé vlasy přece nejsou vůbec špatné.Pokud tak budeš pokračovat, tak si asi budeš muset dělat transplantace vlasů nebo nosit paruku.

    OdpovědětVymazat
  18. Já byla u kadeřnice tak asi před 10 lety :-)))

    OdpovědětVymazat
  19. já ke kadeřnici nechodím pravidelně, prostě když mám náladu, tak jdu ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Já teda chodím každého čtvrt roku a opravdu se není čeho bát :D.

    OdpovědětVymazat
  21. Super ;)) Já teď nenavštěvuji vůbec,protože čekám až mi dorostou vlasy ;DD !

    OdpovědětVymazat
  22. na první fotce máš nádherně uhlazené vlasy :))
    -navštěvuji kadeřníka jen v případě, že potřebuju dodělat melír :D

    OdpovědětVymazat
  23. to muselo být super! já už po 3 měsících mám ze svých vlasů depky, že jsou divné, takže chodím zhruba 3x ročně :D jednou za 3 roky bych to nezvládla! už jen kvůli tomu, že mě strašně baví změny :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  24. Já kadeřnicím nevěřím,stříhám se doma sama.:D

    OdpovědětVymazat
  25. Na první fotce vypadají tvoje vlasy úžasně!
    Já chodím ke kadeřnici vždy tak po třičtvrtě roku a to jen na zastřižení konečků. Velkých změn se bojím, protože kadeřnicím moc nevěřím a bojím se, že by mi vlasy úplně pokazily :D

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní29/3/12 18:41

    Strasne ti to pristane. :)

    OdpovědětVymazat
  27. v životě jsem u kadeřníka nebyla, mám jednu kadeřnici doma, takže:))

    OdpovědětVymazat
  28. ani ne moc často :) stříhám si vlasy sama :) kde bydlíš že tak často navštěvuješ Volcano? na suchém vršku nebo dál :)

    OdpovědětVymazat
  29. No i actually do not love my hair! :D potrebujem zmenu.

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní30/3/12 11:09

    Ke kadeřníkovi chodím jednou za rok, nebo do půl roku. Vždy, když si všimnu rozdvojených konečků!:))

    OdpovědětVymazat
  31. naposledy jsem byla u kadeřnice před 2 roky,jinak mi maka stříhá konečky jednou za půl roku tak 1cm,sama si kažou chvilku stříhám rozdvojené vlasy,když nějaký objevím,takže před 2 rokama jsem měla kraťoučké vlasy a nyní mi končí vlasy pod prsama (asi 8cm pod no)takže opravdu si na ně taky nenechám sáhnout někým cizím,řekneš 5cm a ostříhají ti 10cm,to bych ty dlouhý vlasy neměla

    OdpovědětVymazat
  32. Já chodím na melír co 2-3 měsíce. Jinak dívala jsem se na ty stránky kadeřnictví a to jsou ceny!!! :D:D J8 dám za melír se střihem 700Kč a tam 2x víc? Huh..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale tak je to i tím, že je to Praha. I když netuším, zdali jsi z Prahy nebo ne. :)
      Protože Praha má vždy dvojnásobné ceny :)

      Vymazat
  33. Po tom co mě jeden dobrák kamarád doslova do písmene ukecal na hairshow- předtím moje vlasy zrzavé pod zadek potom 8 odstínů hnědé vzadu krátké ve předu delší- se bojím kadeřníka jak čert kříže:-D po tom co mi slez ten barevný děs si vlasy oživuji hennou ta mi dá dohromady celé vlasy a krásně je posílí ...pokud je nemáš chemicky ošetřené tak to zkus budeš zírat co to umí :-)
    takže sečteno podtrženo u kadeřníka jsem nebyla cca 8 měsíců, a ještě to chci vydržet :-D


    p.s. pokud by tě zajímala ta henna koukni ke mě v nejbližší době tam bude menší fotonávod:-)


    http://barbuchachacha.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  34. Saç Ekimi , Saç Ekim
    Rád bych, aby transplantace vlasů. Ale jak a kde bych měl mít?
    Saç Ekimi Öncesi ve Sonrası

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©