středa

I should have a bad webcam :)

Chtěla bych Vám poděkovat za vaši podporu  a milé komentáře, kterými mě zásobujete:)....
Pomalu uvažuji, že se už nebudu fotit jinak než na tuhle špatnou webku, protože na mně nejsou znát žádné nedokonalosti. :) Kdyby to jen tak fungovalo i v reálném životě a bylo by jedno, jestli jsme se namalovaly nebo ne, protože by nás druzí sledovali právě jen skrze špatnou webkameru :). Jenže tak to není...A proto Vás tady zásobuji denně recenzemi na nejrůznější kosmetiku.
A zítra tady budu pro Vás mít dva tipy, jak vypadat skvěle a cítit se sexy :).... Dekorativní kosmetiky totiž není nikdy dost!
P.S.: I když teď jak koukám na tuhle fotku, tak to vypadá, že mám na čele "beďáry" :D. 
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Miluji fotky z webcamery. Sluší Ti to.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou hezký, žádný beďary nevidím, ale zato to to vypadá, jak kdybys měla na pravým oku zánět spojivek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tomu se říká SLZY :), žádný zánět spojivek :)

      Vymazat
  3. no taky už jsem na to přišla, že ta webka je docela kamarádská :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobře, že už ti nepíšou anonymové a lidi ti píšou hezké komentáře. Pokud nastala nějaká změna proti dřívějšku, pak bych tipla, že za tím stojí i příjemnější odpovědi od tebe. Asi ses naučila lépe odpovídat ;-) (soudím i podle rekace na můj komentář u tvého minulého článku, dříve by jsi byla arogantní ve své odpovědi a možná komentář ani neuveřejnila, ale dnes, dnes jsi mě svou odpovědí mile překvapila;-))
    Takže jen tak dál, Ceady ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymů je možná méně právě proto, že jsem zrušila formspring, ale píšou nestále. Stále je neuveřejňuji, protože nemám chuť reagovat na neopodstatněné urážky a alespoň vím, že je tím neuveřejněním odradím od psaní. Arogantní jsem nikdy nebyla a ani jsem se o to nesnažila, i když to na někoho tak mohlo působit, jen jsem se bohužel vždy nechala vyprovokovat k reakci na "tupé" komentáře, které mi chodily několikrát denně, na které se jednoduše reagovat nedalo. Jinak narážky, na to jak jsem blbá a hnusná, označit nemůžu. Do toho samozřejmě Tvůj dnešní komentář nepočítám. Je kritika a kritika.

      Vymazat
    2. Proč jsi vlastně zrušila Formspring?

      Vymazat
    3. právě proto, že sloužil z 80% anonymům
      A jak jsem psala, mé reakce, ačkoli nebyly myšleny arogantně, tak na všechny působily. Což jsem nechtěla, protože arogantní zdaleka nejsem. A tak jsem nechtěla od rána do večera přemýšlet nad tím, proč na všechny působím tak zle, když přeci zlá vůbec nejsem.

      Vymazat
  5. Proč pláčeš, Ceady? :( Neplakej, jsi krásná holka, i bez webkamery :)

    OdpovědětVymazat
  6. Haha kvalita z webky je nejlepší! :D
    Moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Webky jsou nej, ale ta na notesu mi nejde nějak rozběhnout (ha, neumím s windowsem no jo)
    Jinak, Ceady, já nikdy neměla pocit, že jsi arogantní, vlastně jsem tě objevila když na nějakém blogu nějaká holka o tobě negativně vyjadřovala :D ale vždy si mi přišla fajn, a když se mi něco náhodou nelíbí tak to prostě nekomentuju, nebudu za to urážet protože je to přeci jedno, je to tvůj blog a nemůže být zaměřen jen na mě.

    OdpovědětVymazat
  8. přirozeně vypadáš krásně :))
    no, nechtěj vidět moji webku :DD

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsi nádherná i bez webky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ááh, prosimtě, nedokonalosti má každý.. když už má někdo krásnou pleť s ještě nádhernější tváří, má zase nedokonalosti jinde :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Webkamery,to jsou velmi šikovné věcičky :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Jednou jsem si šla sednout s notebookem na zahradu a toho dne jsem webkou vyfotila vůbec nejkrásnější fotku s mým psem. Sára je na ní nádherná, já už méně, ale tu fotku miluju pořád nejvíc!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©