úterý

Douglas XLxs


Recenzi na tyto dva výrobky si chystám už delší dobu... Jenže když jsem přemýšlela nad tím, co napsat, usoudila jsem, že toho zase tolik není. A tak to byla ideální příležitost pokusit se vytvořit video, kdy se za tři minuty nedozvíte téměř nic podstatného :D. Bože, proč já si vždy při natáčení videa připadám, jako by měl za dveřmi stát psychiatr připravený se svěrací kazajkou? :D Podle toho to taky vždy vypadá (zasekávání, přemýšlení nad tím, co jsem vlastně chtěla říct apod..). Pokusím se trénovat a třeba budu jednou mluvit věcně a řeknu vše, co jsem měla původně v plánu :). I když taky Vám sem ta videa nemusím vnucovat, že jo? :D To bude asi jednodušší :D.
Máte s těmito výrobky zkušenosti? :)
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. náhodou hezký, toč dál a dál :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné video, jsi moc sympatická :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. wow ! je to zvlaštní slyšet mluvit někoho od koho si čteš jenom články :)) myslím, že je to supr (ikdyž zníš trochu nervózně), ale to absolutně chápu, taky bych byla na nervy, na videa zatím ani nemám odvahu

    OdpovědětVymazat
  4. Nekecej, máš super videa, někteří z nás se k nim nedokopají nikdy:D

    OdpovědětVymazat
  5. Ježíš, ty si asi tá najroztomilšia osoba na svete :) mala by si natáčať viac videí, strašne dobre sa ťa počúva a ešte lepšie sa pozerá :) wau wau wau, som nadšená :) A ešte keby sme aj my mali takúto kozmetiku tu :(

    OdpovědětVymazat
  6. wau wau wau, skvelé je to video :) si krásna a strašne dobre sa ťa počúvalo. Mala by si viac robiť takýchto videí. A si strašne krásna :) ja som taká nadšená z tvojho videa :) úžasné

    OdpovědětVymazat
  7. Ten odličovač očí musím mít :D Děkuju za tip :))
    A video je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  8. Iam every time think - this products is good? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jeeeej aka si roztomila! :D Uplne inak som si tvoj prejav predstavovala, prijemne prekvapenie a super video, len skoda, ze mam Prahu troska viac od ruky.. no v juni som tam, tak snad si kupim :).

    B.

    OdpovědětVymazat
  10. Jeeeeej aka si roztomila ! :D
    Uplne si ma prekvapila, ocakavala som hrubsi hlas, ale posobis velmi milo a pekne video samozrejme, len skoda ze mam Prahu troska dalej :/.. ale v juni som tam, tak mozno vyskusam :).

    OdpovědětVymazat
  11. Meleš roztomile :D :) obvykle mě videa u bloggerek nebaví, ale ty v nich prosím pokračuj :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na Douglas výrobky jsem už koukala, ale nějak nemám dobré zkušenosti s výrobky těchto řetězců prodejen, krom snad Sephora značky. No uvidíme, rozhodně si mě nahlodala :D.

    OdpovědětVymazat
  13. To je roztomilý video a i ty jsi roztomilá :o)

    Posledně někdo doporučoval dvoufázový odličovač očí z DM - nezkoušela jsi ho? Mě teda po něm děsně natekly oči... a to blogerka tvrdí že má oči citlivé... :D :D

    OdpovědětVymazat
  14. Zase mě překvapilo jaký máš hlas:) Vždy když nějaká blogerka natočila první video tak se divím hlasu:) vždy přiřadím nějaký jiný:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty jsi taková zlatá jak koukáš na horů :D:) ňuňuňu!! :D

    OdpovědětVymazat
  16. bože, strašně bych Tě chtěla poznat, úplně bych Tě sežrala v tom videu <3. Kolik prosímtě stojí tohle ? :), ráda bych to vyzkoušela. Btw, prosím, toč videa dál, tohle bylo jedno z nejlepších, které jsem za poslední dobu viděla :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©